Lõuna prefektuur tegi ära tänuväärse töö ja jagab detailsemat infot mobiilsete kiiruskaamerate kohta, mida sa võib olla ei teadnudki. Ja kui teadsid, siis kordamine on tarkusega sugulussidemetes!
kui ...
mida loetakse kihutamiseks - kui Tartu mnt Tallinnast välja sõites on ainuke 4 realine 90 märgiga, siis on ikka eriline totrus ja asjatundmatus seal kiirust mõõta. Nüüd juba iga päev! See 90 ei ole põhjendatud, kui kõik muud teed on 100 lubatud, osad isegi statsionaarsete märkidega. Aga selle eest kihutajaks tembeldada on ikka eraldi tase - ega me enam ZAZ ja mossega sõida, et 100 km/h ohtlik on. Jah ZAZ oli ikka 105 max ja siis lendas ka nookuri mutter koos keermega minema :)
Esimesed kolm fakti on eriti olulised ja huvitavad. Iga eestlane peab une pealt teadma, et just mobiilsed kiiruskaamerad kuuluvad politseile, mitte transpordiametile. Kas selles on väga suur ja huvitav vahe? Artikli autor võiks selgitada ka, mis sellest oleneb ja milleks see just nii oluline on.
Kas mobiilse kaamera läheduses kehtib automaatselt mingi parkimis- või peatumiskeeluala? Palun selgitage siis lugejatele ka seda.
Mina ei ületa piirkiirust ja mina ei tea ja ei taha teada,kus on kiiruskaamerad--see on minu jaoks ebaoluline.Planeerin oma aega nii,et liikluses ei kiirusta ja jõuan igale poole õigeks ajaks,kuhu on vaja jõuda.
Mida suurem on kiirus,seda ohtlikum on ja selleks ongi kiirust piiratud ja ei ole lubatud autojuhtidel ise enda jaoks sobivat kiirust valida.Kindlasti on mõni,kes arvab,et Tallinn-Tartu maanteel,kus on mõlemas suunas 2 sõidurada on ka 150 km/h ohutu liigelda,kui tee ja ilmaolud on head ja kui liiklusõnnetust ei põhjusta,siis ongi ju kõik väga hästi aga kui juhtub õnnetus,siis suurema kiirusega kaasnevad ka õnnetuse puhul suuremad kahjud ja füüsika vastu ei saa isegi uuemad autod.Hea ja mugav on küll uuemas autos istuda ja võib tõesti tunne tekkida,et võiks ju kiiremini sõita aga see tunne on petlik ja teine asi on see,et kõrvaltteedelt peateele sõitjad soovivad ka peateel oleva liiklusega mingi aeg ühineda ja kui kiirendusrada ka ei ole,siis võtab kiirendamine samuti aega.
Mis joga sa ajad? Mina mina, kui kui. Reaalsus on et 80% juhtidest ei peaks üldse olema liikluses. See ei ole kohustus!
Naljakas, et kiiruskaamerad on alati seal kus neid vaja ei ole ja kus olukord juba eos on nn kahe vahel et kas juba liigutakse suurema kiiruse poole või pole jõudnud veel aeglustada. Eesti maanteameti ekspert sigullivennad - uus tee 50kmh ja kruusatee 90 kmh
_Mõõtmiskohad määrab kohalik patrulltalitus inimestelt laekunud kaebuste ja riskianalüüsi põhjal._ - Minagi olen neid mobiilseid kaameraid näinud ennekõike Tallinna külje all Tartu maanteel. Järeldan, et neid kohti hindavad spetsialistid siis kõige suurema riskiga teelõikudeks. Huvitav, mille alusel? Ei ole kuulda, et seal raskeid liiklusõnnetusi oleks viimasel ajal juhtunud, või kui on, siis tekib küsimus, et mis kasu nendest neljarealistest teedest siis on, kui need õnnetuste riske keskmisest madalamaks ei vii? Teine võimalus on, et just seal tabab liiklejaid eriline tung teiste peale kaebama hakata. Või siis on ikkagi ka kolmas õhkõrn võimalus, et seal on lubatud piirkiirusega suhteliselt kõige rohkem mööda pandud ja seal on hea mugav võimalus trahviraha kasseerida, kuna juhid ei taju (võib-olla sellistes kohtades põhjendatult?) kiiruseületamist erilise probleemina.
