Alates 1. maist peavad mopeedautode omanikud viima enda sõidukid kuue kuu jooksul tehnoülevaatusele. Mopeedautodele loodav tehnoülevaatuse kohustuse eesmärk on muuta nende liikluses osalemist ohutumaks ning ...
"Veel ühe muudatusena tuleb mopeedautodele tulevikus paigaldada aeglase sõiduki tunnusmärk, mis võiks leevendada probleeme maanteedel".
Paned aga mägi peale ja nagu võlu väel mitte kedagi enam ei takista.
inimene võib liikuda jala, jalgrattaga, kastirattaga, mopeedi või mopeedautoga maanteedel nagu autoga liikuja. autoga liikuja aeg ei ole kuidagi väärtuslikum kui mopeedautoga liikujal. Seega möödu jalgrattast, mopeedist või mopeedautost samamoodi nagu teisest autost ja pole ju probleemi.
Vanarauahundid saavad kõvasti tööd. 90% julgelt kukub läbi. Enamus masinaid ju soomest toodud odavad masinad mis ülevaatust ei suutnud läbida kuna kandevkonstrultsioonid viga saanud. Eestis keevitati käepäraste vahendidega kokku ja müüdi ülikallo hinnaga maha. Lisaks veel masinad mis on eestis veel segi sõidetud ja teibiga parandatud. Loodan, et ülevaatajad on karmid ja uurivad kogu auto kullipilguga üle.
Oli ilus suvepäev. Veokad tuli Paldiskist laeva pealt. Poole Keila tee peal tiksus mopeedauto kenasti 45 km/h ees, terve veokate rivi sõitis siis järgi, sest liiklus oli suht tihe. Ilmselgelt ei tulnud mopeedauto juht selle peale, et nad mööda lasta.
Professionaalse autojuhi aeg, mida peab logima, on piisavalt väärtuslik, et ta ei peaks kuskil mopeedi taga seda aega täis tiksuma.
Või siis võta Viljandi mnt alates Vembu-Tembumaa ristist, kus piire vahel on... Kõik, mida autojuhid paluvad, on lihtsalt rohkem arusaamist mopeedautojuhtide poolt.
...lihtsalt selle vahega, et nad on samamoodi liikluses nagu autojuht. Neil on samasugune õigus kõikjal sh maanteedel sõita nagu autojuht. Miks peab autojuht läbima vähemalt 6 kuud pika koolituse, aga mopeedautojuht ei pea? Puhast loogikat kasutades on tegemise samamoodi autoga. Ühel on piirkiirus 45 ja teisel niipalju kui agrekaat välja pigistab või tehas piirab. Seega miks ei pea mopeedautojuht lube omama? Loogika error.
Hyundai i10 12 000.- €, mopeedauto võrrimootoriga ja varustusega 17 000.- €.
Mopeedautol on siis mõtet, kui see on elektrimootoriga ja maksab 800.- € nagu Hiinas ja mida saab e-kauplusest nagu vidinat osta. Euroopa analoog Citroënilt AMI sõiduulatusega 75 km maksab ligi 8 000.- €?! ehk oma raha eest hullumajja.
Siis siin Eestis ostetaksegi äratrööbatud prantsuse rollerautosid mõnesaja euro eest.
Vast maanteameti soodadest ärimehed jätavad kaherattalised rahule sellest bürokraatiast mis olemuselt on võrrid ja silmaga näha kas korras või ei ehk nagu jalgratas. Ise küll loobuksin põhimõtteliselt tegemast ja korjaksin trahve mida ei maksa ära. Kuskil peab bürokraatidel piir olema. Miskit lihtsat peab jääma rahvale vabaks ja lihtsaks ja ka soodsaks. 4 rattalise ülevaatusest saan kuidagi aru sest see nagu auto juba.
Vanasti (16. - 19. sajand) sai ülerahvastatud ja reguleeritud Euroopast Ameerikasse põgeneda, kus iga mees oli vaba ja ise enda jumal. Kaasajal aga ei aita ei Alaska ei Siber ametnike eest põgenemisel.
Liigne bürokraatia on viis kuidas riik suretab välja masinad millelt kasu ei jaa ja tekitab ka liigset bürokraatilist kadalippu kui tahtmise korral saaks olukorda lahendada vajaduspõhise sundülevaatusega kui nt politseil tekib kahtlus, et antud sõiduk vajab ülevaatust.
Veoka meestel on selles mõttes väike eelis, et kui õnnestub mööda saada siis unustad selle jama. Liinibussi vennana on vähe kehvem lugu. Higistad lõpuks mööda ja siis tuleb peatus uimerdab sust mööda sellel ajal ning kogu pull hakkab otsast peale. Tegelikult on see aparaat enamuses mõeldud joodikutele kellel load ära korjatud. Seega parmupill
ma tean päris mitut autoinimest, kes tõsimeeli arvavad, et ka jalgrattad peaks ülevaatusele saatma, et jalgratas ei tohiks valgusfoori või rongi foori taga seisvast autokolonnist mööda sõita, vaid peab rivi lõppu ootama jääma jne. üks õige automees vihkab samamoodi ka neid rollereid ja rollerautosid.
mopeedauto kui selline on üldse debiilsus kuubis. Ei ole ta auto ega ole ka mopeed, vaid tegemist on ühe käkerdisega, mis takistab liiklust. Linnas veel kannatad ära, kuid maanteel on nad ohtlikud nii teistele kui ka neile endile. Selline liiklusvahend tohiks liikuda ainult selliste teelõikudel, kus kiiruseks maksimaalselt 50km/h, oleks asi lahendatud.
seda, et ..: ega üsna tobe jah ja võiks jääda ainult 50 km/h teedele ning ülevaatus õige otsus sest sisult on põhimõtteliselt auto. Olen nõus, et kaherattalised tuleks kindlasti puutumatta jätta ülevaatusest sest on lihtsad ja soodustavad tulevikus rahval odavalt ja bürokraatiavabalt liigelda. Neid inimesi ei pea mõistkeks kes ei sõida kaherattalisega teepeenral ja töllerdavad jalus aga õnneks on ka kes sõidavad teepeenral oleval asfaldil ja ei jää mitte kellelegi jalgu. Olen näinud koomilist hetke kui rattur sõidab isegi rollerist mööda.
Mopeedautodega ülevaatusel käimine on õigustatud,kuna teised liiklejad käivad...,miks nemad ei peaks käima.Mopeedautod,tasakaaluliikurid,el. tõukerattad jne.--kõigepealt tulevad uued liiklusvahendid ja alles siis seadus,kuidas nendega liiklema peab.Võiks olla vastupidi.
Ma ükskord vaatasin,kui palju need mopeedautod ka uuena maksavad ja ausaltöeldes maksavad päris palju,kui võrrelda autode hindadega,mis on tunduvalt turvalisemad.
Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...
Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga.
Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele.
Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...
Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...
Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...
MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...
Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...
Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...
Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...
Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...
Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
KOMMENTAARID (18)