kirjutan seoses oma viimase kogemusega ostetud varuosa kohta Aeromotorsist.
Ostsin varuosa autole, kuid oli vaja see tagastada, nemad olid nõus, ning saatsin kulleriga tagasi, nagu nõutud vastavalt olukorrale. Pakendit, mis tuli, isegi ei avanud, kuid et mitte mulle raha tagastada, öeldi kuldsed sõnad "tootel on paigaldusjäljed". Ma isegi ei teinud teipi lahti, millega oli pakend otsast kinni, kuskohast sain mina tekitada paigaldusjäljed? Kirjutan, et ka teised teaksid edaspidi, sellistega ei tasu väga koostööd teha.
Mulle tuli sealt kah ükskord vale asi, st. pakend oli õige ja õigete koodidega, sees aga hoopis vale asi ja pakend oli juba 100 korda teibitud ja narmendas. Imekombel siiski pika jama peale sain raha tagasi, kuid õiget juppi ei saanudki.
Kuigi viimasel ajal enamuses aeromotorsist tellinud ja pole rohkem probleeme olnud.
Tuli vale termostaat, kood õige aga toode vale. Ütlesid, et too tagasi ja tellime uue või raha tagasi. Mitu aastat klient ja siiani rahul. Hinnad normaalsed ja tellimusajad lühikesed ja mis kõige olulisem- asjad on lubatud ajal ka kohal!
Ikka juhtub. Olen kursis ka juhtumiga, kus klient ostis Euronicsist 55" teleka. Sai selle poest kätte, viis koju, võttis paki lahti ... sügas kukalt, läks poodi tagasi pakiga ja ütles, et kõik on hästi küll, aga tahaks telekat ka saada. Euroalusega pole tal midagi peale hakata. Telekas oli siis kusagil logistikalaos vaikselt loomulikku teed läinud. (juhtum aastatest 10+ tagasi). Lisaks olen oma silmaga näinud, et kõrvaklappide (need on siis teleka külge mõeldud juhtmevabad raadiosidega klapid, suuremas karbis) karbis on klappide asemel sama kaaluga kummijublakad koos penoplastiga, et ei koliseks ja kaal oleks sama. Ehk siis jälle kusagil eemal asi vaikselt ära nihverdatud.
Vb keeras kuller sul midagi persse seal karbil, vb oli mingi muu jama. Igatahes igasuguseid asju juhtub.
Selveri kuller tõi mulle koju ka kauba koos katkiste munadega. No mis seal siis ikka.
Ikka juhtub. Tellisin ka kunagi ühest tuntud tööriistapoest keevituse hinnaga ca 25 000 krooni tollel ajal. Sai järgi mindud, raha ära makstud ja müügimees hakkas peale tehingut kasti lahti tegema, et seeria number masina pealt kirja panna. Kastis oli paar vana rekka akut ja mõned tellised :) Mõlemad saime kõhutäie naerda. Ju oli kuskil vahelaos või mõnel rekkajuhil seda masinat rohkem vaja. Paari päevaga oli kiirtellimusega uus masin kohal, vabandati ette ja taha ning anti tolle aja kohta ikka väga kallis keevitusmask ning muud vajalikku nänni kauba peale. Asja moraal, et kui ajada asju normaalsete firmadega siis ei ole minul teinekordki midagi selle vastu kui tolmuimeja asemel on kastis arbuusid.
Olen Aeromotorsi klient ja ei ole mittekunagi probleeme olnud. Isegi praegusel nn. kriisi ajal on tarneajaga kõik korras. Alles siin esmasp. sain paki auto varuosadega (filtrid, pid. kettad,klotsid) ja kõik, mis tellitud olid õiged varuosad ja on juba ka vahetatud. Hinnavõit oli päris hea.
Täitsa mõistan ja saan aru sellest pahameelest. Paraku ega sul muud teha pole, kui kuidagi neid veenda see varuosa siiski tagasi võtma. Tean ka seda või arvan, kuidas see paigaldusjälgedega toode sinu kätte sattus. Keegi on enne sind seda üritanud oma autole paigaldada, aga mingil põhjusel siiski loobunud ja toote poodi tagastanud. Sealne müüja pole viitsinud või on lihtsalt need jäljed märkamata jätnud ja nii see vidin kuskile kesklattu lõpuks tagasi jõudis. Kuna tarnijatel on tagastuste kohta omad reeglid ja üks puudutab ka toote paigaldust, siis ilmselt Aeromotors jälgib seda väga tähelepanelikult ja nii see keeldumis otsus sündiski. Nende käest ei võta seda enam keegi tagasi samadel põhjustel. Ma ausalt ei oskagi ühtegi head ideed välja pakkuda. Tarbikakaitse ilmselt ei suuda kah siin aidata. Ise pead tõestama, et toode oli selline juba pakendist välja võttes.
