Sisene

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Küsi spetsialistilt

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

Viimased sõnumid

järgmine lk »
11:44 21.02.2019
Hillar uber (registreerimata)
NYC Manhattanil ei olnud 2018 märtsis ummikuid 24/7, kuigi pildilt see nii paista võib, oli sealne tavapärane liiklus, mis sujus meile harjumuspärasest veidi aeglasemalt. Öösel oli lausa vaikne, kuigi mõni hull signaalitas küll.
12:05 16.02.2019
KarlaM
Oskab keegi öela, milles asi. Kohe külmalt ei vilise, peale mõningast mootori töötamist hakkab pihta. https://youtu.be/e7Bqwn2dzqA


Kas ohtlik asi. Oleks vaja hädasti kohe ka pikem sõit ette võtta, kas tasub riskida või pole hullu?
16:04 15.02.2019
casola
Tere kas on võimalik saada maki koodi makile
07:55 14.02.2019
Dressipükstes_endine _transpor (registreerimata)
Mitte kellegi ärritamiseks, pigem ikka, et noortel meestel hammas verele ajada...mida iganes...lisan siia veel kaks pilti oma ühtedest viimastest sõitudest Juulis 2018 Manitoba provintsis.

Siin ta on, hirmsa mürina ja trummi-põrina saatel, lubage esitleda. Kuudiga ja KEPIKASTITA (ausõna ise vahetab käike) Freightliner Cascadia. Väike Co-op'i tankla Austini küla lähistel ~130 km Winnipegist, tagasiteel Maple Creek'ist Saskatchewani ei-kusagil-asukohas. Ja nagu need Kanadas ikka on, enamasti asfalti põuas, mitte nagu USA-s, kus väga paljud veoauto-puhkekohad on tegelikult vägagi vinged. Varasel hommiku tunnil võtsin väikese kohvikese vaatasin oma õllekõhukest ja unistasin paremast elust.

Küsimus on lõpuks ju inimeses endas, mida ta teha tahab ja mida ta heaks peab, usub või veenab ennast olevat. Õnneks meil kõigil on vabad valikud elus või siis illusioon neist. Ei ole minule teada olevalt veel kedagi Winchester'iga ähvardatud Põhja-Ameerikasse emigreeruma, kodanikuks saama, õppima-töötama.

Ma arvan, et elu tuleks üldse veidi kergemalt võtta, muidu saab veel südamerabanduse. On ju selge, et siin ootavad ees samad probleemid ja raskused, mis "Vanal-Maal", ainult et teises soustis.

Lühidalt suurimad miinused:
1. 6 kuud kestev talv (mida saab leevendada lumelinnuna Mehhikosse lennates Novembrist Aprillini... raha olemasolul)
2. Kõik valitsusega seotud toimingud võtavad kõvasti aega
3. Kallis mobiilside, lihakraam, majade hinnad BC's, Albertas ja Ontarios

Lühidalt suurimad plussid:
1. Naaber USA (öeldagu mistahes), kus Kanada kodanikuna võib viibida 182 päeva viisavabalt.
2. Suur maa, 10 provintsi, ei meeldi üks, lähed teise
3. Kui pea päris ull pole, siis leiab ka erialast (mitte transpordi) tööd, peale unetuid öid kolledzis
4. Palju uisuspordi komplekse ja Québec'is kõvasti subsideeritud hoki-treeningud lastele...isiklik pluss.

See kõik on aga vaid ühe inimese arusaam, mille peale vihastamine foorumis ei tee kellegi elu halvemaks ega paremaks.
10:18 12.02.2019
Kärss
Panen spetsiaalselt G jaoks siia pildi, mida olen pannud siia foorumisse ka varem. Peaaegu iga hommik ja õhtu saaks pardakaamerast selliseid pilte võtta. Täna hommikune pilt oli hullemgi, kuna ööga tuli päris soliidne kogus lund maha. Teed on igal hommikul sellised ka siis, kui otseselt lund ei saja, kuna lagedate põldude vahel on pinnatuisk ning tee ääres olev umbrohuriba tekitab väiksemagi tuulega vaalud teele. Mitte ükski hommik ei jõua lumesahk siia enne, kui inimesed on juba tööle läinud ning külast väljub tavaliselt kaks rattajälge, nii et vastutulija korral peab minema lumme ukerdama ning pärast roobastesse tagasi pääsema. Ratas ei ulatu asfaldinigi, jää on all (sageli soolane!), mingist asfaldi kulutamisest pole juttugi. Äkki põhjendad, miks on vaja keelata siit tervelt külalt ära naastude kasutamine või mida annab see, kui meid naastude kasutamise eest maksudega karistada?

