Astra»10 huvitavat ja väheteada fakti mobiilsest kiirusmõõtmisest

UUED MUDELID

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit(9)

Porsche Panameral on varemalt olnud mõneti raske Porsche mudelivalikust silma paista - aga nüüd on ajad muutunud.

MARGID

Abarth ABG Titan ABT AC Ackermann Fruehauf Acura Adria Aixam AKINSI Alfa Romeo Alpina Alpine Apex Apollo Apple Aprilia Arctic Cat Ariel Artega Aston Martin Astra Audi Aurus Austin Autobianchi Avia Aznom Belarus Belaz Benelli Bentley Bimota BMW Bombardier Borgward Brabus Brilliance Bristol Buell Bugatti Buick BYD Cadillac Cagiva Can-Am Case CAT / Caterpillar Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Claas Concorde Cupra CZ Dacia Daewoo DAF Daihatsu Daimler Datsun De Tomaso Dehler Dethleffs Deutz Deutz-Fahr Dinli Dnepr Dodge Dong Feng Donkervoort DS Ducati Eterniti Fendt Ferrari Fiat Fisker Ford Foton Gas Gas GAZ Geely Gemballa Genesis Ginetta GMC Google Great Wall Gumpert GWM Harley-Davidson Hino Hobby Honda Hummer Husaberg Husqvarna Hymer Hyosung Hyundai IFA Ikarus Indian Ineos Infiniti Innocenti Ioniq Isuzu Iveco IZ Jaguar Jawa JCB Jeep Jensen John Deere K Kabe Kamaz Karma Kawasaki Keeway KG Mobility Kia Koenigsegg Kögel Komatsu Kombat KTM Kymco Lada Lagonda Laika Lamborghini Lancia Land Rover Laz Lexus Liaz Lifan Ligier Lincoln Linhai LMC Lotus Lynk & Co M Mahindra MAN Maserati Massey Ferguson Maxus Maybach MAZ Mazda McLaren McLouis Mega Mercedes-AMG Mercedes-Benz Mercury MG Mia Electric MINI Mitsubishi Morgan Morris Moskvich Moto Guzzi Moto Morini MV Agusta Naran Neoplan Nissan NSU Odes Oldsmobile Opel Pagani Pannonia PAZ Peugeot Piaggio Plymouth Polaris Polestar Pontiac Porsche Proton Puritalia Qoros RAF Ram Renault Respo Rimac Rivian Rolls-Royce Rover Royal Enfield RS 09 Saab Sachs Samsung Saturn Scania SCG Schmitz Scion SEAT Seres Setra Shelby Shuanghuan Skoda Smart Solaris Spyker SsangYong Stels Subaru Suzuki T-40 Talbot Tata Tatra Tesla Thomas Tiki Treiler Tirsan Toyota Trabant Triumph TVR UAZ Ural Valmet Valtra Van Hool Vauxhall VAZ Venturi Vespa Victory VinFast Vjatka Volkswagen Volvo Westfalia Wiesmann Willys Yamaha Yutong ZAZ Zetor ZIL ZIS Zuck

10 huvitavat ja väheteada fakti mobiilsest kiirusmõõtmisest

Lõuna prefektuur tegi ära tänuväärse töö ja jagab detailsemat infot mobiilsete kiiruskaamerate kohta, mida sa võib olla ei teadnudki. Ja kui teadsid, siis kordamine on tarkusega sugulussidemetes! kui ...

