Mazda»Tulekul on liiklustalgud

UUED MUDELID

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit(4)

Porsche Panameral on varemalt olnud mõneti raske Porsche mudelivalikust silma paista - aga nüüd on ajad muutunud.

PÄEVAUUDISED

Uuring: fossiilkütusega autode ostud tehakse pigem tänavu

Uuring: fossiilkütusega autode ostud tehakse pigem tänavu(5)

Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...

AUTO24 TV

Volvo EX30 - auto24 proovisõit

Volvo EX30 - auto24 proovisõit(31)

Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga. 

MARGID

Abarth ABG Titan ABT AC Ackermann Fruehauf Acura Adria Aixam AKINSI Alfa Romeo Alpina Alpine Apex Apollo Apple Aprilia Arctic Cat Ariel Artega Aston Martin Astra Audi Aurus Austin Autobianchi Avia Aznom Belarus Belaz Benelli Bentley Bimota BMW Bombardier Borgward Brabus Brilliance Bristol Buell Bugatti Buick BYD Cadillac Cagiva Can-Am Case CAT / Caterpillar Caterham Chevrolet Chrysler Citroen Claas Concorde Cupra CZ Dacia Daewoo DAF Daihatsu Daimler Datsun De Tomaso Dehler Dethleffs Deutz Deutz-Fahr Dinli Dnepr Dodge Dong Feng Donkervoort DS Ducati Eterniti Fendt Ferrari Fiat Fisker Ford Foton Gas Gas GAZ Geely Gemballa Genesis Ginetta GMC Google Great Wall Gumpert GWM Harley-Davidson Hino Hobby Honda Hummer Husaberg Husqvarna Hymer Hyosung Hyundai IFA Ikarus Indian Ineos Infiniti Innocenti Ioniq Isuzu Iveco IZ Jaguar Jawa JCB Jeep Jensen John Deere K Kabe Kamaz Karma Kawasaki Keeway KG Mobility Kia Koenigsegg Kögel Komatsu Kombat KTM Kymco Lada Lagonda Laika Lamborghini Lancia Land Rover Laz Lexus Liaz Lifan Ligier Lincoln Linhai LMC Lotus Lynk & Co M Mahindra MAN Maserati Massey Ferguson Maxus Maybach MAZ Mazda McLaren McLouis Mega Mercedes-AMG Mercedes-Benz Mercury MG Mia Electric MINI Mitsubishi Morgan Morris Moskvich Moto Guzzi Moto Morini MV Agusta Naran Neoplan Nissan NSU Odes Oldsmobile Opel Pagani Pannonia PAZ Peugeot Piaggio Plymouth Polaris Polestar Pontiac Porsche Proton Puritalia Qoros RAF Ram Renault Respo Rimac Rivian Rolls-Royce Rover Royal Enfield RS 09 Saab Sachs Samsung Saturn Scania SCG Schmitz Scion SEAT Seres Setra Shelby Shuanghuan Skoda Smart Solaris Spyker SsangYong Stels Subaru Suzuki T-40 Talbot Tata Tatra Tesla Thomas Tiki Treiler Tirsan Toyota Trabant Triumph TVR UAZ Ural Valmet Valtra Van Hool Vauxhall VAZ Venturi Vespa Victory VinFast Vjatka Volkswagen Volvo Westfalia Wiesmann Willys Yamaha Yutong ZAZ Zetor ZIL ZIS Zuck

Tulekul on liiklustalgud

Liiklusjärelevalvekeskus kutsub kõiki kuni reedeni jagama infot kohtadest, kus autojuhid liiklejate hinnangul pidevalt kiirust ületavad. Oma tähelepanekutest tuleks teada anda veebilehel ...