Oleks meil tavaline kinnisõidetud lumi, saaks tõesti hakkama ka lamelliga, aga kuna lume all on soolane jää, siis naastu puudumine (vt mu eelmist pilti) annab kohe tunda ja need, kellel talu teelt tuleb sõita ülesmäge suurele teele (kuna teetammi on aegade jooksul pidevalt tõstetud), poleks lootustki selle soolase jää peal ülesmäge liikuma saada.

Kurb, kui inimese silmaring ei ulatu kaugemale oma ninaotsast ja sellega kaasneb sotsiaaldemokraatlik mõtlemisviis, mis tähendab (piirangute ja maksudega) kõigi teiste karistamist, kellel pole mingil põhjusel võimalik elada täpselt nii nagu mulle meeldib.
10:58 10.02.2019
Dressipükstes_endine _transpor (registreerimata)
Kui peale kaht aastat OTR'i ilma igasuguste põksude ja juhtumisteta teha, saab lõpuks Turnpike Double'i peale. Siis oled vähemalt 2 päeva takka ka kodus ja paned 41 meetri-pikkuste masinatega Alberta, Saskatchewani ja Manitoba vahet. Kui teed öövahetusi aastaringi, siis on aastapalk $85.000 (CAD). See ei ole mingi hea palk, sest siinne elu on hirmkallis. USA on ehk veits odavam söögi ja mobiilsideme poolest. Kel jaksu ja närvi on, lasku käia.
14:05 07.02.2019
Kärss
Eile tõsteti Volvo lae alla difri ning kasti õli vahetamiseks ja ühtlasi lahenes minu jaoks ka see müsteerium, miks pidamine nigelaks on läinud:)) Rehvid ise on Nokia HKPL4, vanust juba on, aga kuna olen sõitnud maal (st lume ja jää peal), siis kulunud vähe, mustrit kõigil alles seal 8-9mm vahemikus. Ja kuna rehvid eriti asfalti näinud pole, on ka praktiliselt kõik naastud alles. Seda enam paneb imestama, et kui mitte miski ei kuluta, kuhu saab kaduda pea kõigil naastudel see naastu keskmine osa?? Lamelli servad on muidugi kulunud, see polnud üllatus, eks need rehvid ongi juba utiil, selle talve sõidan veel lõpuni.

See pigem illustreeriv näide, et kui nina vastu rehvi just ei pane, siis naastuomanikuna saaks kohe foorumis kirjutada, et mustrit on 8+ millimeetrit, kõik naastud on alles, aga iga lamell peab tegelikult paremini kui see "naastrehv", seda isegi vesise jää peal:))
12:20 02.02.2019
... (registreerimata)
Õige vin WBAZW61010L563335,
12.11.2018 oli 286000km
https://www.auto24.ee/used/3038347
21:02 01.02.2019
Kärss
Hetkel harutee ja Kernu vahel avarii, liiklus seisab mõlemas suunas "silmapiirini" ja kuna 1+2 teedel on piirded vahel, ei pääse päästjad õnnetuspaiga kõrvale ega ole võimalik ka liiklust ümber juhtida. Ja kuna teepeenraid pole ning tee kõrval on kohe tapjakraavid, pole ka puksiirauto jaoks kuhugi eest ära minna. Teede projekteerijad on kindlasti uhked oma vaimusünnitise üle:)
PS: valisin internetist sellise pildi, kus auto numbreid näha ei oleks.
20:51 31.01.2019
Kärss
Värske pilt, elektribussid Soomes, küljes Poola transiitnumbrid. Keegi spekuleeris, et testsõitudeks külmemas kliimas. Sellistega on siis lubatud sõita bussirajal, diiselgeneraator sabas mürisemas:)
15:22 30.01.2019
Harky
Mis põhjusel võib murduda auto mootoririhma vabajooksu rulliku polt. Peale rihma vahetust sai sõita ligi 1500km. Autoks Citroen c4 2007 bensiin 1,4 mootor.
14:30 29.01.2019
banderas77
Tere,

Aidake palun kuidas Honda CR-V 2012 menuus edasi minna? On vaja märk et rõhk kummides vale ära kustutada. Kui ma hoian i nupp siis tuleb see menuu kiiruse pirangutega, aga et teised valikud selles menüüs näha mis nupp on vaja vajutada? Kui vajutan i siis läheb menüüs alla, SEL Reset ka seda ei tee..
12:09 29.01.2019
Kärss
Klounid on selle ka valimisvankri ette rakendanud. Mõeldud on vist nii, et mina rikka pealinlasena tahaksin, et ka Muhu ja Misso maksumaksjad minu hobi oma toidulaua arvelt toetaksid.

