Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: DACIA POOLT VÕI VASTU??

16:05 30.06.2014
ronn01
Dacia poolt või vastu??
Daciad tunduvad suht OK autod olema, ökonoomsed mootorid, mida Kia-l ja Toyotal näiteks ei ole, hea hind ja ka vastupidavus tundub päris hea, autobildi järgi, et miks neid nii vähe ringi liigub, Dusterit või Sanderot veel mõnikord võib kohata ülejäänuid pole üldse, mis neil viga? Või see eestlaste viga ei ole prestiiž jne.
16:42 30.06.2014
audi_a6_v6
Re: Dacia poolt või vastu??
TÜV statistika on ka hirmutav, lisaks ei ole ju ökonoomne, kole on ka, mida veel vaja?
16:54 30.06.2014
arvan (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Kui autot vähe kasutada ,siis on tõesti vastupidav.
Tegelikult - on ikka peletised loodud !!!!
17:53 30.06.2014
ronn01
Re: Dacia poolt või vastu??
Diisel Lodgy keskmine 4,2l/100 see küll väga hea näitaja, TÜV järgi jah vilets, kui Autobildi kestvustestis sai 6-nda koha, mis väga hea.
18:31 30.06.2014
braamen (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Hind on väga hea, 5 aastat garantiid ja (praegu) tasuta hooldused garantii ajal.
19:01 30.06.2014
html (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
mis selle dacia tüüpvead muidu on? Mõtlesin ka sellist autot osta. Kusagilt kuulsin et dacial pidi hea vedrustus olema? Kas tal on lehtvedrud? :D
19:07 30.06.2014
y6x
Re: Dacia poolt või vastu??
tere, oman sandero stepwayd( tavaversioonist kõrgem) 2012 dets kuust, selle ajaga läbinud üle 60 tuhande. mootor diisel 1,5. sõitmist on päevas üle 120 km, vahel rohkem, vahel vähem. enamjaolt kehv külavahe tee, sekka ka asfaldit jne. tööautoks sai muretsetud. paagitäiega saan läbi ca 6 päeva. vigu on olnud, kõik on lahendanud garantii. eks saab masin ka karme tingimusi. vedrustus on tõesti pehme ja sobib kehvale teede, asfaldil on ebakindel, üle 120 km tunnis pole sõitnud, sinnani oli juhitav. aparaat pole lehtvedrudel, kuid sillaehitus on sarnane golf 2 le ilmselt.
10:35 05.08.2017
marita57
Re: Dacia poolt või vastu?
Vastus kolm aastat vanale küsimusele - anna aega atra seada! Tänavu (2017) juuli müügiedetabelis on Dacia kui automark juba esikümnes.
Dacia Duster on aga lausa 8. kohal mudelite lõikes.
14:37 23.10.2018
küsimus mootori kohta (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Teab keegi midagi pajatada 0.9 l Tce mootorite kohta? Need on 3-silindrilised ottomootorid. Kuidas kestavad, kuidas on kütusekulu, kuidas töötab, kas vibra on tühikäigul suur või on OK?
15:56 23.10.2018
Niina Tilgad (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Selle raha eest mis see Dacia maksab on seal autot rohkem kui küll. Võtad liisingusse ja vahetad iga kolme aasa tagant välja ja polegi probleeme. Kuumakse on ka peaaegu olematu.