KOMMENTAARID (21)

 
parm... 14. jaanuar 2022  13:43 Ebasobiv kommentaar
mida loetakse kihutamiseks - kui Tartu mnt Tallinnast välja sõites on ainuke 4 realine 90 märgiga, siis on ikka eriline totrus ja asjatundmatus seal kiirust mõõta. Nüüd juba iga päev! See 90 ei ole põhjendatud, kui kõik muud teed on 100 lubatud, osad isegi statsionaarsete märkidega. Aga selle eest kihutajaks tembeldada on ikka eraldi tase - ega me enam ZAZ ja mossega sõida, et 100 km/h ohtlik on. Jah ZAZ oli ikka 105 max ja siis lendas ka nookuri mutter koos keermega minema :)
Tamps 14. jaanuar 2022  23:59 Ebasobiv kommentaar
Esimesed kolm fakti on eriti olulised ja huvitavad. Iga eestlane peab une pealt teadma, et just mobiilsed kiiruskaamerad kuuluvad politseile, mitte transpordiametile. Kas selles on väga suur ja huvitav vahe? Artikli autor võiks selgitada ka, mis sellest oleneb ja milleks see just nii oluline on.

Kas mobiilse kaamera läheduses kehtib automaatselt mingi parkimis- või peatumiskeeluala? Palun selgitage siis lugejatele ka seda.
... 15. jaanuar 2022  12:54 Ebasobiv kommentaar
Mina ei ületa piirkiirust ja mina ei tea ja ei taha teada,kus on kiiruskaamerad--see on minu jaoks ebaoluline.Planeerin oma aega nii,et liikluses ei kiirusta ja jõuan igale poole õigeks ajaks,kuhu on vaja jõuda.
Mida suurem on kiirus,seda ohtlikum on ja selleks ongi kiirust piiratud ja ei ole lubatud autojuhtidel ise enda jaoks sobivat kiirust valida.Kindlasti on mõni,kes arvab,et Tallinn-Tartu maanteel,kus on mõlemas suunas 2 sõidurada on ka 150 km/h ohutu liigelda,kui tee ja ilmaolud on head ja kui liiklusõnnetust ei põhjusta,siis ongi ju kõik väga hästi aga kui juhtub õnnetus,siis suurema kiirusega kaasnevad ka õnnetuse puhul suuremad kahjud ja füüsika vastu ei saa isegi uuemad autod.Hea ja mugav on küll uuemas autos istuda ja võib tõesti tunne tekkida,et võiks ju kiiremini sõita aga see tunne on petlik ja teine asi on see,et kõrvaltteedelt peateele sõitjad soovivad ka peateel oleva liiklusega mingi aeg ühineda ja kui kiirendusrada ka ei ole,siis võtab kiirendamine samuti aega.
15 jan 12:54 le tsgasiside 15. jaanuar 2022  15:47 Ebasobiv kommentaar
Mis joga sa ajad? Mina mina, kui kui. Reaalsus on et 80% juhtidest ei peaks üldse olema liikluses. See ei ole kohustus!
Naljakas, et kiiruskaamerad on alati seal kus neid vaja ei ole ja kus olukord juba eos on nn kahe vahel et kas juba liigutakse suurema kiiruse poole või pole jõudnud veel aeglustada. Eesti maanteameti ekspert sigullivennad - uus tee 50kmh ja kruusatee 90 kmh
tjah 15. jaanuar 2022  19:24 Ebasobiv kommentaar
_Mõõtmiskohad määrab kohalik patrulltalitus inimestelt laekunud kaebuste ja riskianalüüsi põhjal._ - Minagi olen neid mobiilseid kaameraid näinud ennekõike Tallinna külje all Tartu maanteel. Järeldan, et neid kohti hindavad spetsialistid siis kõige suurema riskiga teelõikudeks. Huvitav, mille alusel? Ei ole kuulda, et seal raskeid liiklusõnnetusi oleks viimasel ajal juhtunud, või kui on, siis tekib küsimus, et mis kasu nendest neljarealistest teedest siis on, kui need õnnetuste riske keskmisest madalamaks ei vii? Teine võimalus on, et just seal tabab liiklejaid eriline tung teiste peale kaebama hakata. Või siis on ikkagi ka kolmas õhkõrn võimalus, et seal on lubatud piirkiirusega suhteliselt kõige rohkem mööda pandud ja seal on hea mugav võimalus trahviraha kasseerida, kuna juhid ei taju (võib-olla sellistes kohtades põhjendatult?) kiiruseületamist erilise probleemina.
jn 15. jaanuar 2022  20:16 Ebasobiv kommentaar
Kihutamiseks loetakse maks. lubatud sõidukiiruse ületamist,
kiiruse mõõtmine Tln-Jüri ringi vahelisel lõigul on põhjendatud kuna sõidukite arv / liikumistihedus sellel lõigul on väga-väga suur,
ZAZ ja mosse ei puutu siin teemasse, kiirus loeb,
kellele kuuluvad kaamerad on oluline teada, et siis tead kellele päringut või protesti esitada näiteks,
automaatselt parkimis- peatumise keeluala ei kehti aga kaamera töö takistamine on keelatud - sanktsioneeritav,
täielikult nõus kolme punktiga kell 12:54, viljelen samasugust suhtumist,
joga ajavad need kes siia kaebama tulevad kui tee ääres kiirust mõõdetakse,
ärge andke võimalust trahviraha kasseerida, järgige eeskirju ja siis kaovad ka kaamerad teeservast, see on meie liiklejate teema mitte nende teema kes korda peavad,
esmalt tulid ikka kihutajad ja siis kiirusmõõtjad, või oli vastupidi ?