KOMMENTAARID (19)

 
 
uno 6. september 2022  10:28 Ebasobiv kommentaar
Kolde pst.
P2prints 6. september 2022  20:08 Ebasobiv kommentaar
Soome Laht
Kas keegi, teeks palun 6. september 2022  21:13 Ebasobiv kommentaar
minu eest, minu töö ka ära? Aitäh!
Ralliässsaiku 6. september 2022  23:02 Ebasobiv kommentaar
Peamised koputajad on ju need vennad kes kuskil 90 alas 65-70nega ködistavad ja kui sa neist mööduda julged siis ei jõua seda telefoni nüüd ära krabada, küll pildistada/filmdia ja kaebe kõnet teha :D :D
Jokkvärk 7. september 2022  09:27 Ebasobiv kommentaar
Võib-olla peaks üle vaatama, kas need kiirust jm. piiravad märgid/alad on põhjendatud või loodud ainult riigikassa täitmiseks. Maksuameti käepikendused ju eriti agaralt arusaamatute piirangute ja liiklusskeemide juures raha kasseerimas. Kõik see statistikale (exeli tabel) üles ehitatud süsteem ei päde. Juba vanarahvas teadis, et on olemas väike vale, suur vale ja siis tuleb statistika.
Vanameheuss 7. september 2022  16:11 Ebasobiv kommentaar
Aga millegipärast on linn paarutavaid autosid täis, kes sülitavad nii kiirusepiirangule kui ka muule. Oleksin esimesena poolt 30km/h linnakiirusest. Maanteele paneks hoopis keskmise kiiruse kaamerad. Tavakaamerad rapivad ainult rohelisi juhte ja flegmasid. Lisaks tooks linna mürakaamerad.
Krahv 7. september 2022  19:49 Ebasobiv kommentaar
Tundub, et kogu liiklusjärelevalve seisnebki salajases kiiruse mõõtmises ja valguskiirusel arvete saatmises. Võiks parem linnas lahtiste silmadega ringi sõita ja vaadata kus näiteks on ajuvabad fooritsüklid, kus űhe lainega läheb läbi vaid üks auto jne jne
Soustman. 7. september 2022  21:38 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti on kehtestatud piirkiiruse ületamine ainus rikkumine?! Sel juhul pakuks kõik avalikus kasutuses olevat sõiduteed. Head kanapüüdmist kelluga!
Igasugu kõrvalteedelt ettekeerajad ning suunatuletud junnid on tunduvalt ohtlikumad.
Krahv 8. september 2022  13:13 Ebasobiv kommentaar
Ja bussiradadel ülbitsejad, aga nendega ei viitsi politsei tegeleda, sest paberimajandust kole palju, lihtsam on arveid välja saata.
Mulle need 8. september 2022  21:30 Ebasobiv kommentaar
bussiradadel sõitjad meeldivad ja loodetavasti neid aina lisandub, sest tänu sellele saavad kõik kiiremini ja sujuvamalt edasi.
Krahv 9. september 2022  17:26 Ebasobiv kommentaar
Sujuvamalt? Nad ju hakkavad vahele trügima mingil hetkel. Sujuvusest on asi väga kaugel.
Eesti politsei 101 11. september 2022  16:19 Ebasobiv kommentaar
Teeme talgud: pange kitse. Siis saame "karistada" neid, kes sõiduga hakkama saavad. Kolime 4 realistele talguid tegema. Paneme kaameraid maanteedele, kus on 99% tõenäosus, et raha tiksub. Aga ärme tee kunagi liiklusjärelvalvet. Teeme ainult nagu mingi põhikooli kiusaja. Kotime neid, kes kindla peale minek.
Aga kunagi ei mõtle keegi, et need liiklusprobleemid võibolla saavad alguse sigulliajastu reeglitest, mis endiselt läbi mõtlemata. Ja keegi kunagi ei mõtle kontrollida liikluses neid juhte kes sõiduga hakkama ei saa. Ette keeramised, eluohtlikud manöövrid, teiste takistamine, oskamatus. Kui näiteks on range reegel, et purjus peaga ei sõida, siis miks on reegel olematu oskamatu juhi osas? Liiga palju on neid, kes liikluses ei tohiks olla. Eriti maanteedel. Aga eks see on tagajärg sellele, et liikluseksam jälgib pigem kuidas nõmme tänavatel vigursõitu tehakse ja maanteele ei pöörata tähelepanu. Kui keegi teeks dokumentaali sõites läbi suuremate linnade ja suuremad maanteed, saaks kokku panna väga hea materjali. Sellega saaks politseid harida, et mis tegelikult on meie liikluses probleem. Unustage ära need kiirused ja läbi kiiruste talgude mingi ähvardamine. Vaja sellest sigullimehe mentaliteedist ja ajastust välja kasvada!
to Eesti politsei 101 11. september 2022  21:59 Ebasobiv kommentaar
ära aja mingit jama. liigne kiirus on üks olulisemaid õnnetuste põhjustajaid, lisaks joobele. ka ohtlikud manöövrid on tihti seotud kiirustamisega (ohtlikud möödasõidud jne). ette keeramised, teiste takistamine ei tekita tavaliselt õnnetusi. kui just jälle keegi kiirust ei ületa ja ette keeraja ei oska sellega arvestada. eriti linnakeskkonnas on see tavaline. kui kiirusepirang on 50 ja keegi sõidab 70, siis talle tundub pidevalt, et keegi keerab talle ette.