Panen siia lühidalt mõned asjad, mida tasub meeles pidada tagastuse puhuks.
Esimene on kohe seesama teema- paigaldusjäljed. Siis pakend- peab olema puhas ja terve, toode ise muidugi kah. Elektroonika vidinad on paljudel tarnijatel, eriti poola omadel, eraldi veel kilekotti pakitud, mis omakorda kontrollkleepsuga kinni. Kui selle kilekoti avate ja kleeps katki, võib tagastuse puhul probleeme tekkida. Need on põhilised asjad.
Üks nõuanne veel. Kui te täpselt ei tea, mis varuosa teie autole sobib, no mõnel mudelil muutuvad piduriklotsid kaks korda aastas, siis tasuks ost teha tavapoest. Vähem jama ümbervahetamisega.
Asjal mis minu käest tagasi võeti olid vähemasti minuarust kah tunnused et seda oli juba püütud kusagile panna, siiski asi laabus ja telefonitsi rääkides tundus et poolast oli juba saadetud selline räbal pakend.
Asi peaks olema lahendatud nii et ei tohiks müüa ühtegi avatud pakendiga toodet. Pole need tegelased seal aeromotorsis ka nii pädevad et oskavad avatud pakis olevat asja identifitseerida.
Ntx minu juhtumi puhul oli pakend ja kood õige aga T5 5 käigu 0.658 hammaka asemel oli seal T4 0,765 hammakas , mis juba visuaalselt on teist nägu.
Ju oli Poolas kellelgi seda vaja, kuna neid T4 aeglaseid hammakaid pole kellelgi vaja, T5 kiired hammakad mis lähevad ka T4 le on defka. Eestist ei saanudki õiget asja , pidin tuttavaid inimesi tülitama et asi ebayst saada :(
ega siin muud nõu ei olegi, kui proovi nendega ikkagi rääkida, et sina pole neid avanud. Teinekord teed avamisest video, et kas saad kasutusjälgedega asja või mitte. (seekord sa küll ei avanud, aga nii infoks järgmisel korral).
on olnud ka tavapoest ostetud tootega. karbil üks info, tegelikkuses teine toode.
seda puuklotsi juttu olen kuulnud ka tuttava euronicsi müüjalt, aga läpaka kohta. ise ostsin tookord poest tahvelarvuti. võttis karbi, tegi lahti ja vaatas sisse, et kas on toode sees. lõõpisin, et noh vaatad, et kas on ikka õige toode, äkki kallim? vastas, et jah, aga et poleks puuklotsi sees. ja siis rääkis selle loo.
kuna internetiostudel on 14 päeva tagastusvõimalus, siis pole mingi ime kui kellegi poolt kunagi kuskil avatud paki endale saad. juppidega võib ka nii minna, et keegi tagastab välja vahetatud jupi mis puhtaks küüritud ja kui pakend korralik, ei hakka ka pood uurima, et kas sisu õige.
Ei saa küll aeromotorsi üle kurta, ühed parimad hinnad juppide osas+ kiire tarne, küll aga võiks nuriseda et tihtilugu on ka lihtlabaste jubinate valik olematu ja siis tuleb mõne teise poe netipoe "uksi" kulutada, tahaks vahest lihtsamini kõik ühest kohast saada :P
Kõik need netipoed põhimõtteliselt ei oma isiklikku varuosaladu, vaid müüvad mingite suurte keskladude pakutavat kola- poolas, soomes, leedus jne. Sellepärast on ka juppide valik üsnagi sarnane ja samasugune on ka juppide puudus- pole ühes poes ja pole ka teises poes just sama asja. Eri poode läbi kammides muidugi leiab ka otsitava ja see tähendab, et tegu mõne teise lao kauba edasimüüjaga.
Teema algatajele ,ütleks et kuller pillas näiteks paki maha ja tulid jäljed külge.....
Või mõni postifirma mängis pakiga jalgpalli.
Reaalselt tegelt inimesed ei viitsi posti jaoks pakke lihtalt pakkida ja siis lähevadki asjad katki .
Jõulude saabudes hakatakse suuremas koguses veine ja komme saatma .
Marmelaadi kommid visatakse pakiautomaati kilekotis... idioodid .
Ega teie saadetist ei vii keegi kandikul kohale , pakid lähevad ikkagi posti konteineritesse ,kus nad ikka üksteise peal.