Miks peaks poolt või vastu olema? Igale oma.
16:31 23.10.2018
................ (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Kui sul on vaja uut sõidukit millel on garantii kuid on oma olemuselt, tehniliselt ja mugavuselt nagu GOLF 2 või GOLF 3 siis see auto on just sulle. Ei maksa midagi, ei saa midagi, liisingu perioodi lõppedes on väärtus olematu.
16:50 23.10.2018
maaks
Re: Dacia poolt või vastu??
Reaalseid numbreid vaadates ei saa öelda, et olematu.
Auto24 päring 5a vanustele Daciatele
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri.php?bn=2&a=100&a
mp;aj=&b=254&f1=2013&f2=2013&ae=2&af=50&
amp;ag=0&ag=1&otsi=otsi

Võrdluseks uued autod
http://www.auto24.ee/new/list.php?d[make]=254
näiteks Sandero: uus ~9k, 5a pärast 4,5k kulum 50%
Loganil umbes samasugune kulum.
18:31 23.10.2018
Aulux (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
See 0.9 on Renault mootor, mitmel Renault mudelil kasutuses. Samuti on Peugeot- il 1.2 liitrine 3 pütaga, hetkel kasutuses ka Opelitel. Hääl on küll teistsugune, aga toimetavad ilusti.
20:04 23.10.2018
.... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Oodake, küll see Dacia ka areneb, et imestate veel, et miks neid nii palju liikvel.
Sellised margid, nagu Kia, Hyundai, Skoda, Renault, kandsid samuti olematu preztiisiga mainet kunagi(Olid kunagi naerualused)Täna kõik kohad neid marke täis ja keegi ei häbene nendega sõita.
Küll see Dacia ka kunagi rahvale peale minema hakkab.
11:28 24.10.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
tegelikult läheb Datsia juba praegu nagu soe sai, eestlased lihtsalt natuke teistsuguse suhtumisega. Soomes on müüdud üle 10 000 auto. Venemaal üle 400 000 , prantsusmaal üle miljoni. Igal pool euroopas on Datsia teedel vägagi nähtav. Sel margil on oma kindel koht olemas ja tundub, et edulugu jätkub. Paljud ei vaja viimase peal tehnilisi lahendusi vaid töökindlat ja taskukohast tarbeeset. Materjali ja mehaanika osalt pole nagunii mingit erilist arengut enam toimunud. Kogu areng käib säästu ja keerulisema elektroonika arvelt.
13:38 24.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Mõni sõna siis 0.9 Tce kohta.
Minu kogemused (esialgse 70000 km jooksul) on positiivsed. Need 66 kW, võrreldes minu eelmise 74 kW vabalthingava bensukaga on nagu öö ja päev, turboka kasuks. Lääg puudub, minek algab kohe, kui vajutad. Kolm pütti teeb kiirendades karedat häält, aga see võib isegi meeldima hakata. Maanteel kiireks möödasõiduks tuleb muidugi neljandat käiku kasutada, sel puhul on minekut küll ja veel. Pöördeid kannatab hästi. Olen vedanud u 500 kg haagist euroopa teise otsa ja tagasi ja kiirteedel, seda mitte rekkade sabas.
Vibratsioon tekkib ainult teatud pööretel, näiteks tühikäigul, kui konditsioneer töötab (sel puhul hoiab u 1000 rpm) Tavalisel 800-900 rpm tühikäigul ja sõiduajal mootori vibra puudub. Ütleksin, et maanteel töötab isegi siidisemalt, kui neljapüti mootor. Mootor on ketiga. Õli ei võta grammigi. Kütust läheb keskmiselt 6,5 sajale (haagisega sain 8). Ketiprobleemidest pole kuulnud. Kett iseenesest on selline tihedate plaatidega, mitte see jalgratta oma.
15:04 24.10.2018
. (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Ulme küttekulu ikkagi.Sellse mootori koha.
15:58 24.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
See on keskmine. Maanteel, 90 kmh on 5,7. Bensuka kohta on see hea, ärgem hakakem siin ulmet ajama, et keegi saab 2,0 mootoriga neli-pool jne.
16:45 24.10.2018
63amg (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
olgem ausad 5,7 on ikkagi palju olematu mootori kohta.firmas on meil kasutada 1,6 vabalthingav ja sellega sõidab trassil 4,8-5,2
18:29 24.10.2018
... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
arvestades dacia odavamat ostuhinda konkurentidega võrreldes, jääb dacia ostjal seda bensuraha piisavalt taskusse, et mingi 0,5l suurem kulu pole enam määrav.
ja mõttetu on maha teha daciat, kui sisuliselt tegu renaultiga. aga eelmise sajandi preemiumpassatiga sõitjad nagunii matsu jaga.
kui kunagi škoda müüki tuli, kirtsutati ka nina.
20:21 24.10.2018
...-le (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
"eelmise sajandi preemiumpassatidega sõitjad"
Kui tehakse nelikveo ning V6ga Dacia keskklassi universaal samaväärse vana Passati hinnaga, ostan kohe.
(Saan aru, et see pole eriti teemakohane, lihtsalt ei meeldi, kui siga ja kägu võrreldakse)