sigulliajastu ei puutu üldse asjasse. Linnas jalakäijaga kokkupõrkel saab jalakäija surma 10-15% tõenäosusega, kui auto sõidab otsa 50 km/h, juba 65 km/h kiiruse korral tõuseb jalakäija surma saamise tõenäosuse % 80 peale. Ja linnas on ka müra teema, 30 km/h sõitev auto teeb ligi 2 x vähem rehvimüra kui 50km/h sõites. seega jutt, et meil on kiiruse piirangud kuidagi liiga piiravad, on täiesti jama.

Arenenud riikides langetatakse linnas kiirused 30-40 peale ja maanteedel samuti. mitmes riigis on 100 max, ka kiirteedel ja põhjus on ennekõike saastamine. 100 km/h sõites saastab auto 20% vähem kui 120 km/h sõites

:) 13. september 2022  10:53 Ebasobiv kommentaar
Naljanumber - kõigepealt täitke (patrullis puudu olevad) ametikohad, mis on likvideeritud ja ka lahtilastud (kuna ei tehtud koroona vaksiini), et linnas ja maanteel oleks aru saada, et politei on KOHAL.

Aga muidu võite minna Järvevana teele - ikka leidub keegi kes sõidab 75-ga sõitvast autost nagu postist mööda. Tõeline hitt on liikuv kaamera 50 alas, 30m enne 70 märki ( VM ja K-Rauta vahel) - see ei paranda liiklusohutust vaid täidab riigikassat. Huvitav mis sorti M -peab inimene olema, et kaaskodanikke lihtsalt kottida (sama küsimus ka selle Skoda ekipaaži kohta.)
Td 13. september 2022  19:55 Ebasobiv kommentaar
See suht tavaline lüke ,et enne asula lõppu enne märki passivad. Isegi mitu korda trahvi saanud.
ka ka 15. september 2022  04:14 Ebasobiv kommentaar
ehk vaataks ,kus liiklusjärelvalve idioodid on idiootlikke seaduseid kehtestanud
tjah 17. september 2022  15:39 Ebasobiv kommentaar
Lugupeetud kommentaator 11. septembrist kell 21:59 võiks ise lõpetada jama ajamise. Liigne kiirus üksinda küll õnnetuste põhjus ei ole. See oleks umbes sama hea, kui hakata tulekahjude põhjuseks nimetama liigset kuumust. Jah, kiirus võib tihti olla kaasnev tegur, aga põhjus seisneb enamasti just kellegi hooletuses, tähelepanematuses vms. Kui meenutan liikluses silma jäänud ohtlikke olukordi, siis 90-95% neist on tingitud sellest, et keegi on hakanud end teistest kõvemaks liiklejaks pidama ja mingi ohtliku manöövri sooritanud – ja see pole sugugi alati seotud sellega, et antud juht oleks muidu kupatanud nagu oleks tuhat kuradit kannul. Minule tundub kõige pädevam kusagilt kuuldud mõttetera, et ohtlik pole mitte mõõdukas kiiruseületamine, vaid agressiivne kihutamine.

