Eesti ajakohastas mootorsõidukitele ja haagistele kehtivaid nõudeid ja olulise muudatusena ei või olla sõiduki läbisõidumõõdiku näitu muudetud. Samuti on ajastutruudel autodel lihtsam musta numbrimärki saada ...
Aitaks see, kui ebakindla läbisõidu ajalooga imporditud autod konfiskeeritakse ja läbi emeksi autohekseldi lastake kui sala- või valekaup. Et kui autol on palju kahtlase taustaga omanikke olnud või auto ajaloos on pime lünk, siis otse emeksisse. Tõeseks loetakse ainult ametlike esinduste ja ülevaatuspunktide läbisõidumärkeid (kui auto enda aju ei ole muukimiskindel). Paari aastaga on turg puhas.
Kohtuvaidlused. Autotehastel võiks olla õigus hinnata oma autode läbisõitu isegi juhul, kui hodomeeter on eemaldatud. Ja seda auto viimase müüja kulul.
To viimane,sinu jutt on hülgemöla.Kes ja kelle raha eest hakkab menetlema mis tegelased on kahtlased.Kas oled kuulnud omandipuutumatusest jne.Sinupakutu kutsub esile ametnike ülbuse.Ostja peaks ise ennast harima,ei saa kõike seadustega ette nämmutada. Kui ostad 10a vana ja kulunud auto läbisõiduga 50 tuhat oled ise rumal.
50 000 km võib vabalt läbisõit olla 10 aastat vanal autol, see pole võimatu, et inimene 5000 km aastas sõidab. Kui tööl ei käi ja ainult nv linnalähedased sõidud aegajal siis on see täiesti reaalne. Jah, selleks peab tegu olema odava väikeautoga mitte suure mersu või audiga või VW passatiga. Kalli hinnaga autosid ns seisma ei osta keegi.
Minul on s4 ja rs4 ning s5.
Esimene ostetud rootsist auto entusiastilt, teine saksast, kolmas ka saksast.
Esimesel oli mõõdikus 120 tuhat, teisel 19000 ja kolmas 260 tuhat, erinevus oli selles, kuidas neid oli hooldatud ja mismoodi sõidetud.
Üks linnas ainult ja pidi tegema juba keti vahetuse koos juurde kuuluvaga, teisel oli maanteed rohkem ja linna vähem ning kolmas on ainult maanteid näinud kuna eelmine omanik elas suurlinnast kaugel.
Õli oli esimesel tönk, teisel enam vähem ja kolmas konkreetselt hele nagu uus.
Ja eelmised omanikud olid vastavalt auto esimesel puhas ja lakutud, teisel vähe prahti leidus kui tagasi sõitsin ja kolmandal oli isegi tite mähkmed istme all, kui tooma läksin.
Aga see anbab pildi sellest mille saad.
Esimene kiirustas müügiga ja allahindlus oli ka hea, teine väga ei paindunud ja kolmas ei lasknud tingida üldse.
Irooniline, kui see ka oli vastavalt nii olid ka kilomeetrid: esimese kohta sain ma autost teada, et on kruvitud 100t, teisel ja kolmandal polnud midagi tehtud. Peale remonti asi korras, aga õpetas palju.
Ning seadus lihtsalt tõmbaks mulle vee peale või aitaks.
Autod kõik nüüdseks u. 15a vanad. Ja toimivad väga hästi, sõidan aastas u. 5 tuhat erinevalt. Aga see lisaks igapäeva odavale fiatile, millele vajutan aastas u. 70t kilomeetrit ja ei kuluta head autot...
Teine variant on võtta odavaim uus auto liisingusse ja vahetada kumme ning õli oma raha eest ja tankida ning vahetada autot iga teine aasta. Tuleb odavam.
To 15:59 , kirjutasin ju et kulunud.St,seda on palju kasutatud.Rooli istme pefaalide jne kulumine näitab juba ka võhikule auto kasutusest.Ei istu keegi niisama roolitaga ja ei hõõru pedaale.Mis järgmiseks ,teeme seaduse mitukorda pead vetsu kasutama jne.Kurja .
Praegu registris olevatele autodel see ei laiene. Petetud läbisõiduga autod jäävad endiselt alles ja neile mingeid piiranguid ei laiene. Konkreetne muudatus puudutab ainult esmaselt eestis arvele võetavaid sõidukeid. Kui kahtlase taustaga autoärikas veab vana taksomersu eestisse, kerib sealt maha mitusada tuhat ja üritab siin müüa või arvele saada, siis see enam ei õnnestu.
