BMW

Foorumid

Küsimused ja arvamused automarkidest

foto@auto24.ee

Tehnika

Sõidukite modifitseerimine ja tuunimine

Mototehnika

Teised sõidukiliigid

Muud foorumid

Autosport

TEEMA: BMW X6 3,0 DIISEL 2010A.

See teema on vastusteks suletud.
16:59 20.07.2022
mururull77
BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Tere kõigile X6 omanikele ! Mida peaks silmas pidama kui hakata sellist isendit ostma? Või kas tasub üldse? Tänan !
18:55 20.07.2022
ConnorFlint
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kalkuleerida, et ka pärast ostu oleks finantsvõimekus, sest raha eest saab ükskõik millist suuska määrida.
20:50 20.07.2022
Teadjameez (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
tuleks küsida eelmiselt omanikult valedetektoriga
00:48 21.07.2022
NiiNaa (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Tuleb lihtsalt meeles pidada, et nii vana lux klassi auto on nö hobiauto, mida peab pidevalt siit ja sealt putitama. St raha peab varuks jääma.

Ja seda ka, et liiklusseadus kehtib ka x6-le.
08:40 21.07.2022
Birdman. (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Pärast restaureerimist on kindlasti hea auto sõita.
09:17 21.07.2022
Revalis (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kuulutuses puudub VIN kood, alustada võite sellest. Puudub ka igasugune info, kust auto pärit või mis toiminguid on piiri taga tehtud. Mina viiks Inchcape'i või United Motorsisse - seal saate selgema pildi.
11:22 21.07.2022
wigry
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Ega see 12 aastane BMW asjata müügis pole.
11:26 21.07.2022
Td (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Alustuseks uuri tavapäraseid kuluosade hindu ja siis mõtle edasi. Kasvõi uus rehviring mis maksab.
13:14 21.07.2022
O (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mul pole küll X6 olnud, aga on kaks 7st olnud ka N57 mootoriga ja üks on siiani. Potensiaalsed probleemid on saaled, kõrgsurvepump, kui on Dynamic Drive siis esimene aktiivstabilisaator, EGR cooler, vahekast, veovõll, ukselingid kui keyless ja kindlasti veel midagi.

See jutt, et pidevalt peab putitama küll tõele ei vasta õnneks (vb kui mingi kõige odavam osta siis jah) Enda näitel 2 korda aastas juhtub midagi, aga tegelikult ju ka teistel autodel vajavad asjad vahetust.
13:33 21.07.2022
oh jah, osta see mis meeldib (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
eks ta ole jõukuse sümbol, vaid vähesed ärimehed ja riigikogu liikmed suudavad osta. kui linna peal sõidab, siis juht on kindlasti miljonär. Nii ta on. Tava tööinimesel pole asja neid kuulutusi vaatama.
18:32 21.07.2022
boom333 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kõige lihtsam on uurida, et mis kuluartikleid on juba vahetatud - kettad, puksid jne. Ise omand 3,5 dislat sama kerega 7a, uuena sai ostetud. Võrreldes konkurentidega on auto ikka jäik, rool raske - ühesõnaga sportlik. Kuna neil taga 315 rehvid, siis need juba maksavad omajagu ning neid ikka kulub. Ainuke probleem oli mingi polt mis murdus ja ganaka rihma maha viskas, see neil tüüpviga 3,5d, kuid kas ka 3.0, seda ei tea.
19:17 21.07.2022
x (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Jäikuse vastu peaks aitama õhkvedrustuse ja dynamic drivega variant. Rool raske, siis active steeringuga ei ole.
22:24 21.07.2022
Plankudel ongi raske (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Tava rool vast jah raske aga actve steering üli kerge
09:01 22.07.2022
Sport kupee maastur (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
“ühesõnaga sportlik“ - aga ta ongi ju disainitud sportlikuks. Ehk ta on SAV mitte SUV (Sports Activity Vehicle) ta ei peagi olema “comfort seades”
X5 samamoodi ju
09:51 22.07.2022
bobob (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Milline se 3,5 disla bemmil on või mis mootori kood sellel on? Siis tean ise ka millest hoiduda.
10:21 22.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Autokultus tuleb meiega kaasa 30a tagusest ajast, kui autot said osta ainult väga valitud inimesed. Tänapäeval on see sageli lihtsalt eputamisvahend ja rahaliselt suurim lollus elus, lisaks pensionisamba tühjendamisele muidugi.
Maksta aastaid laenu/liisingut, selle nimel, et maksta lisaks hoolduse, remondi, kindlustuse, ülevaatuse, rehvivahetuse, autopesula jne. eest! Ja seda kõike selleks, et naabrist parem välja paista? Täielik lollus!
10:56 22.07.2022
to M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
kuhugi peab teenitud raha ju panema, ega hauda keegi Sulle teenitud raha elu lõpus ju ei anna.