Hinnad on Aeromotorsis head ja tarneaeg ka siiani alati õige olnud, aga kord tuli praak toode ja tänaseni on lahenduse leidmine võtnud pea 3 kuud ja ei mingit konkreetset otsust veel ega raha tagastust.
Mul oli garantiitaotlus terve aasta töös. Pika aja peale läks ka omal meelest ja lõpuks küsimise peale tagastati ka raha. Tasub küsida ise, mis seis on garantiitaotlusega.
Pigem pakendid avatud kuna varem juba kellegi poolt valesti tellitud ja tagastatud.Mul selliseid õliste näppudega avatud asju tihti juhtunud.Lisaks plokikaane tihendi avatud pakist puudu paigaldusjuhend ja korra plokikaane poldid olid musta mootoriõliga koos.
Aga tuttav peab autopoodi ja teab rääkida et tihti on lisaks sellele et pakend avatud veel ka vale detail sees. Ilmselt ei jõuta lihtsalt kõiki tagastatud asju korralikult üle kontrollida.
Nüüd kus igaüks tahab netist odavalt varuosi osta tuleb eksimusi väga tihti ette.
Aeg läinud ja tänaseks ei soovita enam kellelegi. Ladu 24 on küll kallim kuid saad oma asjad ruttu kätte.
Aeromotors - maksta saab ainult mingis kahtlases lehmalellepoja pangas. Endast lugupidaval müüjal on esikohal Swedbank, mida kasutab enamik inimestest, miks ma pean maksma 38 senti ülekandetasu? Pole küll tappev kuid asi on põhimõttes ja penskar peab ka sente lugema.
Aeromotors - tellimusest ja maksmisest võib minna paar päeva kuni liigutama hakatakse.
Aeromotors - kasutatakse DPD kelle teenus on üldse alla igasugust arvestust, eestisisene pakk võib tulla nädal aega, Aeromotorsi leht näitab et 3 päeva tagasi mulle välja saadetud, tänaseni pole midagi, kuidas Omniva suudab paremal juhul isegi 1 päevaga paki eesti siseselt ära liigutada? Järelikult on Aeromotorsi ja DPD pomod lehmalellepojad, lõhnab korruptsiooni järgi
Resümee - püüan sealt enam mitte midagi tellida, aeg ja närvikulu maksab kah midagi. Oli kunagi hea koht, enam ei kõlba kassisaba allagi :(
Äkki on sul mingi karmavõlg?
Mõni päev tagasi just tellisin sealt mõne asja (olen ennegi ostnud), paari päeva pärast oli pakk saadetud, DPD pakipunktist võtsin päev hiljem välja ja kogu tellitu oli kenasti pakitud. Meeletus koguses kilet sai sealt paki seest välja visatud, aga nagunii läheb see mul pakendiringlusesse. Hinnad olid soodsamad kui mujal ning ilmselt oleks ka võitnud selle 38 senti kogu tellimuse hinnast. Ja see, et penskarid istuvad swedpangas ei tähenda seda, et kõik peavad seal istuma.
Vast kirjutad millisest DPD punktist on jutt. Jõhvi teeninduspunkti töö on alla igasugust arvestust. Loe mida kirjutatakse DPD kohta Google arvustustes - hinnang 2+
Kui Aeromotorsil oleks klientide suhtes mingigi lugupidamine siis otsiks kaupade liigutamiseks kullerfirma kes veidigi viitsib tööd teha.
Veel mõni aasta tagasi oli DPD kiire ja korralik, nüüd täiega põhjas.
Lätist tuli pakk 2 nädalat peale seda kui müüja oli teele pannud :(
Ma kasutan DPD- üsna tihti, sest kapid on õues ja mugav igal ajal mööda sõita ning kraam ära võtta. Ei ole siiani mingit tõrget. Ka neil hind odavam kui konkurentidel. Vbl ida virumaal teised tööreeglid. Aga viimati tuli vilniusest pakk eestisse kolme päevaga. Tegelikult suht kaua kui arvestada leedu-eesti vahemaad. Aeromotorsist olen mitme aasta jooksul tellinud 14 korda, seega mitte eriti tihe tellija, aga ei ühtegi pretensiooni.
Nonii tuli sõnum pakk kohal, ei läinud 4 päevagi :)) Ja loomulikult kui olin juba linnast kodus ja tööriided selga pannud..
Leedust 3 päevaga, see on küll hästi saadud. Minu Leedu paki rekord oli 20 päeva, tegelt ei lootnudki enam kätte saada.
Hiljuti oli Jõhvist vaja pakk K-Järvele saata, kuna ostja tahtis ainult DPD automaadist saada.