Rondiärikad kaovad siis turult, sest pole enam millegagi kaubelda, kui nende toodud autosid arvele ei saa võtta. Väljastpoolt euroopa liitu tuues ai saa nii lihtsalt kontrollida läbisõitu, aga seal tulevad juba tollimaks ja käibemaks peale, mis teeb auto oluliselt kallimaks teiste samasuguste seas. Siis ei tasu ka see äri enam ennast ära.
Müüja jaoks ei muutu midagi, ostja lükatakse tanki ja nüüd topelt, esiteks saad petta, karistuseks ei saa autot arvele ka. Sellise seadusemuudatusega peaks kaasnema ka ostu-müügi võimalikkus ainult arkis kohapeal tuvastamaks pettuse ENNE raha liikumist.
Iga margiesindus ja ark oskaks kindlaks teha, kas auto on igati töökorras või mitte. Aga romuautode müügiplatsid oskavad kõigile oma autodele ülevaatuse paberid saada. Klient siis usubki, et auto on vähemalt 12 kuud sõidukorras. Kuhu koer on maetud siis? Teh ülevaatuspunktidesse? Enne kui seal asju korda ei saa, ei saa kogu ahelas.
Huvitav, huvitav miks siiani ei ole mitte midagi tehtud?? Ei pea tegema aina lisa seadusi ehk 'peenhäälestusi'. Niipalju kui tean on kriminaalvastutus 200eur'i. Kui automüüja kerib autot ning võtab hoolega vahelt, siis minul on Teile veelkord küsimus: 'Miks siiani pole midagi ettevõetud ja kes vastutab siiani lokkava korralageduse eest ning korvab kliendikahju??' Riigina pidime ju kuuluma Euroopasse...
Oli 17 aastat vana auto, Eestist uuena ostetud, läbisõit müümise ajal 184000km. Mina sõitsin sellest läbisõidust 6 aasta jooksul 46000km, u 80% sellest oli linnasõit. Linnasõidul ja lühikeste otstega kulusid rool ja iste tublisti, nende järgi hindaks läbisõiduks pigem 300 tuhat km. Aga vot ei olnud. Interjööri kulumine oleneb tohutult kasutusviisist. Tõenäoliselt käib sama ka paljude muude sõlmede kohta. Mu vana tuttav mehhaanik mainis kunagi, et 10 tuhat km linnasõitu meie kehvadel tänavatel on sisuliselt sama, mis 50-70 tuhat km maanteesõitu.
Vaat roolitaga tegelege juhtimisega mitte siplemisega. Tööautol tänasega 614tuhat ja salong veel täiesti ok.Tegelen metallitööga , seega kannan tunkse mitte ülikonda.
Sarnane müüt nagu, et ukrainlased on Eesti majanduse päästerõngad ja suure tõusu eestvedajad nagu Kruuse seda reklaamib.
Fakt aga see, et ukrainlased on eestlaste all küll tööl, aga eestlased on registreerinud oma firmad Leedus ja ei maksa makse ei sinna riiki ega ka Eestisse.
Olen omanud Audi 80 mille läbisõit oli tagasi keritud. Minu kätte jõudmise ajaks oli autol ees 220 tuhat. Asja süvenedes selgus, et autolt oli maha keritud 120 tuhat pluss miljon mille see masin Saksamaal taksot sõites maha sõitis. Õigemini siis auto ise alustas otsast, aga keegi müügi eesmärgil võttis uuelt ringilt veel mõne kilomeetri maha. Ise sõitsin autoga veel 70 tuhat läbi ja saatsin vanapoisi pensionile.
Oma jutuga tahsin aga sinna jõuda, et kerimine on automaailmas üks pisemaid probleeme. Väga ei taheta rääkida aga sellest kuidas nurgatagused autotöökojad autot remontides maha kruvivad korralike varuosasid ja need asendavad peaaegu läbi olevate juppidega.
Keritud auto ei ole autoäris kindlasti kõige suurem probleem kuna kui autot õigeagselt hooldada siis on võimalik sellega võrdlemisi muretult läbida miljon+ kilomeetrit.
Oluliselt suurem probleem on näiteks see kui nurgatagune töökoda lõikab katalüsaatori tühjaks või vahetab automaatkasti juhtaju riiulis oleva "sandiga".
"Tänu hodomeetri nõudele saab transpordiamet keelduda väiksemaks muudetud hodomeetri näiduga sõiduki registreerimisest seniks, kuni see ei ole muudetud tagasi sõiduki reaalsele läbisõidule vastavaks."
Kes petta saab ja rahast ilma jääb? Spidonäit läbksõiduga samaks ja auto registris arvele. Millest see paanika siin? Pealkirja kommenteerite või?
Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...
Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga.
Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele.
Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...
Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...
Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...
MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...
Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...
Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...
Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...
Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...
Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
KOMMENTAARID (18)