Subaru tõstis oma müügimahu Eestis uuele rekordtasemele - möödunud kuul müüdud 93 autot märgib margi läbi aegade parimat septembrikuu müügitulemit. 2022. aasta septembriga võrreldes on Subarute müük kasvanud ...
Rikkad inimesed meil. See vabalthingav mootor võtab kütet ikka mehe moodi. Linnas vabalt üle 10, maanteel on hea kui saad 8. See ka üks põhjus miks hiljuti uue auto vaatamisel jäi Subaru valikust välja kuigi Outbackiga proovisõit meeldis. Aga see tehnika seal peal on aastast 2005.
See mootor on jah lahjake, seda siis meie saastenõuete tõttu, muu maailmaga võrreldes on euro-versioon vähemalt 12kw nõrgem. Ja ega see CVT ka asja kuskilt otsast paremaks tee.
Lisaks, tuttavad subaru-fännid kurdavad, et throttle mapping on uuel Outbackil jube - esimene veerand kuni kolmandik gaasipedaali käigust on auto nagu mingis uimases säästurežiimis, st. ei taha pöördesse minna. Ehk siis gaasipedaali reageerimiselt täielik vastand eelmise põlvkonna Outbackile. Ju siis sellega hoitakse jälle mingi hulk CO2 gramme ja kütuse milliliitreid kokku.
Jaapanis näiteks saab Outbackile CB18 mootorit, so. 1.8 liitrine turbobokser, 130kW ja 300Nm, pole küll kuulnud, et seda euroopas pakkuma hakataks, kuigi võiks. Näitajate poolest peaks see isegi paremini sobima, kui praegune 2.5 ja ei üllatuks, kui see oleks isegi säästlikum.
Nendele jutuvendadele ütleks,et outbacki kütusekulu lõuna eestist saaremaale 500 km 6,6 l . pole probleemi. ja töökindlus sõidumugavus, nelivedu, selle raha eest . olen omanud juba 3 sellist subarut. remondi peale raha ei kulu.
Räägivad enamasti need kel endal aimugi pole millestki ,tädi rääkis kuskilgi.
Aga ostke euroopa ronte selle hinnaga kes keelab
Ka juba mitmes Outback - väga rahul. Kütusekulu sõpradele kinnitan ka, et suvel sai täis-paagiga sõidetud pea-aegu 900km (Tallinn - Kuressaare - Saaremaal ringi - Tallinn) keskmiseks kujunes ca 6l... ja see, et linnavahel lühikesed otsad ca 9-9,5 võtab on sellise suurusega 4x4 masina kohta igati normaalne. Olen igat marki masinatega sõitnud (väiksed ja suured) ja linnasõitudel on kõik janused. Eesti oludesse tõeline 4x4 masin, sh. baasvarustus väga korralik, ruumikas, mugav ja Outback liigub piisavalt et möödasõite teha jne. Ja "kiireteks" sõitudeks ootab garaažis hobiauto. Igale ühele on kindlasti sobiv auto ja maitse üle ei vaielda - soovitaks alati võrrelda võrreldavaid autosid - edu valikute tegemisel.
Kanadas on Subaru rahvaauto. Kõige soodsam uus Subaru Impreza automaatkäigukastiga maksab koos kõigi maksudega 29 000 kanada dollarit, mis teeb siis 20 000 eurot.
Kanada 2023 aasta kümne kõige soodsama automudeli seas on esindatud ka Subaru Impreza, esikohal on Nissan Sentra, 17 000 euroga.
Mida te sellest leiate, vahepeal oli iga teine outbacki kuulutus ja kirjas et garantii korras mootor vahetatud..... nagu ???
Kus see teie suursugune töökindlus siis on?
Täpselt sama kräpp nagu need vanemad generatsioonid olid rohkem siuke bingo loto stiilis auto ost heal juhul venitad 100 000 ära siis hakkad juba kapitaal remonti organiseerima ja see teadmine et garantii on ja kõik tasuta ära tehtakse ei lohuta kuskilt otsast ju, milleks seda peavalu ja jura vaja on, auto ostad ikka et kallata ja tallata mitte esinduse orjuses olla aga eks inimesed ongi veidrikud ja raha peale tigedad, muidugi pole subaru ainuke , kõik need vag grupi toodangud on kohe järgmised selle järelt mis lekivad ja millel ketid lendavad enne sissetöötamist juba... siis võtame bemarid ette hunnik plastmassi, peale 2-te aastat hakkavad asjad müstilislt pragunema ja samuti lekkima ja no seda joru võiks siin kilomeetrites jätkata justnimelt uutest sõidukitest ja seda soga määritakse massiliselt igasuguste müügi trikkidega pähe.