Trackingut vaadates sõitis pakk Jõhvist Tallinna, sealt tagasi millegipärast Tartusse, sealt K-Järvele, kogu protseduur võttis aega 8 päeva. Kilplased kahvatuvad...
no kui penskar sente peab lugema, siis ma küll aru ei saa, miks see penskar seal swedpangas istub. on teisi panku, kus maksad ainult kaardi teenustasu. ülekanded kõik tasuta.
Täiesti nõus penskariga.Minu kuu aja tagune kogemus selle tandemiga sarnane.300€ eest tellitud kauba transpordiks pakuti ainult dpd kullerit.Siis hakkas saaga peale,toodi neli päeva peale kauba teele panemist pool kaubast ära ja teine pool sõitis veel kolm päeva mööda linna ringi st ei suudetud isegi peale korduvaid kokkuleppeid seda pakiautomaati panna.Iga päev helistas erinev kuller suvalisel ajal ja ei teadnud eelmise päeva kokkulepetest midagi kuigi pidid korduvalt info edasi andma.See dpd on tõesti alla käinud ja ka aeromotors kes isegi ei suvatsenud probleemiga tegeleda.
Tellinud Aerost ka umbes 15 korda viimase 3-4 aastaga. Kõik on toiminud ning Saarele tuleb DPD- ga kolmandal päeval. Suht stabiilselt saab tarneajaga arvestada.... Rekord on Leedust olnud kuller tootega ukse taga 28 tunniga, see siis koos praamiga ja puha. Norm, loodame, et jätkavad mõlemad samahästi...
aeromotorsiga olen rahul, kuigi võiks varuosa tellimine olla kuidagi täpsem. toodete valik on väga suur ja kui ise ei tea millist on vaja siis on raske tellida. Dpd on kuidagi aeglane jah, muud kaubad liiguvad nt smartpostiga ikka kiiremini. kuid valida ei saa
Aeromotorsi tase on väga langenud . Kolhoos niiöelda .
Varuosad ei jõua kohale lubatud tähtpäevadeks .
Kohale saabudes avastad ,et karp on lahti tehtud ja keegi on juba seda paigaldanud!!! Kaubad saadetakse tagasi ja neil puudub pädev inimene kes oskaks vaadata ,et asi on kasutatud juba(monteeritud külge).
Tellisin kunagi autoukse ,mis pidi tulema 2 nädalaga . Tegelikult tuli 4 nädalat ja siis .... võtsin samas poe ukse taga koridoris kastist välja ja mõlk sees...
Valikus on palju osasid ,sisestades auto numbri peaks saama ju õige osa ?? Ei saa. Pakub ikka mitut erineva pikkusega piduriklotsi . Võta kodus ratas alt ära ja mõõda .Konkreetsust ei ole . Samasugune teine netipood pakkus auto numbri järgi kohe ainult õiget piduriklotsi.
Kahjuks nii on . Kõik on kinni mittepäevates töölistes.
Hea asi on see hoiukapi süsteem ,lähen järgi kasvõi öösel.
Praegu on ladudega miski jama ausalt öeldes, mul enda asjade tarned on hilinenud juba 7 päeva. Ainukene asi, mis pinda käib, on see, et kliente ei teavitata, et laoseis muutus, tuleb + 2 nädalat oodata näiteks vms. Nad kõik kasutavad nii kui nii samu algladusid nagu kaup24, k-rauta jne.
Paljude netipoodide (mitte ainult autokaupade) üldine viga ongi see, et kauba kirjeldus on väga pinnapealne ja kui surfad sama kaupa otsides ka lääne lehtedel, siis kohati on näha, et eesti kirjeldused on üksühele sealt tõlgitud. Paljudes poodides koostavad kirjeldusi nö mittekooseisulised, kellelt tellitakse töö ehk tõlked jms ning ju siis nad otsivadki mujalt maailmast sama kraami müüvaid poode ja teevad siis kopipaste translate. Kunagi oli võimalus sama tööd proovida, aga tasustamine oli väga kehva, seega loobusin.
Kuid autojuppidega ongi see jama, et kui kirjeldus nõrk, siis mine kisu enne auto laiali, mõõda kõik ära ja alles siis saad tellida. Muidugi juhul, kui poe kirjeldus 100% õige on.
Antifriis ei ole jahutusvedelik. Antifriis on toortõlge külmumiskindlast. Konkreetne toode on külmumiskindel klaasipesuvedelik, vormistus on tänapäevasele jahupeade invasioonile iseloomulik.