Minu nimi 15. jaanuar 2022  21:45 Ebasobiv kommentaar
Kõikse ohtlikum koht tallinnas on narva mnt. Eriti suunaga lasnarist alla linna poole. Kaameramees passib seal 2,3,4 x nädalas. Ikka üliohtlilk koht.
Puhas rahamasin. Sain mäest alla veeredes 10€ trahvi, sest minu kiiruseks mõõdeti 55 km/h.
Ma pigem võin kutsuda kaameramehe enda kodukolkasse, kus uhkest ja ilusast 30km/h alas märgist pean vist kinni küll ainult mina. Paar debiilikut on isegi proovinud kitsal teel möödasõitu teha ning on joppanud, et buss vastu tuleb. Oi seda viha ja vehkimist, mis siis toimub.
Kuhu on madalalaubalisel eestlasel kiire? Ilmselt surnuaeda, sest kirste homme enam müügis pole, kuna tootmine lõpetab täna töö seoses suure elekteiarve saabumisega.
kommenteerija 16. jaanuar 2022  12:34 Ebasobiv kommentaar
Viimasega nõus. Elasin mõnda aega Lääne-Euroopas ja tagasi Eestisse tulles oli täiesti arusaamatu see pidev möödapressimise vajadus täiesti absurdsetes ja ohtlikes kohtades, millega lõpuks võideti minut-kaks kui sedagi. Meil peaks olema sama nagu mõnes teises riigis, et politseil on eraldi portaal, kuhu saab pardakaamera video üles laadida kui sinna on jäänud kellegi liiklusrikkumine ja politsei ise alustab sellepeale menetlust. Sellega kompenseeritakse vähest politseipatrullide arvu. Piirkiiruse ületajaid sellega muidugi ei püüa, aga tihti kaasneb selle piirkiiruse ületamisega ka mingi muu ohtik tegelus - ülepidevjoonte sõitmine, punase tulega ristmiku ületamine jne. Hetkel võib küll video politseile saata, aga avaldus rikkumise kohta tuleb ka endal teha et keegi menetlema hakkaks mis on absurd.
... 16. jaanuar 2022  13:17 Ebasobiv kommentaar
Eks vanemaid inimesi on samamoodi selliseid,kellel on pidevalt kiire ja iga sekund on arvel,kuid usun,et valdavalt on need nooremad liiklejad,kes ei taju ohtusid nii hästi või tajuvad aga soovivad adrenaliini kogeda ja enda ning auto võimeid proovile panna.Kui mõnel nooremal liiklejal on raha palju,siis võib ju endale kasvõi võimsa sportauto osta,mõtlemata sellele,kas seda ikka on vaja.Kui inimestel on raha palju ja saavad trahvi ning juhilube ära ei võeta ega vangi ei panda,siis maksavad selle trahvi ära,ilma viga tunnistamata ja liiklevad edasi järgmise rikkumiseni jne. jne.Ma ei tea,kui suured trahvid on aga kui näiteks alla kesmise sissetulekuga inimene peab trahvi maksma näiteks 1000 eurot,siis rikkurilt võiks sama rikkumise eest küsida 10000 eurot.Ehk siis midagi muutub.
. 16. jaanuar 2022  18:08 Ebasobiv kommentaar
Kuradi de....d , mida kiunute?Õppige sõitma tolgused. 90 alas 85 ga sõites te kõik peesse keerategi. Ja siis kiunute et pressitakse mööda ja mida veel.Võrrelda Eestit lääne euroopaga - no peab ikka olema.