Kihutamiseks loetakse maks. lubatud sõidukiiruse ületamist,
kiiruse mõõtmine Tln-Jüri ringi vahelisel lõigul on põhjendatud kuna sõidukite arv / liikumistihedus sellel lõigul on väga-väga suur,
ZAZ ja mosse ei puutu siin teemasse, kiirus loeb,
kellele kuuluvad kaamerad on oluline teada, et siis tead kellele päringut või protesti esitada näiteks,
automaatselt parkimis- peatumise keeluala ei kehti aga kaamera töö takistamine on keelatud - sanktsioneeritav,
täielikult nõus kolme punktiga kell 12:54, viljelen samasugust suhtumist,
joga ajavad need kes siia kaebama tulevad kui tee ääres kiirust mõõdetakse,
ärge andke võimalust trahviraha kasseerida, järgige eeskirju ja siis kaovad ka kaamerad teeservast, see on meie liiklejate teema mitte nende teema kes korda peavad,
esmalt tulid ikka kihutajad ja siis kiirusmõõtjad, või oli vastupidi ?
Kõikse ohtlikum koht tallinnas on narva mnt. Eriti suunaga lasnarist alla linna poole. Kaameramees passib seal 2,3,4 x nädalas. Ikka üliohtlilk koht.
Puhas rahamasin. Sain mäest alla veeredes 10€ trahvi, sest minu kiiruseks mõõdeti 55 km/h.
Ma pigem võin kutsuda kaameramehe enda kodukolkasse, kus uhkest ja ilusast 30km/h alas märgist pean vist kinni küll ainult mina. Paar debiilikut on isegi proovinud kitsal teel möödasõitu teha ning on joppanud, et buss vastu tuleb. Oi seda viha ja vehkimist, mis siis toimub.
Kuhu on madalalaubalisel eestlasel kiire? Ilmselt surnuaeda, sest kirste homme enam müügis pole, kuna tootmine lõpetab täna töö seoses suure elekteiarve saabumisega.
Viimasega nõus. Elasin mõnda aega Lääne-Euroopas ja tagasi Eestisse tulles oli täiesti arusaamatu see pidev möödapressimise vajadus täiesti absurdsetes ja ohtlikes kohtades, millega lõpuks võideti minut-kaks kui sedagi. Meil peaks olema sama nagu mõnes teises riigis, et politseil on eraldi portaal, kuhu saab pardakaamera video üles laadida kui sinna on jäänud kellegi liiklusrikkumine ja politsei ise alustab sellepeale menetlust. Sellega kompenseeritakse vähest politseipatrullide arvu. Piirkiiruse ületajaid sellega muidugi ei püüa, aga tihti kaasneb selle piirkiiruse ületamisega ka mingi muu ohtik tegelus - ülepidevjoonte sõitmine, punase tulega ristmiku ületamine jne. Hetkel võib küll video politseile saata, aga avaldus rikkumise kohta tuleb ka endal teha et keegi menetlema hakkaks mis on absurd.
Eks vanemaid inimesi on samamoodi selliseid,kellel on pidevalt kiire ja iga sekund on arvel,kuid usun,et valdavalt on need nooremad liiklejad,kes ei taju ohtusid nii hästi või tajuvad aga soovivad adrenaliini kogeda ja enda ning auto võimeid proovile panna.Kui mõnel nooremal liiklejal on raha palju,siis võib ju endale kasvõi võimsa sportauto osta,mõtlemata sellele,kas seda ikka on vaja.Kui inimestel on raha palju ja saavad trahvi ning juhilube ära ei võeta ega vangi ei panda,siis maksavad selle trahvi ära,ilma viga tunnistamata ja liiklevad edasi järgmise rikkumiseni jne. jne.Ma ei tea,kui suured trahvid on aga kui näiteks alla kesmise sissetulekuga inimene peab trahvi maksma näiteks 1000 eurot,siis rikkurilt võiks sama rikkumise eest küsida 10000 eurot.Ehk siis midagi muutub.
Kuradi de....d , mida kiunute?Õppige sõitma tolgused. 90 alas 85 ga sõites te kõik peesse keerategi. Ja siis kiunute et pressitakse mööda ja mida veel.Võrrelda Eestit lääne euroopaga - no peab ikka olema.
Aga miks neid 75 ja 80ga sõitjaid see kolmhark linnas ei tervita? Maanteel ei taha ei oska sõita aga 50 alas lööb rallimeees välja. Mõõdetakse mugavalt sirge tee peal, kus 90 pole põhjendatud ning see on alatu tegu. Ma ka ei ületa kiirust niisama, aga siinse jutu mõte on see, et need mõõtmised ei täida eesmärki. Neil pole mingit plaani ega ideed, kus tegelikult oleks vaja teha järelvalve. Meie politsei tase - 1 septembril vaatame, et lapsed üle tee saaks. Ülejäõnud päevadel ei ole see enam ohtlik ja ratturid võib ka sama hooga kohe alla ajada. Mitte ühtegi asja ei viida lõpuni, sest plaani pole ja ei oska ka teha nagu näha.