Antifriis on rahva suupärane nimetus jahutusvedeliku kohta juba vanast hallist nõuka ajast. Tegelt ka täna kasutuses: https://et.wikipedia.org/wiki/Antifriis
Antifriis on jahutusvedelik . Suurest nõukogude ajast saati .
Tänaüeva rumal inime suudab teisiti vaid mõelda . Autoteenindustes on pidevalt autosid ,kus mingid ,,eided,, valavad valet vedelikku kord radika korgist ja siis klaasipesu paaki.
Aero motors s tase on nii madal ja ei ole tööl pädevaid inimesi.
See sõna on kasutusel venekeeles jahutusvedeliku kohta(tosooli nime ei tuntagi alati) ja vikipedia tõestab seda väga hästi .
Riigikeelt mittevaldav venelelane tunneb sellelt sildilt selgelt ära selle sõna ,antifriis, ja valabki auto mootori jahutussüsteemi klaasipesu vedeliku.
Keelenõude on nagu on- kui otstarbekam kasutada sõna lühemat vormi, siis võetakse see kasutusele. Külmakindel jahutusvedelik üsna pikk ja lohisev. Botas oli reaalselt eksisteeriv spordijalats mida tootis reaalselt eksiteeriv tehas ja ka eki tunnistab botase spordijalatsiks. Mis rahva seas juurdunud, pole mõtet vägisi välja rookida. Reka näiteks on hiljutine uudissõna ja iseloomustab just neid kolakaid poolhaagisega sadulveokeid. Kui mu mälu ei peta, siis nõuka ajal olid reaalselt kanistritel kirjas nii tosool kui antifriis- üks neist oli tootmises varem ja teine lisandus hiljem (vist oligi tosool). Miski kvaliteedivahe oli ja siis kõik hakkasid seda hiljem lisandunut kasutama, sest olla parem. Defkad muidugi mõlemad.
Lisaks fdghfgh jutule niipalju et nõukaaja antifriisi ei soovitatud alumiinium ploki ja- vöi kaanega mootoritesse.Ei tea kas sellel mingi reaalne põhjus oli või mitte.Või oli see varastamise vastane hädavale.
Hind on ju päris hea. Rimis ca 6€ ja kampaaniaga 4€ (jutt siis -20 mitte -15) ja loomulikult etanooliga (teisi ei tohigi müüga, vanasti metanooliga oli odavam)
Siin selgitatud põhimõtteliselt nii: "Antifreeze" lisamisel veele muutub jahutussüsteemis olev vesi jahutusvedelikuks, mille keemis ja külmumispunktid paranevad. Ehk siis "antifreeze" puhul on tegemist jahutisvedeliku kontsentraadiga (etüleenglükool+inhibiitoripakett).
Vahest rahavuu teab valesti. Näiteks rahvasuu räägib “vanakooli” aga korrekte on “vana kooli” näiteks ta on vana kooli traktorist mitte vanakooli traktorist
Täpselt nagu inglise keeles, nii ka eesti keeles sõltub kirjapilt pisut kontekstist. Tänaseks on reegleid nii palju laiendatud ka, et see vanakooli on täitsa toimiv ja ametlikult kasutatav. Sõnaveeb arvab sama: https://sonaveeb.ee/search/unif/dlall/dsall/vanakooli/1
Siiani Aeroga 0-probleemi.
Naljakas on nende pakendamine, kasutatakse võimalikult suurt kasti. Viimati tuli tagumine klaasipuhasti ja paar pirni 20x30x50xm kastis :D
Samas on neid robotpoode hulgim, sama artikli hinnad kõiguvad paarikümne sendi piires(on ka erandeid), tasub võrrelda....
Sama asi, tellisin mõned kollektori ja turbo tihendid mis oleksid mahtunud mulliümbrikusse. Tulid suures kastis mis sisuliselt oli täis topitud õhupadjakesi.
Kusjuures ipartsist ja ladu 24 st on sellised asjad tulnud pisikes karbikeses ja mulliümbrikus.
Kas eelistate neid asju saada kriimude ja katkistena ja siis vinguda, et aeromotors ei pakkinud piisavalt, et teile asjad tervelt ning ilma kulleri vigadeta kohale jõuaks?
Ei tule need teiste poodide asjad väiksemates karpides sugugi mitte kriimustatute ja katkistena. Näiteks karteritihend iseenesest juba tehases kõvale papp-plaadile kiletatud ja jõuab pakiautomaati täitsa tervena, ilma lisapakendita. Aeromotorsil ilmselt mingi suurte kastide ülejääk, on ka mulle neid pakiautomaadi max mõõdus kaste tulnud ja sees piltlikult öeldes kaks õlifiltrit ning hulk kilepadjakesi.