Parm... 16. jaanuar 2022  21:36 Ebasobiv kommentaar
Aga miks neid 75 ja 80ga sõitjaid see kolmhark linnas ei tervita? Maanteel ei taha ei oska sõita aga 50 alas lööb rallimeees välja. Mõõdetakse mugavalt sirge tee peal, kus 90 pole põhjendatud ning see on alatu tegu. Ma ka ei ületa kiirust niisama, aga siinse jutu mõte on see, et need mõõtmised ei täida eesmärki. Neil pole mingit plaani ega ideed, kus tegelikult oleks vaja teha järelvalve. Meie politsei tase - 1 septembril vaatame, et lapsed üle tee saaks. Ülejäõnud päevadel ei ole see enam ohtlik ja ratturid võib ka sama hooga kohe alla ajada. Mitte ühtegi asja ei viida lõpuni, sest plaani pole ja ei oska ka teha nagu näha.
... 16. jaanuar 2022  22:30 Ebasobiv kommentaar
Politseinikud on tavalised töölised nagu me kõik ja neil on oma ülemused,kes neile käsklusi annavad.Politseid nüüd küll milleski süüdistada ei saa.Muidugi...eks nemad teevad samuti vigu aga neid vigu teeme me kõik,ükskõik,millised on meie töökohustused ja paremini saab alati.
kiirusmõõtmisest teavitav märk enne mõõtmiskohta e 17. jaanuar 2022  00:22 Ebasobiv kommentaar
Pole kohustuslik, kuid pole ka keelatud, viisakas oleks siiski märk paigaldada. Riik oleks autoriteetsem, kui ei tegutseks põõsas varitseva mägrana.
Sõidke ise ja laske ka teistel sõita 17. jaanuar 2022  11:48 Ebasobiv kommentaar
Sõidke ise ja laske ka teistel sõita, mitte arge kiruge kihutajaid, kes teie järel aega viita ei taha. Enda arust sõidate spidoka järgi 90 km/h aga tegelik kiirus on nõksa üle 80 ne (NB! 10 ... 15km on vee kuidagi mõistetav sellise järgi sõitaa ...) Aga jah enamus kordi kui neid mobiilseid kaameraid olen näind siis on need liikluse ohutuse seisukohast väga mõttetutes kohtades - pigem teenitakse nendga RAHA ja eelkõige nendelt kes WASE-i ei kasuta.
jn 17. jaanuar 2022  15:58 Ebasobiv kommentaar
eelmisele:
kahjuks tüüpiline ja laialt levinud seisukoht siin meie riigis ehk siis "meie oleme need õiged mehed ja teie ärge meil segage pedaali tallamast, ühtlane liiklusvool jne."
Kihutajaid tuleb alati kiruda, aega ei võida te midagi, ainult mõttetud minutid sihtkohas varem ja seda oluliselt suurema riskiteguriga teel olles Teie jaoks on normaalne ühtlane liiklusvool 90km/h alas 110 ja parematel juhtudel ehk 120 km/h. Ja ohh seda häda ja vaeva siis kui mingi "segajast tont" ees 100 või 90 -ga sõidab.
Nii kaua kui eelnev mõttelaad ruulib niikaua tulebki kaks korda kiruda, esmalt segajaid ja teisel korral postkastis trahviteadet. Ja kui nii läheb siis on veel hästi läinud.