Edasi – millistes arenenud riikides siis see asula 30 kmh piirang juba valdav on? Wikipedia andmetel on 50 kmh asula kiirusepiirang nt Austrias, Taanis, Soomes, Prantsusmaal, Saksamaal, Prantsusmaal jne. Muidugi on riike, kus tõepoolest järjest rohkem piirangut 30 peale seatakse (nt Holland), aga sildistada seda mingisuguse üleüldise suundumusega on ka liialdus. Pealegi lähenetakse arenenud riikides liiklusohutusele märksa rohkem kaasusepõhiselt, mitte ei lajatata igal pool 30ga, mis õnne majja tooks. Lisaks - miks keegi ei räägi nt Taani 2000ndate kogemusest, kus teatud kiirteedel tõsteti kiirusepiirangut 110lt 130 peale? Kusjuures sellele eelnes samuti enne kõva politsei kriitika, et see on ikka väga ohtlik eksperiment, aga praktikas liiklusõnnetuste arv hoopis vähenes. Asjatundjad seletasid seda fenomeni sellega, et kiiruste erinevused vähenesid. Taani on samuti riik, kus paar aastat tagasi tõsteti veoautode lubatud kiirust 10 kmh võrra. Nii et see kiiruse teema pole sugugi nii ühene kui meil siin üritatakse alalõpmata demonstreerida. Kusjuures sellele maaniale on ka päris lihtne seletus olemas, mida on hästi näha siis, kui teemaks tõusetub küsimus, kas ja kes peaks talvise teehoolde kvaliteeti hindama. Loogiliselt võiks selleks asutuseks olla politsei, aga siiani pole see realiseerunud, sest... libedust on ju keeruline mõõta! Täpselt samal põhjusel on just kiirus politsei jaoks igati sobiv liiklusohutuse tegur, mille ümber mõõdutundetult lokku lüüa, sest seda on lihtne ja turvaline fikseerida. Hakata mässama mingite bussirajal sõitjatega, pidevate nõelujatega või muude huligaanidega võtab palju rohkem aega ja kätkeb riski vaidlustusteks.

Lõpetuseks – isiklikult ei ole kindlasti mingi patoloogiline kiirusemõõtmise vastane. Aga mind sügavalt häirib, kui see muutub nagu eesmärgiks iseeneses, nagu paraku ka selles liiklustalgute üleskutses rõhutakse ainult kiirusele, kuigi kõikvõimalikke ohtlikke kohti ja käitumismustreid on mujalgi hulgaliselt. No mille pärgli pärast ma näen politseid kiirust mõõtmas ainult Tartu maantee neljarealistel lõikudel, kus pole vist 20 a mitte ühtegi rasket liiklusõnnetust toimunud? Miks ei tegeleta palju põhjalikumalt nt tõukeratturite problemaatikaga, kus kuuldavasti iga nädal hulk lapsi päris tõsiselt viga saab? Kui patrull korra kuuski mõne koolimaja juures kiivrita ratturitele selgitustööd teeks, siis oleks sellest ennetuse mõttes sada korda rohkem kasu kui kuskil sirge peal +10ga kulgejaid noppida.
to tjah 20. september 2022  12:21 Ebasobiv kommentaar
1. ega siis kogu linnas/asulas ei panda reeglina kuskil 30 km/h. kõikides nendes riikides on asulates ja linnades 40 ja 30 km/h alasid, pea alati seal, kus on rattateid ja radasid autoteede vahetusse tehtud jne.
2. see, et kiirus ei ole üksi kunagi põhjus, ei ole üldse oluline. Kiirus on alati reageerimist ja pidurdusmaad pikendav. Meil oli aastaid tagasi 100 km/h lõike tavalisetel 1+1 sirgetel teedel, aga tulemus oli see, et siis sõideti igal pool kiiremini ja õnnetuste arv kasvas. ja lõppude lõpuks kui sa paned autopiloodi peale, uutel autodel on enamusel see adaptiivne, siis milles on üldse probleem? ei ole ju vajadust sirgel sõita 110-ga 90 alas. Keegi ei käsi ju autoga sõita nii linnas kui maanteel kui hakkama ei saa.
Politsei tööd ma ei tea ja ega ei huvita kah. nende nõelumiste avastamine, selle kohta tõenduse kogumine ja siis lõpuks ka rikkuja kinni pidamine, on tõenäoliselt suht keeruline. teadupärast jääb mel politseinikke iga aasta vähemaks (töölt lahkub rohkem kui juurde tuleb) ja neile igasugu ülesandeid veel juurde panna on tõenäoliselt ebareaalne. teede hoolduse tellib kas transpordiamet (riigimaanteed) või kohalik omavalitsus ning nende asi on kontrollida ka tellitud teenuse nõuetele vastavust.