21:08 24.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
63amg palun too välja milline 1,6 vabalthingav bensukas sõidab trassil 4,8-5,2? Jutt siis ikka 90 kmh, mitte 70.
See 0,9 Tce on ikka üks moodsamaid tänapäeva mootoreid, Dacia, kui nimi ei puutu siin sisuliselt üldse asja.
22:39 24.10.2018
saapapaelad (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Dacial kasutatakse palju vananenud Renault tehnikat, sealt ka hind taskukohane. Jutt ei ole kindlasti turbomootoritest.
00:17 25.10.2018
Mahno3 (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Omasin aastakese 1,6 loganit, esimese põlvkonna oma. Kulukeskmine tankimiste järgi tuli 7.5. See turbokas on ikka ökom ja erksam :)
07:21 25.10.2018
to saapapaelad (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
konkreetsemalt- nimelt mis on vananenud renault tehnika? see, et saunas midagi kuulsid, ei tähenda, et see ka nii on. mootorid vastavad euro 6 nõuetele ja vaevalt, et seal taga jälle mingi mahinatsioon on.
08:25 25.10.2018
63amg (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
to vl .kia ceed 1,6.korduvalt olen testinud
09:17 25.10.2018
saapapaelad (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Ma ju kirjutasin- jutt ei käi turbomootorite kohta! Ma ei pea siin midagi tõestama, ei ole mingi saladus millist tehnikat Dacia- l kasutatakse. Naised saunas ei tea sellest midagi. Kel huvi uurib ise !
10:18 25.10.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
10:34 25.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Midagi ei ole vananenud tehnika, samas kirutakse pidevalt, et järjest uuem tehnika on saadanast :) Pigem ütleks, et kasutatakse Renault`ga samu lahendusi ja ka neid mis töökindlusega ennast õigustanud on. Odav hind kujunebki sellest, et ostja ei pea maksma kinni kulukat arendustegevust. Mudeli- ja mootorivalik hoitakse optimaalne, samas järeleandmisi kvaliteedis püütakse hoolega vältida.
Uuel Prestige varustuses Dusteril on lisasid juba nii, et küllalt aga õnneks on veel nt seisupidur vanakooli oma, mitte mingi nupuga tripper.
11:12 25.10.2018
............... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
tasuta lõunaid pole olemas! vananenud tehnika tähendab seda, et dacia jkasutab 2 põlvkonda vanu renault juppe väga palju.
on arusaadav nüüd?
sama kehtib ka skoda puhul, kus kasutatakse vananenud audi juppe.
11:57 25.10.2018
maaks
Re: Dacia poolt või vastu??
Päris huvitaks, mis elumuutvaid arengud siis macpherson või multilink vedrustus, liigendites kasutatavad kummipuksid või ülekannetes kasutatavad laagrid/ hammasrattad läbi on teinud (viimase 10...15 aasataga)? Või peituvad need uuendused kusagil mujal?
12:07 25.10.2018
selgetnägija valerka (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
maaks - uuendused peituvad selles, et asi projekteeritakse kestma teatud aja, ja et ei oleks igavene nagu w124
12:09 25.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
.........Too jah siis näiteid, mis probleem on "vananenud" jupp. Äkki käivad lammarites osasid hankimas we:)
Neid samu lahendusi kasutab nii Renault, kui Nissan. Võib-olla 1,5 Dci (K9K)on vana mootor jah, aga näed sobis uuele A-klassi Mercedesele ka hästi. Kui vana on hea, siis ta on ka sobilik. Sisepõlemismootoriga auto on ammu valmis leiutatud, käib vaid tilulilu lisamine ja peenhäälestus. Minu poolt on 8 erinevat uut autot esindustest välja veeretatud, milledest 2 viimast on Daciad. Kõigi eelnevatega olen olnud automaatselt garantiiremondi kuldklient, kuid Daciatega pole tehase toodangu poolelt ainsamatki probleemi. Väiksed vead on ainult siinse esinduse paigaldatud lisavarustusega olnud.
12:48 28.10.2018
... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
2019 tulevad välja uus sandero ja duster. ilmselt on mõnede arust ka nendel vanad jupid küljes, aga välimus on juba täitsa konkurentsivõimeline.
https://www.youtube.com/watch?v=yw9VZSlAj2s
https://www.youtube.com/watch?v=QnHaRRGr5wc
15:45 28.10.2018
zzzzzzzzz..... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Mitte mõnede arust, aga Renault arust!!!
18:54 28.10.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Selliseid autosid saab näha kõige varemalt aastal 2023
19:07 28.10.2018
to1248 täna (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
mitte vanad jupid vaid vananenud tehnika!!!!