Vabale mehele: see, mis toimub laadijate juures, on õnneks ette ennustatav ja just nii need laadijad juba praegugi ummistuvad. Õnneks siiski suhteliselt lühiajaliselt ja praegu veel välditavad sellega, kui mõistusega oma sõite ette planeerida. Sama olukord on ka läbi linna sõitmisega, et tipptunnil pole just keeruline kulutada tunnikest niisama passimise peale.
15:23 28.01.2019
Eva2017
Tere,

mul on olemas jeep grand cherokee 3.0 crd overland maasturi suverehv millel on suurus 265/60/r18 prelli scorpioon ilus rehvid....aga volvo xc90 3.2 175 kw maasturil 235/60/r18...Kui panen jeepi omad rehvid volvole?mis saab üldse?

Tehnoülevaatusel võib tekkitada probleemi kui ka autole üldse saab seotada üldse või mitte?

ette tänades,
07:47 08.01.2019
Rich J (registreerimata)
“Sõbral on 10 uut Volvo tractorit (vedurilt?), kõik muidugi I-shift.”

Masendav lugeda kui negatiivseid kommentaare tuleb justkui ma oleksin alustanud mingisuguse värbamise kampaania... :-)
Sõbrakesed, olge mureta, ma mingit teemat “makske mulle 500e, siis annan infot”- teemat kohe kindlasti ei arenda.
Olen tööandjana olnud, peab ytlema et nagatiivseid ja teisi halvustavaid inimesi ma enam ei palka. Põhimõtte parast. Ennast kiita ei ole ilus, kuid inimesed kes on olnud mul tööl, meenutavad neid häid aegu kui nad olid mul tööl. Küsivad et kas võtad uuesti tööle.
Kuna elus toimus dramaatilise muutused, siis otsustasin elu suunda muuta ja lõpetasin ettevõtlusega. Inimesed kellega tegemises oldud aastaid, püüavad meelitada ikka sama ala peale tagasi. Elame, näeme.
Kurb et inimesed püüavad endale ‘heameele tunnet’ tekitada vaid halvustavaid kommentaare jagades. Orb on nõnda vaene et ta ei saa lubada endale seda et ta on teiste vastu lahke. Lahke sõna ja abivalmidus paistab olema vaid rikaste lõbu.

Panen siia ka mõned pildid suuna näitajaks. Soovitan eksperimendi mõttes, kui midagi head kommenteerida ei ole, siis muud sodi ei ole mõtet siia kirjutada.

Tänud!
15:11 04.01.2019
ahto_t83
Kuidas foorumirahvas hindab, kasutab ja rakendab üldises plaanis YouTube vahendusel kättesaadava autonduse alast infot? Näited nagu: Scotty Kilmer, Chrisfix, or Eric The Car Guy! https://www.youtube.com/user/scottykilmer/featured
Konkreetsemalt ja markantsemalt vääriks käsitlemist üle 50. aasta mehhaanikuleiba maitsnud Texases elava ameeriklase Scotty Kilmeri YouTube kanal, milles naljalt ei leidu teemat, mida siin foorumis poleks arutatud.
Vaadates seda mitte niivõrd mehhaaniku käsiraamatuna, vaid eelkõige elufilosoofiast autonduse arengutest laiemas ja kitsamas raamistikus.
Kuidas Teile tundub, kas äratundmise rõõmu nende videode vaatamisel on Eesti autoturgu/margiusku, jne arvesse võttes omajagu või mitte? Lihtne näide Eesti kasutatud autoturu maastikult, kus ihaldusobjektidena domineerivad luksuslikud Saksast toodud premium automargid- nendele tehakse ikka korralikult säru?
Kokkuvõtvalt võiks lühikese videoanalüüsiga öelda- lihtsam on teiste vigadest õppida, kui ise ämbrit kolistada, kuigi see viimane on kindlasti mõjusam...
järgmine lk »