Kokkuvõttes - Mingi vastutus peab ikka autojuhitdele ise ka jääma - esiteks korralikud rehvid ja teeoludele vastav kiirus. ja kogu lugu.

Rohepööre lääneriikide eeskujul 1. november 2022  00:10 Ebasobiv kommentaar
Keelame autod ära ja suuname inimesed kõik elektritõuksidele, kontrollime jaanuaris tõuksi helkureid ja rehvitähistusi.
 
 
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit

Porsche Panamera 4 - auto24 proovisõit(4)

Porsche Panameral on varemalt olnud mõneti raske Porsche mudelivalikust silma paista - aga nüüd on ajad muutunud.

Uuring: fossiilkütusega autode ostud tehakse pigem tänavu

Uuring: fossiilkütusega autode ostud tehakse pigem tänavu(5)

Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...

Volvo EX30 - auto24 proovisõit

Volvo EX30 - auto24 proovisõit(31)

Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga. 

Uute sõiduautode turg Eestis püsib stabiilsena

Uute sõiduautode turg Eestis püsib stabiilsena(7)

Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele. Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...

Škoda Superb Combi - auto24 proovisõit

Škoda Superb Combi - auto24 proovisõit(25)

Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...

Elektriline G-klass maastikuvõimekuses kompromisse ei tee

Elektriline G-klass maastikuvõimekuses kompromisse ei tee(8)

Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...

MINI Aceman on kardilikku sõidukogemust pakkuv elektrimootoriga crossover

MINI Aceman on kardilikku sõidukogemust pakkuv elektrimootoriga crossover(6)

MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...

 
Inchcape Motors avas Fordi esinduse

Inchcape Motors avas Fordi esinduse(1)

Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...

Lamborghini Urus SE on esimene pistikhübriidajamiga supersportmaastur

Lamborghini Urus SE on esimene pistikhübriidajamiga supersportmaastur(3)

Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...

Honda e:Ny1 - auto24 proovisõit

Honda e:Ny1 - auto24 proovisõit(17)

Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...

Revolutsioon auto meelelahutuses: tuleviku multimeediasüsteemid

Revolutsioon auto meelelahutuses: tuleviku multimeediasüsteemid(4)

Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...

Kohe Eestis - uue Kodiaqi hinnad said teatavaks

Kohe Eestis - uue Kodiaqi hinnad said teatavaks

Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...

Volkswagen Amarok V6 TDI - auto24 proovisõit

Volkswagen Amarok V6 TDI - auto24 proovisõit(6)

Kui varasemalt on Ford Ranger ja Amarok olnud omavahel kõvad konkurendid pikapiturul, siis tänaseks on neist saanud mõnes mõttes hoopis vennad.

Porsche toetab Paul Aroni tänavust hooaega

Porsche toetab Paul Aroni tänavust hooaega

Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...

 
Uus ja soodne Dacia Spring: vaata, kui palju see Eestis maksab

Uus ja soodne Dacia Spring: vaata, kui palju see Eestis maksab(11)

Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...

Jeep Grand Wagoneer - auto24 proovisõit

Jeep Grand Wagoneer - auto24 proovisõit(26)

Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...

Äpitaksodega põhjustatakse tavataksodest palju rohkem liiklusõnnetusi

Äpitaksodega põhjustatakse tavataksodest palju rohkem liiklusõnnetusi(11)

Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...

Uus Mercedes-Benz G-klass jätkab ajaloolist edulugu

Uus Mercedes-Benz G-klass jätkab ajaloolist edulugu(17)

1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...

Uue põlvkonna Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse

Uue põlvkonna Volkswagen Tiguan jõudis Eestisse(6)

Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...

Mazda MX-30 R-EV - auto24 proovisõit

Mazda MX-30 R-EV - auto24 proovisõit(11)

Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...

Eestis esimest korda toimuv X-triali MM-etapp tuleb Tallinnasse

Eestis esimest korda toimuv X-triali MM-etapp tuleb Tallinnasse

26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...

 
Dacia avalikustas uue Dusteri hinnad Eestis

Dacia avalikustas uue Dusteri hinnad Eestis(9)

2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...

BMW Neue Klasse X sportmaastur töötab ka akupangana

BMW Neue Klasse X sportmaastur töötab ka akupangana(7)

BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank. ...