peab ikka kiiksuga olema, et ei suuda lugeda ja asjadest aru saada.
lase järgmisel korral emal ette lugeda ja seda juba mõttega.
20:07 28.10.2018
saapapaelad (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Hea, et on inimesi, kes asjast aru saavad.
08:29 29.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Kuulge punktid ja kruubid. Uus Duster on saadaval juba käesoleva aasta algusest :)
08:50 29.10.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
to VL...vaata neid linke ja võrdle, see mis praegu (uus) ja müügis on ikka selline:

http://www.auto24.ee/used/2958334

sellel ... lingil on isegi tekst juures, et mitte enne 2023
09:43 29.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Kruubid. See pole, reaalne tuleviku mudel vaid kellegi, kunstiline nägemus aastast 2016 ja teksiks lingi juures on mingi suvakas Ivo kirjutanud oma unistuse, et võib-olla tuleb selline 2023 :)

Uus Sandero peaks küll millalgi uuenema hakkama, eks näis, kui palju saab see sarnane teisel lingil kujutatule. Tõenäoliselt uueneb varsti logo.
10:52 29.10.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
to VL, ok, võib küll nii olla, ega ma ise ka eriti ei süvenenud. Mis Duster vol 2 te puutub, siis mulle see auto meeldib ja ostusoov on ka kauplusele edasi antud. Mis meeldib - välimus ja tehnika lihtsus. Sõidan iga päev 200 km, vajan kõrget autot, sest osa teest on kruus ja maaparandusteed ning mulle selline prosta auto sobib. Mis ei meeldi- osa salongi materjalist aga see ei sega.
12:03 29.10.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
to kruubid. Minul on Duster II, 4x4 diisel, Prestige kasutusel. Vaatasin enne sinu antud müügilingilt neid Comfort pilte ja esimene mõte oli, et soovitaks huvilistel võimalusel Prestige varustus valida. Hinna vahe pole suur, kuid varustust saab päris palju juurde.
Siin foorumis on läbikäinud ka seisukoht, et sellist autot tasub ainult toorikuna osta. Vaidleksin vastu, lisaks odavale üldhinnale ei maksa ka lisavarustus liigselt ja seega hind kergelt lakke ei lähe. Reklaamitud 9900 euroga ei õnnestu nagunii sõidetavat autot saada :)
Sõita on lihtsakoelise autoga väga kindel tunne. Satun ise ka igasugusele pinnasele ja pean ütlema, et juba esistange ehitus on väärtus omaette, mis sügavamates lohkudes maad ei künna, nagu enamustel parketikatel.
Puudustest tooksin välja vaid kojamehed. Miskipärast ei ole tahetud ka teisele põlvkonnale lisada intervallrežiimi reguleerimis nuppu ja lisaks lörtsisajus kipuvad kapoti ääreall olevad harjad kergelt jäätuma. Täpselt sama häda on ka Sanderol.
12:09 29.10.2018
v6sa
Re: Dacia poolt või vastu??
Eks Dacia ebapopulaarsuse taga on eksperdid, kes täpselt teavad, et see asi ei saa olla kasutuskõlblik. Ise nad heal juhul on mõnisada meetrit sõitnud kunagi Loganiga ja nüüd teavad täpselt, et Sandero ei kõlba kuhugi.