...Ei pea ostma euroopa ronte nagu siin keegi kirjutas.Ostsin 8a.tagasi Kia pensuka ja kütusekulu ikka sama(215000km)läbisõidul-maanteel 6,5-7l ja linn 9l.Väga rahul,vedasin suvel rasket tõstukit(1.3T)MITU PÄEVA,EI TEINUD MOOTOR 2.O teist nägugi,ainult pidurikettad läksid kõveraks.Subaru-andke andeks,ei julge sinnapoole vaadatagi.
Mis te jahute sellest bensukulust? Kui on liiga suur, sõitke bussiga. Sõitsin 10 aastat Q5-ga, müües oli 87000 km ja keskmine 10,6. ja mis siis? Ostes ju teadsin mille ostan. Kui on mõnus sõita, no siis tuld!
mul tekib homeeriline naer selle 6l keskmise kulu kohta. Kas oma naine loeb või meeldib endale valetada?
Vaadake kasvõi seda andmebaasi ja saate päriselu kogemust. Arvestage, et tegu on saksa andmebaasiga, millise kasutajatel oluliselt suurem maantee osakaal, kui meil. Puhtalt linnasõidul võiks arvestada 11l keskmiseks kuluks, maanteel 7+-. Ja see on täitsa okei number. Nagu mõni kommentaator ütles, siis pigem probleem selles, et konkureerivad autotootjad tagavad sama kulu juures oluliselt erksama mineku.
Viskasin automaksu valguses uue Outbacki andmed kalkulaatorisse ja numbrid olid võimsad - aastamaks 379€. See CO 193g/km on ikka suht ulme tänapäeval ja 1718kg tühimass ning 2200kg täismass on ka asi, mille vajaduses peab olema veendunud. Automaksuga seoses kukub Subaru poulaarsus kindlasti kuna kulu pole enamikel puhkudel põhjendatud. Kel vaja metsas mütata ja igasugusest sodist läbi tulla, leiab kindlasti ka odavama variandi.
Igavamat kilukarpi kui Outback annab otsida. Täielik säästusitt. Kere õhuke ja paindub läbi. Kui üks ratas näiteks äärekivil, siis tagaluuk enam kinni ei lähe. Pamperid on nii õhukesed nagu tõrvapapp. Tekkis vajadus esimene vahetada, nokkisin küljest ära, keerasin rulli ja panin prügikotti:D
Kruusateedel on rool nagu salli ots, kõik kivid otsib üles. Salongi mürast ei tasu rääkidagi. Talvel ülejuhitav ja miskit rõõmu sellest küll pole. Ja kahepoolese pensuka kütusekulu linnas 11 ja maanteel 7 on reaalne elu. Salongist ostetud pill muideks.
,,Ega vaesus pole kokkuhoid,,- Raasiku
Sa seda uut Outbacki ainult videost näinud, muidu sellist jama ei ajaks. Omal lähem kogemus uue mudeliga ja see vaiksem, kui enamus sama hinnaklassi eurooplasi. Vōimsuse ja kütusekulu suhe on jah natuke paigast ära. Oleks mootor mingi muu, siis võiks isegi kaaluda.
Eestlastele meeldib elada legendides, autolegendides. Siin võib kohata olukordi, kus terve tänav või terve küla sõdab ainult Volvodega või Toyotadega või Passatitega, irw.
Enamasti leiab mingi loogilisena näiva põhjenduse ka, mis tegelikult rajaneb mingile rahvapärimusele või legendile, mis kunagi ammu võis ju ka päriselt olemas olla.
Mulle välimus ega tegu ei meeldi eriti. Ennem võtaks siis juba passati. Ja eks sel liiga palju kw ka seepärast on kütusekulu ka suur. Väiksemad mootorid peavad olema ja väiksemate kw sis peavad mootorid ka kauem vast, ca 45 kw piisab juba vabalt sõiduautole.
300000 on ju päris hästi saadud juba ka ju. ma peaks sellisel juhul ikkagi juba kvaliteetseks toodanguks.
Ma kuulnud, et nt audidel lendab 90000 peal turbo ja 150000 peal käigukast. mootori norm ōli kulu 1L /1000km peale takkaotsa. mersudega ja volvodega umbes sama. mis nüüd saab? :)
Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...
Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga.
Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele.
Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...
Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...
Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...
MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...
Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...
Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...
Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...
Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...
Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
KOMMENTAARID (21)