Kia EV9 - auto24 proovisõit

Kia EV9 - auto24 proovisõit(26)

Kia kõige uuem lipulaev on täiselektriline ja suur.. seitsmekohaline linnamaastur.

Tallinna Vabaduse väljaku ääres saab sellel nädalal tasuta parkida

Tallinna Vabaduse väljaku ääres saab sellel nädalal tasuta parkida(7)

Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a. “Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...

Ford F-150 Raptor - auto24 proovisõit

Ford F-150 Raptor - auto24 proovisõit(39)

Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor. 

Motoexotica tuleb 20. juubeli puhul läbi aegade sisukaima väljapanekuga

Motoexotica tuleb 20. juubeli puhul läbi aegade sisukaima väljapanekuga

Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...

Eesti turu suurim valik eri sõidukeid koondus Auto Bassadonesse

Eesti turu suurim valik eri sõidukeid koondus Auto Bassadonesse

Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...

 
Volkswagen Touareg - auto24 proovisõit

Volkswagen Touareg - auto24 proovisõit(42)

Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...

Sõiduautode müük langes ja tarbesõidukite turg kasvas

Sõiduautode müük langes ja tarbesõidukite turg kasvas(4)

Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük. Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...

Eestisse saabus uus BMW elektriauto

Eestisse saabus uus BMW elektriauto(10)

Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto. Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...

Haagise kasutamise meelespea

Haagise kasutamise meelespea(13)

Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.  Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...

Topauto nüüd Pärnus kahe autoesindusega

Topauto nüüd Pärnus kahe autoesindusega

Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda. Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...

Pidurisüsteemi anatoomia: kuidas see toimib

Pidurisüsteemi anatoomia: kuidas see toimib

Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...

Mercedes-Benz GLE Coupé - auto24 proovisõit

Mercedes-Benz GLE Coupé - auto24 proovisõit(8)

Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor. 

 
Kia ja Hyundai arendavad uue põlvkonna sensoreid isejuhtiva sõidu jaoks

Kia ja Hyundai arendavad uue põlvkonna sensoreid isejuhtiva sõidu jaoks

Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...

Veho tõhustab oma esinduste võrku ja lõpetab Citroëni esindamise

Veho tõhustab oma esinduste võrku ja lõpetab Citroëni esindamise(2)

Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...

Subaru Crosstrek - auto24 proovisõit

Subaru Crosstrek - auto24 proovisõit(16)

Subaru tõi esmakordselt Euroopas turule täiesti uue Crosstreki, mis nagu selgub, on mõnedel turgudel olnud saadaval juba mitme põlvkonna vältel. 

Scenic E-Tech electric pälvis Euroopa aasta auto auhinna

Scenic E-Tech electric pälvis Euroopa aasta auto auhinna

Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril. Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...

Jaanuari liiklusõnnetuste kahju tegi rekordeid

Jaanuari liiklusõnnetuste kahju tegi rekordeid(17)

Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...

Dacia uuendas Springi

Dacia uuendas Springi(23)

Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...

BMW i5 M60 - auto24 proovisõit

BMW i5 M60 - auto24 proovisõit(22)

BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan. Proovisõiduauto ...

 
Uue Superbi ja Superb Combi hinnad on teada

Uue Superbi ja Superb Combi hinnad on teada(17)

Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...

Rivian R1T - auto24 proovisõit

Rivian R1T - auto24 proovisõit(11)

Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor. Ja kui te küsite, kas see driftib, ...

GWM elektriautode müük algab laupäeval

GWM elektriautode müük algab laupäeval(19)

Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...

SsangYong Torres - auto24 proovisõit

SsangYong Torres - auto24 proovisõit(20)

Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...

Politsei: uhke auto võtmed tuleks metallkarpi peitu panna

Politsei: uhke auto võtmed tuleks metallkarpi peitu panna(6)

Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.  „Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...

BMW 4. seeria kupee ja kabriolett said mitmeid värskendusi

BMW 4. seeria kupee ja kabriolett said mitmeid värskendusi

BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga. Esiosas paistab silma uue disainiga ...

Dacia esitles Sandriderit, mis läheb Dakari rallile

Dacia esitles Sandriderit, mis läheb Dakari rallile

Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...

 
VW ID.3 - auto24 proovisõit

VW ID.3 - auto24 proovisõit(5)

ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...