Teise grupi Dacia mitteostjaid moodustavad inimesed, kes ootavad autolt ka midagi muud olematute kulude kõrvale. Sest mugavust või positiivset emotsiooni Daciast leiab vaid mõni üksik. Samas tundub mulle imelik valida ebamugav ja emotsioonitu auto, kui vaid väikese lisaraha eest saab ka hoopis rohkem rahulolu pakkuvaid liikureid. Tõsi, selleks tuleb oma vajadused enne läbi mõelda ja siis neid otsima hakata, mitte naabrimehe kiidulaulu uskuma jääda.

Samas tekib mul küsimus, miks peaks keegi Dacia vastu olema? Krt, meil on vaba maa ja igaüks võib oma teenitud rahaga teha, mida tahab. Ostku siis Dacia, kui rohkemaks raha või tahtmist ei jätku.
12:28 29.10.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Mul on tööautost väga kindel nägemus. Sellega liikudes peab olema võimalik raha teenida. Autot kasutan 5 aastat (90% töö ja 10 % muu sõit), selle ajaga sõidan 250 t km ja teenin teatud summa raha. Siis ostan uue ja sama tsükkel kordub. Seni olen uuena 10 t kallimat autot kasutanud. Tegin Dusteriga proovi, käisin kõige porisemat laga sõitmas, mida mu töökoht praegu pakub ning mõtlesin, et see 10 t võiks mul päeva lõpuks alles jääda. Mida kaotan-sisuliselt ei midagi. Mida võidan- raha, mida võin kasutada kasvõi reisimiseks. Ja see ei morjenda, mind üldse kui keegi arvab, et ma ei jõua mingit 10 aastat vana sakslast osta. Tegelikult jõuan aga eelistan odavamat uut.
18:04 07.11.2018
keemik1
Re: Dacia poolt või vastu??
to v6sa: Rääkides mugavusest, emotsioonist jms. kostad täpselt nagu needsamad kes on mõnisada meetrit sõitnud ja kulutad siin ekraani:) Sa oled Dusteriga (olgu siis uue või vanaga) kunagi kehvadel teedel sõitnud? Kogemus pikem ütleb et mugavamat auto on raske leida. Pehme nagu ema süles. Ja kahju ka ei ole autost kui tead et seal all on nii vähe mis laguneb:) Emotsiooni sellest autost leiad venelaste Renault Duster videotest juutuubist küllaga. Selle auto võlu ongi lihtsus. Nagu öeldakse - tänapäeva Niva.
17:33 08.11.2018
v6sa
Re: Dacia poolt või vastu??
Ei ole nõus- rool on kergem, kui Nival, iste on parema toetusega, kui Nival. Tagauksed on kasutuskõlblikud, erinevalt pikakvenitatud Nivast.Samas ei ole Duster ainus Dacia.

Muus osas - minu arusaam mugavusest ega meeldivast emotsioonist ei ole kuskilt otsast ligilähedanegi mitte ühegi Dacia mudeli pakutavaga. Kuigi Dokkeri puhul tekkis juba tunne, et kui juhiistme asemel oleva taburet millega normaalsemaga asendada, võiks juba hakata looma.