... 17. jaanuar 2022  16:57 Ebasobiv kommentaar
Mina sõidan enda tempos.Kui minu taha on kogunenud autodekolonn,kuna nad lihtsalt mööda ei saa,vastu tuleva tiheda liikluse tõttu ja ma ise natukese aja pärast ära ei pööra,siis lasen nad sobivas kohas mööda.Lõppkokkuvõttes tahavad ju ikkagi kõik tervelt sihtpunkti jõuda...,isegi need,kes ületavad lubatud suurimat kiirust.Teisi inimesi ma muuta ei saa...,ainult iseennast saan muuta.Politsei tööd ma ei tee--kedagi korrale ei kutsu ega helista politseisse rikkuja peale kaevates.Teisi liiklejaid ma ei filmi samuti.Parem elan enda elu,lasen teistel nende enda elu elada ja olen sõbralik ja heatahtlik teiste liiklejate suhtes--nii on kõigile parem.Mõnikord olen mõelnud,et võibolla on meil liiklus tõesti liiga palju reguleeritud ja kui kellelegi otsa ei sõideta ega kellegi vara ei kahjustata,siis las ületavad natukene kiirust.
Parmule 17. jaanuar 2022  23:35 Ebasobiv kommentaar
Kus need kõik muud teed on, kus on 100 lubatud (osad isegi statsionaarsete märkidega)?
kiirusmõõtmisest teavitav märk enne mõõtmiskohta 17. jaanuar 2022  23:38 Ebasobiv kommentaar
See on umbses sama, et pood paneb sildi välja- täna on turva haige ja kaamerad ei tööta...
Parm... 18. jaanuar 2022  07:51 Ebasobiv kommentaar
Terve Tallinn ringteel on 100 km/h lubatud terve talve ja kui tuled sealt kaudu Tartu mnt peale siis see on labane juhtide petmine, et samasugusel kiirtee peab nüüd 90ga sõitma. Aga see selleks, kui räägime turvalisusest, siis kiirus ei tapa kedagi, inimene tapab. Kui ikka kenake 80 % juhtidest ei tea, mis on normaalne ja turvaline pikivahe, siis peabki lõpuks kiiruse vähendama 60ni, nagu paljudel lahedatel teedel tehti vahepeal. Ma ei saa kordagi linna ja tagasi nii, et ei peaks mõnele tagumikutrukkijale ohutulesid vilgutama. See on ikka täis sa sürr juba, kuhu rumalus on jõudnud.
Ja on küll politsei süü, kui ei osata ÜHTEGI asja väljajuurida! Igakord kui libedaga ahelavariid, räägitakse libedusest ja kiirusest jne, aga mitte pikivahest. Kui ikka üle piiri tulevatele rekkadele ei suudeta selgeks teha, et meil udutuled on keelatud, siis ei saa selliselt ametilt ka midagi muud nõuda ega loota. Ainult lollusi ja nõmedusi tavainimeste aadressil.
parm... 23. jaanuar 2022  10:37 Ebasobiv kommentaar
kuni Koseni (ja sealt Tallinnani) on ka 100 märk ning siis kui algab elektrooniline märk ning tutikas tee, siis on kiirus 80 :) Igati loogiline ju! Aga nendega, kes seda otsustavad, on raske arutleda, neil mingi oma mõte ja keegi selle 80 tagamaad ei teagi üldse. Kurb ja kahju, kui selline tulem on uutest märkidest!
 