Politseinikud on tavalised töölised nagu me kõik ja neil on oma ülemused,kes neile käsklusi annavad.Politseid nüüd küll milleski süüdistada ei saa.Muidugi...eks nemad teevad samuti vigu aga neid vigu teeme me kõik,ükskõik,millised on meie töökohustused ja paremini saab alati.
kiirusmõõtmisest teavitav märk enne mõõtmiskohta e
17. jaanuar 2022 00:22
Ebasobiv kommentaar
Pole kohustuslik, kuid pole ka keelatud, viisakas oleks siiski märk paigaldada. Riik oleks autoriteetsem, kui ei tegutseks põõsas varitseva mägrana.
Sõidke ise ja laske ka teistel sõita, mitte arge kiruge kihutajaid, kes teie järel aega viita ei taha. Enda arust sõidate spidoka järgi 90 km/h aga tegelik kiirus on nõksa üle 80 ne (NB! 10 ... 15km on vee kuidagi mõistetav sellise järgi sõitaa ...) Aga jah enamus kordi kui neid mobiilseid kaameraid olen näind siis on need liikluse ohutuse seisukohast väga mõttetutes kohtades - pigem teenitakse nendga RAHA ja eelkõige nendelt kes WASE-i ei kasuta.
eelmisele:
kahjuks tüüpiline ja laialt levinud seisukoht siin meie riigis ehk siis "meie oleme need õiged mehed ja teie ärge meil segage pedaali tallamast, ühtlane liiklusvool jne."
Kihutajaid tuleb alati kiruda, aega ei võida te midagi, ainult mõttetud minutid sihtkohas varem ja seda oluliselt suurema riskiteguriga teel olles Teie jaoks on normaalne ühtlane liiklusvool 90km/h alas 110 ja parematel juhtudel ehk 120 km/h. Ja ohh seda häda ja vaeva siis kui mingi "segajast tont" ees 100 või 90 -ga sõidab.
Nii kaua kui eelnev mõttelaad ruulib niikaua tulebki kaks korda kiruda, esmalt segajaid ja teisel korral postkastis trahviteadet. Ja kui nii läheb siis on veel hästi läinud.
Mina sõidan enda tempos.Kui minu taha on kogunenud autodekolonn,kuna nad lihtsalt mööda ei saa,vastu tuleva tiheda liikluse tõttu ja ma ise natukese aja pärast ära ei pööra,siis lasen nad sobivas kohas mööda.Lõppkokkuvõttes tahavad ju ikkagi kõik tervelt sihtpunkti jõuda...,isegi need,kes ületavad lubatud suurimat kiirust.Teisi inimesi ma muuta ei saa...,ainult iseennast saan muuta.Politsei tööd ma ei tee--kedagi korrale ei kutsu ega helista politseisse rikkuja peale kaevates.Teisi liiklejaid ma ei filmi samuti.Parem elan enda elu,lasen teistel nende enda elu elada ja olen sõbralik ja heatahtlik teiste liiklejate suhtes--nii on kõigile parem.Mõnikord olen mõelnud,et võibolla on meil liiklus tõesti liiga palju reguleeritud ja kui kellelegi otsa ei sõideta ega kellegi vara ei kahjustata,siis las ületavad natukene kiirust.
Terve Tallinn ringteel on 100 km/h lubatud terve talve ja kui tuled sealt kaudu Tartu mnt peale siis see on labane juhtide petmine, et samasugusel kiirtee peab nüüd 90ga sõitma. Aga see selleks, kui räägime turvalisusest, siis kiirus ei tapa kedagi, inimene tapab. Kui ikka kenake 80 % juhtidest ei tea, mis on normaalne ja turvaline pikivahe, siis peabki lõpuks kiiruse vähendama 60ni, nagu paljudel lahedatel teedel tehti vahepeal. Ma ei saa kordagi linna ja tagasi nii, et ei peaks mõnele tagumikutrukkijale ohutulesid vilgutama. See on ikka täis sa sürr juba, kuhu rumalus on jõudnud.
Ja on küll politsei süü, kui ei osata ÜHTEGI asja väljajuurida! Igakord kui libedaga ahelavariid, räägitakse libedusest ja kiirusest jne, aga mitte pikivahest. Kui ikka üle piiri tulevatele rekkadele ei suudeta selgeks teha, et meil udutuled on keelatud, siis ei saa selliselt ametilt ka midagi muud nõuda ega loota. Ainult lollusi ja nõmedusi tavainimeste aadressil.
kuni Koseni (ja sealt Tallinnani) on ka 100 märk ning siis kui algab elektrooniline märk ning tutikas tee, siis on kiirus 80 :) Igati loogiline ju! Aga nendega, kes seda otsustavad, on raske arutleda, neil mingi oma mõte ja keegi selle 80 tagamaad ei teagi üldse. Kurb ja kahju, kui selline tulem on uutest märkidest!
Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...
Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga.
Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele.
Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...
Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...
Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...
MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...
Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...
Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...
Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...
Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...
Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
KOMMENTAARID (21)