BMW

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

BMW 118D külmaga ei käivitu

juhani66
00:01 02.01.2022
Tere ja head uut aastat lugejaile! Murekohaks on antud mudeli pakasega alates -6 kraadi käivitumine. Diagnostika vigu ei tuvasta, aga aku pinge võtab maha käivitamise ajal umbes 9V peale. Eelsüüteküünlad korras, aku uus. Starter teeb vajalikust käivitusest poole. Soojema ilmaga pole ühtegi probleemi käivitamisel, kuigi ka siis lükkab küünlad peale. N47D20A, 2,0, 100kw, 2008 a.

Muudetud 02.01.22 00:07

Marko
00:14 02.01.2022
Kas aku pinget mõõdetakse nii, et testrijuhtmete teravad otsad on akuklemmide tinasse surutud?
Vool aaa
09:51 02.01.2022
Kaaperdan teemat natuke. Kah bmw aga E53 x5. Külmaga mul iga kord ei lähe käima vaid saab aku tühjaks. Kas viga võib olla kehvas akus või genekas? Kuidas veenduda et genekas ikka tööd teeb. Kui toon krokodillid siis teise auto pealt läheb kohe käima. Kui aku saab tühjaks, siis tal kapoti all calix laadija, viskan juhtme sappa paariks tunniks ja saab käima. Pluss kraadidega probleemi pole aga just ca -5 ja rohkem sureb aku maha. Hetkel kaks varianti kas siis aku pekkis või genekas ei lae. Tarbija taga siis oleks soojaga ka pekkis ju? Teema algatajal pakun et eelsüüte küünlad? Vahest arvuti viga ei tubasta aga küünal ise ei soojene. Võib relee ka läbi olla. Aga sul see “ei käivitu” kas startet kettab kuni aku kutu?
Deus
11:52 02.01.2022
Mul ühel autol oli BCM vigane, miski asi külmjootes ja viga avalduski külmade öödega, soojal ajal oli kõik OK ja isegi päeval oli kõik OK, kontori parklas olles ta end tühjaks ei laadind. Viga jälitasin mitu kuud, istudes tunde testriga autos voolu jälgides jne. Kasu polnud midagi ja tahtsin juba pressi alla saata. Lõpuks kaevasin terve interneti läbi ja ühe foorumi 170lk kuskil keskel üks inimene mainis ainult ühes kommentaaris sarnast situatsiooni ja et tema vahetas BCM'i ära. Ma siis tellisin UK lammarist 20 euri eest ehku peale mooduli ja kõik vead kadusid imeväel.
Ma nüüd ei ütle, et su bmw'l bcm vigane on, selline lollakas külmjoode võib olla pagan teab kus ja leidmine pehmelt öeldes väga raske.

Muudetud 02.01.22 11:52

elektrik lõiketangidega
12:00 02.01.2022
- Kuidas veenduda et genekas ikka tööd teeb?
Lähed autoelektriku juurde ja ta teeb oma oskusi kasutades kindlaks ja annab sulle vastuse.
63amg
12:13 02.01.2022
küünlad on küll uued,aga kas vool nendele peale tuleb.
juhani66
12:24 02.01.2022
Ei, starter nupuga, teeb pool käivitustsüklist ja kõik. Täna hommikul -5, ilma pidurile vajutamata vajutasin käivitusnuppu, kordasin sama asja pidurile vajutamisega (aut. kast ), kohe läks käima ega puterdanud.
juhani66
13:06 02.01.2022
To Deuz: tänud, kui suur tõenäosus võib olla küttekehaga filtris? Remondimehed on rääkinud, et see igal teisel läbi ega muuda midagi.
Koma3
13:25 02.01.2022
Diislitel võivad tekkida käivitamisraskused – nt käivitub auto suvel soojaga hästi, ilmade külmenedes aga mitte. Sümptomid viitavad eelsüüteküünaldele, kuid tavaliselt on probleemi põhjuseks purunenud ühendused küünlaid lülitavas releeplokis. Katkestus võib tekkida erinevates kohtades ning lüüa küünlad rivist välja kahekaupa või korraga. Esimesel juhul on võimalik plokki remontida (32–51 eurot), teise variandi korral tuleb ligi 130 euroga uus detail soetada.
Mõnel juhul on defektseteks osutunud küünlad ise. Kuna elektriliselt näib kõik korras olevat, siis elektroonika viga ei avasta, reaalselt aga küünal ettenähtud kombel ei soojene. (Viide: Tehnikamaailm)
Njah bljah
22:55 02.01.2022
See tehnika maailma jutt oli kunagi E60 kohta aga ma usun kehtib iga bemmi kohta. Ehk siis hetkel kahtlustaks ikkagi eelsüüte küünlaid või küünlablokki kuna teatud juhtudel arvuti viga ei näita (nagu tehnika maailma artiklis kirjas)
Njah bljah
22:57 02.01.2022
Või noh, kui ei viitsi probleemiga maadelda, vii patriku kätte, ta teeb kõik korda (ka sellised anomaaliad mida mujal ei suudeta tuvastada näiteks esinduses jne)
juhani66
08:57 03.01.2022
Asi pole selles, et ei lähe käima, vaid aju ei lase starteril kedrata madaldunud pinge tõttu. Mis selle pinge maha võtab , nt -10 kraadi juures? Eelsüüteküünlad toimivad -2 kraadi juures ka. Viimane kord oli -5 ja läks käima, muretult. Starter on ok.

Muudetud 04.01.22 23:42

Koma3
09:12 03.01.2022
Aja kokkuhoiu mõttes vii soovitatud Patriku juurde. Ainult arvuti külge panek ei ole ju teadupärast veel diagnostika nagu ka antud juhul selgelt näha on.
asjapulk123
11:59 03.01.2022
pinge võtavad maha näiteks kulunud puksid starteris
Mahno3
15:05 03.01.2022
Pinge võtab maha suur tarbimine. Näiteks nimetatud kulunud starter. Ennem starteri lammutamist võiks kriitilise pilguga üle vaadata plussi ja massi ühendused.
juhani66
08:54 08.01.2022
Kes on Patrik ja kus asub? Kuidas ühendust võtta?
dcfdf
09:43 08.01.2022
Kui guugeldad bmw remont Patrik, siis leiad telefoninumbri ja asukoha(Peetris). FB lehe on maha võtnud millegipärast
juhani66
20:47 08.01.2022
juhani66
07:49 15.02.2022
Tere. Nüüd on tükk aega möödas viimasest veauuringust- remondist. Pool päeva -11* juures käivitus nagu peab. Viga võis olla aku juhtmetega seoses, lisaks mootori- ja kere massiühendus. Akujuhtmed jooksevag kere alt, ühenduskoht täiesti kaitseta välismõjude eest. Sai puhastatud ja tõrvalaadse ainega üle pihustatud. Vast jääb toimima.
Aitäh kõigile, kes nõuga abiks olid!
OnuValdek
08:54 15.02.2022
Tänapäeva autode probleem ongi selles, et metalli kokkuhoiumõttes kasutatakse juhtmeid mis on peenikesed nagu spageti makaronid. Auto vananedes juhtmete efektiivsus langeb ja amprid lihtsalt ei jookse piisavas koguses sinna kuhu vaja.