Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Vägev auto! Kui ma olexin noor ja mul olex taas väikesed lapsed, ostaxin kindlasti. Muidugi, rahakott peax praegusest veidi jämedam olema, ja praeguses garaazhis olex veidi kitsas. Aga auto on suurepärane, just nii, nagu 1 hea masin olema peab.
Kellele ja milleks on sellist autot tarvis? Euroopa linnateede jaoks on ta lihtsalt liiga suur ja ei sobi kuidagi linnaautoks. Ta on liiga kallis ja võtab liiga palju kütust, seega ei sobi ta ka pereautoks ega reisiautoks.
Väga nõme on lugeda halamist, et liiga kallis, et kellele sada vaja on.
No küll on ka neid, kellel just sellist autot vaja on. Kui ei jaxa osta, pole mõtet kohe maha teha. See on väga OK auto. Kadetatel soovitan oma frustratsiooni mitte siia paigutada.
Erinevaid autosid peab olema, et oleks valikut. See, kui kompleksides toyota ja skooda pereisad ei julge, raatsi või pole võimalik soetada, pole kohe mõtetu. Kas on koguaeg popp rääkida mingist rohelisest jäljest ja ökost? Onu Sämm teeb vägevaid autosid, vahelduseks siia depressiivsesse kanti ka:)
Kui inimesel pole endal bensiini jaoks raha, siis peaks ikka aru saama, et maailmas (ka Eestis ) on inimesi küll kellel on täitsa ükskõik kui palju bensiini peale raha kulub.
Seega pole mõtet rääkida, et kellele kalamarja vaja on või ainult loll maksab hotelli eest 500 EURi öö.
Kui raha pole, siis ei ole vaja hakata kohe Skodat kiitma... võiks ikka teha nii, et ei pea kisama et jõukam inimene ostab rumalusest paremaid/kallemaid asju.
Páris nii jumpole, sest see sama auto tuleb linna ja póletab 25 liitrit sajale ja kòik kes ymbrises, hingavad seda sisse! Ei usu et láheb salongimnagu kunagistel "rohelistel" Ikarus bussidel kombeks oli :). Seega natuke laiem vaade ikka tuleb ka kasuks. Samas MIKS sellisele loomale ei vóinud lisada natuke elektrit? Hybriidi vói pistiku näol oleks tegu väga ägeda ja hullu asjaga, mida linna ei peaks yldse lubamagi! Teatud suure maksu eest saaks vóib olla teiste kopsud kinni maksta ja ka ratturite mööduvaid vooogusid imetleda suurest kastist - kui me vaid oleks millegi sellise poole teel :)
Keegi väga hästi ütles, et pereautoks sobib mahtuniversaal aga nii jama kui see ka pole. Neid enam pole saada. Mingeid maastureid tuleb uksest ja aknast. Mina isiklikult ei saa aru mis elu hetkel sellist autot tahta.
Oleneb, millega sa elatist teenid ja mis on sinu huvid!? Kirikuõpetajal on omad huvid, It mehel omad huvid, tavalisel töösipelgal omad huvid. Kui inimene elab palgapäevast palgapäevani siis ta keskendub sellisele liikumisvahendile, mis on nagu paar kalosse - puntist A to B võimalikult väikse kuluga. Tal ei ole mingit huvi, tunned ega emotsiooni auto üle. Teine klass on need kes ostavad neiborhoodi eeskujul toyota ja taovad vastu rinda, oi see oli ikka õige otsus ja vaata kui soodsalt ma ikka liigun. Kurb on see, et need inimesed siin just laidavad maha emotsiooni ja sõiduelamuste autod, korrutades salamisi endale, et mina tegin ju ratsionaalse otsuse ja mul on ikka õige valik. :) Ja see haiguslik nähtus on leviv, et ikka feispukis või kogukonnas vastu rinda taguda, mina käitun õigesti ja kõik teised on ju pahad:) Muideks Clarkson on tabavalt öelnud- mahtuniversaal on inimesele, kes on elus lootuse kaotanud!:)
Valge värv sellele autole ei sobi ja 150k eest jätab dünaamika soovida. Sama raha eest saad hästivarustatud V8 GLS-i või X7-e. Või üldse SQ7. Isegi V8 Range Rover ei ole enam väga kaugel sellest Wagoneeri hinnast. Raskeks läheb sellele Jeep-ile siin.
Kui ma jätaks raha kõrvale, siis ikkagi ma ei saa aru mis elu etapil see auto oleks sobiv. Eks inimesed ongi erinevad. Ja kui sul on näiteks kolm last siis on mahtuniversaal parim valik. See, et mingi mees ütleb midagi muud ei muuda midagi.
Autosid tehaksegi tänapäeval, tarbe, lux ja kollektsiooni põhimõttel. See et sa ostab Bauhofist sae ja teed 3 ruumi puid ei olegi selles teemas point. Nende autodega, mis on 150 k + sõidavad tegelased, kes ei osta autot selleks, et kas mu 3-5 last sinna ära mahuvad. Siit ei maksa pointi otsida. Teatud autod on nipsasjad, ostad, mõnikord sõidad ja paned garaazi. Eestlane otsib igaltpoolt kasutegurit, heakskiitu ja järjepidevust. Asja point ongi, kui sa pole autoinimene siis see suurem pilt ei jõuagi kohale.
Alati ei pea olema otstarbekas, mõistlik, keskonnasõbralik!
Algajale autohuvilisele on Eesti olemas kohalik väga äge üritus, ehk sissejuhatus auto-armastusse(kes seda mõistavad) Haapsalu AmericanBeautyCarShow. Käige ära vaadake, kuulake ja süvenege enne, kui hakkab jälle ala et 150k eest saan korteri või pool maja ämnaga:)
Sellistel autodel on olemas oma klientuur ja seda väga selgetel põhjustel.
Selge see, et Euroopa suuremates linnades ja ka Tallinnas liiklemiseks pole selline auto loodud. Kuid tegu on väga mugava pereautoga, mis lisaks lastele mahutab ka lemmiklooma ja pagasi. Selliste autodega sõidetakse pikki vahemaid, kõigil, sh juhil, on mugav ja hea olla.
Küll kehtib siinkohal üks reegel, mida tuleks järgida. Nimelt tuleks valida pikem ehk L variant, nt Tahoe asemel Suburban. Just sellisel juhul täidab selline auto oma eesmärki kõige paremini.
Antud Grand Wagoneeri mootor on tõesti janune, seda kurdavad ka ameeriklased ise. Kuid valikus on ka natukene ökonoomsemaid variante. Kuid tegelikult võiks sellist laadi auto ostmisel üldse vaadata vana tegija ehk Suburbani poole, mis tootena on säärastest vast parim. Lisaks on selline Suburban kõike arvesse võttes ka ökonoomne (5.3 V8 mootori näitel), Eesti oludes on bensukulu maanteel alla kümne liitri sajale.
Mahtuniversaal võib kasutamisel mugav olla, kuid nendes puudub kirg ja isiklikult ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kellele mahtuniversaalid välimuselt meeldivad. Ja miks osta siis midagi, mis ei meeldi? Mahtuniversaale ostavad need, kelle jaoks auto on puhtalt tarbeese ja mingit muud emotsiooni ei paku, neil on auto välimusest ükskõik.
Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...
Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga.
Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele.
Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...
Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...
Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...
MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...
Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...
Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...
Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...
Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...
Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
KOMMENTAARID (26)