Ning rääkida mugavusest teedeta alal kõikumisel pole vist väga mõistlik, või kudias? Teadmine, et veermik arutut vägivalda talub või et kivi kõhu alla ära mahub ei ole ei meeldiva emotsiooni ega mugavuse indikaator.
10:17 24.11.2018
... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
James May ütles Topgearis hästi- Dacia ostab inimene, kellel mõistust rohkem kui raha.
11:30 24.11.2018
selgeltnägija valerka (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
ei usu et ta end nii odavalt alla lasi : https://en.wikipedia.org/wiki/James_May

May has owned many cars including a 2005 Saab 9-5 Aero, Bentley T2, Rolls-Royce Phantom, Triumph 2000, Rover P6, Alfa Romeo 164, 1971 Rolls-Royce Corniche, Jaguar XJS, 1992 Range Rover Classic Vogue, Fiat Panda, Datsun 120Y, 2009 Porsche 911 Carrera S facelift, Vauxhall Cavalier Mk1, Ferrari F430, Ferrari 458 Italia, 1984 Porsche 911, 2005 Porsche Boxster S (which he claims is the first car he has ever purchased new).[38] May currently owns a BMW i3 and a 2014 Ferrari 458 Speciale which he ordered following his exit from Top Gear. He often uses a Brompton folding bicycle for commuting.[39] He passed his driving test on his second attempt and justified this by saying "All the best people pass the second time".[40]
21:17 24.11.2018
... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Topgeari episood, kus nad Tšernobõli sõidavad Upi, Fiesta ja Sanderoga.
12:43 14.12.2018
............ (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Mõnda aega Sanderoga sõitnuna võin öelda, et kes otsib mingit emotsiooni, jäägu edasi bemmi ja audiomanikeks, sest Dacia ongi tehtud selleks, mida igapäevaselt vaja- sõita autoga tööle ja koju ning selle raha eest kõlbab ta antud otstarbeks väga hästi. Kere ja salong on tänasel päeval juba täitsa viisaka välimusega ning kuigi sees domineerib plastik, on see täiesti talutav vaadata ja ühtegi kohta, mis karjuks näkku, et vaata kui kole ma olen, ei leia. Ja pole mõtet sõrmega vastu plasti kopsida ning teha nägu, et issand kui jube- ei näpi seda ju igapäevaselt. Samas ei ole 100 000 sõitnud autol salongis mitte ühtegi naginat, seega koostatud kvaliteetselt. Müraisolatsiooni ei anna muidugi "preemiumitega" võrrelda, kuid maanteesõidul on raadio täitsa normaalse valjusega ning saab omavahel rahulikult vestelda, mitte ei pea mürast või raadiost üle karjuma. Uste sulgumine tekitab küll vähe plekisema heli, aga kõiki selliseid nüansse saab vajadusel isolatsiooni lisamisega parandada kui väga tahtmist on. Elementaarsed mugavuslisad püsika, kondi, el.peeglite jms pudipadi näol on ka olemas, aga kui ei viitsi käsitsi sooja või külma regullida, siis võta mõni muu auto. H4 esituled on täitsa tasemel ja kui praegused nightvision tüüpi pirnid sisse panna, on pilt täitsa selge. 0,9 turbobensukas on vägagi hea astumisega, max vääne alla 2000 pöörde juures juba saadaval ning üksi-kaksi sõites pole viienda käiguga möödasõit mingi probleem. Ainuke nüanss, et kui max vääne käes, siis sealt edasi muutub kiirendus üsna ühtlaseks, mitte ei kasva pöörete lisandudes. Aga see pisiasi. Kuid näiteks linnaliikluses on turbost kõvasti abi ja võid suvalisel diiselpannil eest ära kaduda. Kütusekulu maanteel on praeguste ilmadega ca 5,4 liitri kandis ja seda 90+ kiiruse juures. Mootoripöörded alla 2500. Üldise keskmise saab linnas seigeldes muidugi kõrgele ajada, aga kõik sõltub otseselt gaasijalast- viisakalt toimetades jääb ka linnakulu alla 6l. Võiks ju nuriseda käigukangi pika liikumise üle ning üsna lühikese esimese käigu teemal, mis sunnib kiiresti teist sisse lükkama, aga ka need on pisiasjad, millega kohaned ja õpid eripärasid arvestama. Isteasend ja rooli käepärasus (üles-alla regullitav) on täitsa ok, selga ega muud ei väsita, aga muidugi pole auto igapäevase pika otsa jaoks mõeldud. Roolitunnetus ehk tagasiside ratastelt on küll üsna olematu, aga maanteel suunda hoiab ja rooli keeramisele järgneb ka rataste keeramine, seega on nad omavahel siiski ühendatud. Ehk siis nagu juba öeldud, et kui otsid emotsiooni, otsi mujalt, Dacia on lihtsalt sõitmiseks nagu seda enne auto leiutamist oli hobuvanker. Rikkamad ja emotsioonikamad inimesed sõitsid tõllaga.