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit(9)

Porsche Panameral on varemalt olnud mõneti raske Porsche mudelivalikust silma paista - aga nüüd on ajad muutunud.

Uuring: fossiilkütusega autode ostud tehakse pigem tänavu

Uuring: fossiilkütusega autode ostud tehakse pigem tänavu(14)

Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...

Volvo EX30 - auto24 proovisõit

Volvo EX30 - auto24 proovisõit(31)

Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga. 

Uute sõiduautode turg Eestis püsib stabiilsena

Uute sõiduautode turg Eestis püsib stabiilsena(8)

Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele. Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...

Škoda Superb Combi - auto24 proovisõit

Škoda Superb Combi - auto24 proovisõit(25)

Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...

Elektriline G-klass maastikuvõimekuses kompromisse ei tee

Elektriline G-klass maastikuvõimekuses kompromisse ei tee(10)

Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...

MINI Aceman on kardilikku sõidukogemust pakkuv elektrimootoriga crossover

MINI Aceman on kardilikku sõidukogemust pakkuv elektrimootoriga crossover(6)

MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...

 
Inchcape Motors avas Fordi esinduse

Inchcape Motors avas Fordi esinduse(1)

Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...

Lamborghini Urus SE on esimene pistikhübriidajamiga supersportmaastur

Lamborghini Urus SE on esimene pistikhübriidajamiga supersportmaastur(3)

Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...

Honda e:Ny1 - auto24 proovisõit

Honda e:Ny1 - auto24 proovisõit(17)

Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...

Revolutsioon auto meelelahutuses: tuleviku multimeediasüsteemid

Revolutsioon auto meelelahutuses: tuleviku multimeediasüsteemid(4)

Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...

Kohe Eestis - uue Kodiaqi hinnad said teatavaks

Kohe Eestis - uue Kodiaqi hinnad said teatavaks

Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...

Volkswagen Amarok V6 TDI - auto24 proovisõit

Volkswagen Amarok V6 TDI - auto24 proovisõit(6)

Kui varasemalt on Ford Ranger ja Amarok olnud omavahel kõvad konkurendid pikapiturul, siis tänaseks on neist saanud mõnes mõttes hoopis vennad.

Porsche toetab Paul Aroni tänavust hooaega

Porsche toetab Paul Aroni tänavust hooaega

Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...

 
Uus ja soodne Dacia Spring: vaata, kui palju see Eestis maksab

Uus ja soodne Dacia Spring: vaata, kui palju see Eestis maksab(11)

Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...

Jeep Grand Wagoneer - auto24 proovisõit

Jeep Grand Wagoneer - auto24 proovisõit(26)

Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...

Äpitaksodega põhjustatakse tavataksodest palju rohkem liiklusõnnetusi

Äpitaksodega põhjustatakse tavataksodest palju rohkem liiklusõnnetusi(11)

Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...

Uus Mercedes-Benz G-klass jätkab ajaloolist edulugu

Uus Mercedes-Benz G-klass jätkab ajaloolist edulugu(17)

1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...

Uue põlvkonna Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse

Uue põlvkonna Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse(6)

Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...

Mazda MX-30 R-EV - auto24 proovisõit

Mazda MX-30 R-EV - auto24 proovisõit(11)

Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...

Eestis esimest korda toimuv X-triali MM-etapp tuleb Tallinnasse

Eestis esimest korda toimuv X-triali MM-etapp tuleb Tallinnasse

26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...

 
Dacia avalikustas uue Dusteri hinnad Eestis

Dacia avalikustas uue Dusteri hinnad Eestis(9)

2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...

BMW Neue Klasse X sportmaastur töötab ka akupangana

BMW Neue Klasse X sportmaastur töötab ka akupangana(7)

BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank. ...

Kia EV9 - auto24 proovisõit

Kia EV9 - auto24 proovisõit(26)

Kia kõige uuem lipulaev on täiselektriline ja suur.. seitsmekohaline linnamaastur.

Tallinna Vabaduse väljaku ääres saab sellel nädalal tasuta parkida

Tallinna Vabaduse väljaku ääres saab sellel nädalal tasuta parkida(7)

Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a. “Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...

