Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
12:46 08.12.2018
Aimar8585
Tere kuidas eemaldada 523 i l makipaneel ja mida asendada soov puutetundlik ekraan panna
12:35 06.12.2018
MTI
Vahetasin starteri ära, aga tõmbasin kogemata ühe pistiku lahti. Lahtise juhtmega auto töötab, aga kipub välja surema siduri vajutamisel foori taga. 2 tunni otsimise peale ei leidnud üles kuhu see käima peaks. Juhe tuleb juhtmekimbust välja samast kohast kust starteri juhe. Pilt on tehtud akupesa poolt mootori tagumisest osast.
01:10 01.12.2018
Kärss
Imelik, et kui mingid klounid lubavad pidevalt loteriide kaudu miljonilisi ja mitmemiljonilisi võitusid olukorras, kus keegi mingis loosis pole isegi mitte osalenud, siis keegi ei võta seda tõsiselt ega kaeble, et miks jälle liiga tehakse. Auto puhul, kus taustauuringud on lubatud nii arvuti taga kui kohapeal (kasvõi esinduses), loodab aga keegi tõsimeeli omale tasuta lõunat või lausa lotovõitu.

# kes garanteerib, et auto on samaväärne kui sarnane avariivaba auto?

Kui seda garanteerimist raha eest ise ei telli, siis loomulikult keegi ei garanteerigi! Aga hind on ju odavam. Huvitav küll, mille arvelt? Ega selle peale pole tulnud, et kulutada selle hinnavahe jagu raha näiteks esinduses auto kontrollimisele? :)

Kusjuures näinud palju autosid, millel vahetatud esinduses katus piilaritest kiht-kihilt eri kõrgustelt, nagu ette nähtud, ongi paigaldatud uued turvapadjad jne. Aga see auto pole ka odav ja pole ka põhjust, sest kui teisel sama vanal autol on turvapadjad juba paar aastat vanad, siis sellel on veel päris uued.

Veelkord, keegi ei sunni ostma ja ostja valib riskid vastavalt oma oskustele ja maksejõuekusele. Isegi avariilisena ja täiesti romuna on autol mingi väärtus olemas. Ei pea müüja kontrollima ja neid kulusid pärast hinnale juurde panema.

Paljudes riikides annab ostja allkirja OM-lepingule, et ta on teinud kõik endast oleneva võimalike probleemide avastamiseks ja vabastab müüja igasugusest vastutusest. Nii on ka aus, sest siis jõuab rohkem autosid esindusse kontrolli ja see, kel omal käed küljes ja nupp nokib, pääseb lisakuludest ja maksab lõppkokkuvõttes vähem. Ja kellele selline OM-lepingu säte ei sobi, ostab omale teise auto teisest kohast (nt esinduse kasutatud autode platsilt lühikese garantiiga) ja jätab tulevase probleemide allika kahtlasest kohast ostmata. Absoluutselt kõikvõimalikud turunishid peaks ostjate poolelt kenasti kaetud olema. Selline olukord, kus ostjat teavitatakse riskide võtmisest, peaks tabama kõige valusamalt aga rondiärikaid, sest riskijaid ja illusioonides elajaid oleks siis palju vähem praegusest.
järgmine lk »