15:10 14.12.2018
silmakirjalikkuse etalon (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Huvitav, et need nn preemium auto taga otsijad, kes sõrmega koputades armatuurile, et näe väka plastik siin ja seal, odav pask jne vingumine...teevad omal kodus remonti gyprocist ja laminaat parketist jne odavmaterjalidest.
Samas kasutavad kodutehnikat ja muid tehnikavidinaid, mille korpused ainult odavast plastist koosnevadki, endale aru andmata, et milleks üks või teine asi on loodud.
Nagu eelminegi ütleb, et Dacia on loodud punktist A punkti B sõitmiseks, mitte Maybach-ga võrdlemiseks. Odavad asjad ongi teadlikult odavalt tehtud. Hinnad on ka üldiselt vastavad. Hullem on see, kui maksad kalli asja eest palju, kuid hind ja kvaliteet ei ole kooskõlas, sest ootused kallimas asjas on oluliselt suuremad.
15:47 14.12.2018
bzzz (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Auto sõiduomadusi mittemõjutav küsimus - kas õige on taatsia või taakia.
Maakond ja rahvus omal ajal sealkandis olid ju taaklased ja Taakia!
Miks siis taatsia?
15:51 14.12.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Romeenlased ise hääldavad ka, kuidagi "Taatša"
19:09 20.12.2018
kruubid (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Nii, Duster ostetud, üks kuu peetud ja esimesed 5000 läbitud. Plaan oli osta comfort aga kuna värv ei sobinud, ostsin prestige. 1,6 bensiin ja esivedu. Üllatusi ei ole, auto vastab ootustele aga paar asja siiski. Mis ei meeldi- "käedvabad" on jama, sellega harjub aga...bensiini korgi avamine võtmega on porno aga taas, sellega harjub... kojamehed on ilmselt kõige odavam saast, mis turult leida aga neid saab vahetada... paak on väike, olen harjunud sõitma paagitäiega 1000 km...aga taas, sellega harjub. Lihtsalt paar tanklat, kuhu enne asja pole olnud tuleb juurde harjutada. Kojamehed jäätuvad kinni, sest soe õhk puhub klaasile kõrgemalt. Mis veel...kuidagi vähe sai miinuseid.
Plussid-kruusateed... sõidab paremini kui klass kallimad. Pehme pori ja nüüd ka lumi, ma arvan, et osadele nelivedudele teeb ära. Sest kõrgus loeb ja auto püsib väga hästi rööpa serval. Lund on küll vähe olnud aga juba praegu on aru saadav, et 15 cm ei tähenda midagi, liigub ka tuisanud heinamaal. Küttekulu-6,7 tegelik, kartsin enamat.
Kokkuvõtvalt, arvan, et turu parim hind ratsionaalsele inimesele.
18:59 23.12.2018
... (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
paagi korgi avamine võtmega on arusaadav- kokkuhoiu eesmärgil pole sinna kesklukku veetud. ilmselt annaks seal midagi ära ratsida, niiet ei pea kogu aeg võtit kasutama.
20:02 23.12.2018