Ford F-150 Raptor - auto24 proovisõit

Ford F-150 Raptor - auto24 proovisõit(39)

Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor. 

Motoexotica tuleb 20. juubeli puhul läbi aegade sisukaima väljapanekuga

Motoexotica tuleb 20. juubeli puhul läbi aegade sisukaima väljapanekuga

Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...

Eesti turu suurim valik eri sõidukeid koondus Auto Bassadonesse

Eesti turu suurim valik eri sõidukeid koondus Auto Bassadonesse

Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...

 
Volkswagen Touareg - auto24 proovisõit

Volkswagen Touareg - auto24 proovisõit(42)

Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...

Sõiduautode müük langes ja tarbesõidukite turg kasvas

Sõiduautode müük langes ja tarbesõidukite turg kasvas(4)

Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük. Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...

Eestisse saabus uus BMW elektriauto

Eestisse saabus uus BMW elektriauto(10)

Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto. Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...

Haagise kasutamise meelespea

Haagise kasutamise meelespea(13)

Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.  Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...

Topauto nüüd Pärnus kahe autoesindusega

Topauto nüüd Pärnus kahe autoesindusega

Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda. Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...

Pidurisüsteemi anatoomia: kuidas see toimib

Pidurisüsteemi anatoomia: kuidas see toimib

Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...

Mercedes-Benz GLE Coupé - auto24 proovisõit

Mercedes-Benz GLE Coupé - auto24 proovisõit(8)

Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor. 

 
Kia ja Hyundai arendavad uue põlvkonna sensoreid isejuhtiva sõidu jaoks

Kia ja Hyundai arendavad uue põlvkonna sensoreid isejuhtiva sõidu jaoks

Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...

Veho tõhustab oma esinduste võrku ja lõpetab Citroëni esindamise

Veho tõhustab oma esinduste võrku ja lõpetab Citroëni esindamise(2)

Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...

Subaru Crosstrek - auto24 proovisõit

Subaru Crosstrek - auto24 proovisõit(16)

Subaru tõi esmakordselt Euroopas turule täiesti uue Crosstreki, mis nagu selgub, on mõnedel turgudel olnud saadaval juba mitme põlvkonna vältel. 

Scenic E-Tech electric pälvis Euroopa aasta auto auhinna

Scenic E-Tech electric pälvis Euroopa aasta auto auhinna

Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril. Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...

Jaanuari liiklusõnnetuste kahju tegi rekordeid

Jaanuari liiklusõnnetuste kahju tegi rekordeid(17)

Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...

Dacia uuendas Springi

Dacia uuendas Springi(23)

Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...

BMW i5 M60 - auto24 proovisõit

BMW i5 M60 - auto24 proovisõit(22)

BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan. Proovisõiduauto ...

 
Uue Superbi ja Superb Combi hinnad on teada

Uue Superbi ja Superb Combi hinnad on teada(17)

Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...

Rivian R1T - auto24 proovisõit

Rivian R1T - auto24 proovisõit(11)

Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor. Ja kui te küsite, kas see driftib, ...

GWM elektriautode müük algab laupäeval

GWM elektriautode müük algab laupäeval(19)

Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...

SsangYong Torres - auto24 proovisõit

SsangYong Torres - auto24 proovisõit(20)

Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...

Politsei: uhke auto võtmed tuleks metallkarpi peitu panna

Politsei: uhke auto võtmed tuleks metallkarpi peitu panna(6)

Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.  „Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...

BMW 4. seeria kupee ja kabriolett said mitmeid värskendusi

BMW 4. seeria kupee ja kabriolett said mitmeid värskendusi

BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga. Esiosas paistab silma uue disainiga ...

Dacia esitles Sandriderit, mis läheb Dakari rallile

Dacia esitles Sandriderit, mis läheb Dakari rallile

Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...

 
VW ID.3 - auto24 proovisõit

VW ID.3 - auto24 proovisõit(5)

ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...