VL (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Kork on täiesti ümar, võtmeta oleks seda just ebamugav avada. Võtmega käib väga lihtsa liigutusega lahti/kinni. Täielik pseudoprobleem.
Kojameeste harjade kvaliteedi kohta ei oskaks ka kurta, kuid kapoti ääre alla külmuvad tõesti liigselt. See aga on paljude markide häda.
13:26 05.03.2019
murlo (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Täitsa tõhus maastikuauto:https://youtu.be/4GxlXrTNUQM
09:24 13.03.2019
DokkerStepway (registreerimata)
Re: Dacia poolt või vastu??
Sai ka ostetud Dacia. Dokker Stepway k9k 1.5D mootoriga 6 käiguline. Enne seda on olnud igasugu autosi. Küll Saksa räimesid ( need päris Eestlase autod) ja uusi Itaallaseid. Isegi üks elektrikas oli vahepeal ( niikaua kui riik peale maksis) . Ja kui ma olin sellest päris Eestlase hirmust üle saanud ja Daciat proovinud siis sellest hetkest alates olen rahul rohkem kui ei kunagi varem. Ma olen liiga vähe sõitnud et kiita tema vastupidavust ent piisavalt palju , et kiita tema sõnuseletamatut muretust mis mind valdab temaga sõites. Temaga kohe on kuidagi hea sõita. Sujuv, ruumikas,mugav sisse välja käia, suhteliselt vaikne jne. Käigukasti ja mootori töö suurepärane. Ma ei oskagi midagi rohkem tahta. Küttekulu paagi lõikes kombineerituna talvel 4,4 sissesõitmata mootoriga. Tuletan meelde, et Dokker on KAST! Mittemingi aerodünaamiline ime. Mind ei huvita salongi sisu ega klaasitõstuki nuppude asukoht. Sellega harjub ja see on täielik pseudoprobleem. Tervik on see mis loeb ja tervik on oluline. Ja see tervik on hea. Platvorm B0 millel auto baseerub on Venemaal ja Ukrainas põhjalikult testitud ja väidetavalt suudab teda lõhkuda ainult idioot. Tuubis on piisavalt videoid taksodest mis on sõitnud venemaal ( Logan, Sandero, Duster ) üle 600 tuhande ja sõidavad edukalt veel. Rekord vist oli 800th kui vahetati mootor ( 1,6 bens) Ma isiklikult vahetan autot siis kui ei suuda teda enam majanduslikult remontida. Kui ta peab siis ei vaheta. Eks näis. Seni olen imelikul kombel vaimustuses. Auto valimise ajal käisin proovimas Fiat Doblot, Peugeot Rifterit, Berlingot . Kõik tundusid olema totaalselt ülehinnatud. No milleks on mulle vaja mingit reajälgimissüsteemi? jms tilulilu. Ilma ka ei saa...

Foorumisse postitamiseks peavad küpsised (cookies) olema lubatud.

FOORUMI REEGLID

Juhime tähelepanu, et foorumi kasutamisel tuleb järgida Kasutustingimuse punktis 7 toodud piiranguid Sisu lisamisel. Nende piirangute täpsustamiseks ja neile lisaks on Haldaja kehtestanud Lisatingimused foorumi kasutamiseks järgmiselt:

VASTA TEATELE

Nimi
Teema 
Pildid + lisa pilte
Sisu
Soovin vastuseid   e-postile:
Kontrollkood
Sisesta pildil nähtav kood. Registreerinud kasutajad ei pea seda tegema.