ja kartma ei peaks kunagi suuri väljaminekuid vaid väikseid sissetulekuid :)

PS: aga üldiselt olen ma nõus, et autoga liiklemise peale (kõik kulud kokku) ei tohiks mitte kunagi ületada 10% sissetulekust. auto ostuhind võiks jääda ka 3-4 kuupalga piiresse.

Aga kui kogu elu keerleb auto, sellega sõitmise, selle putitamise jms ümber, siis võiks selle lugeda hobiks ja hobi ei peagi odav olema :)

Minu vanaema kulutas veel 2000 alguses suure osa enda pensionist lehma pidamisele - heinategemiseks tööde tellimine jne, jne. Piima jõi ise ja jagas sümboolse hinna eest külarahvale laiali. ja vanaema ütleski nii, et kes ütles, et hobi peab odav olema.
11:13 22.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Eks ta ole. Kontol investeeringutes olevat raha ei näe keegi, õues seisvat ja verist ollust tarbivat eputamisvahendit näevad kõik.
18:42 22.07.2022
koopainimene kivikirvega (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Pange see M40 troll magama juba, tambib igas teemas sama trollijutu!
OT:
Vaatad ikka diislit, ju soovid raha kokku hoida? Luksusauto ja kokkuhoid ei käi kokku, veel vähem vana luksusauto ja kokkuhoid. Kui soovid lihtsalt A-st B-ni kulgeda, osta mõni lihtsam auto, nt Avensis või Passat, sama hinna eest saab palju korralikuma isendi + need juba algusest peale bemmist palju töökindlamad. Või osta siis garantiiga uue bemmi, kui raha jagub.
Nagu oli juba öeldud, on selline auto pigem hobiauto, mida ostad siis kui oled just sellisest unistanud ning oled valmis sinna raha ka alla panema. Ja siis võtad korralikuma isendi, nt. sellise:
https://www.auto24.ee/soidukid/3700722
Eestist uuena ostetud, läbisõit kontrollitav, tundub igati korralik ja maksab sinu valitud autost 10 tonni rohkem. See, mida sa valisid, on vana pann, mida sakslane poolsurnuks sõitis ning mille remont ei ole enam Saksamaal mõttekas. 12 a diislil 136000 ls, ärikas teeb nalja vä?
https://www.auto24.ee/soidukid/3719526
18:54 22.07.2022
koopainimene kivikirvega (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Või selle:
https://www.auto24.ee/soidukid/3678439
Hind on madal kuna kütust tahab palju, samas väike ja aus läbisõit, uuena Eestist ostetud, müüjaks kolmas omanik. Boonusena on tulevikus võimas bensukas hobiautona palju väärtuslikum kui diisel - see on auto, mida nautida, diisel on eelkõige tööauto ja läheb kilohinnaga.
20:02 22.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Sõnastasin ennem lause valesti. Pangakontol valitsevat TÜHJUST ja kuu lõpus makaroni söömist ei näe keegi, aga pensionisamba, kiirlaenu/liisingu eest ostetud eputusvahendit näevad kõik. Mis ei tähenda, et antud auto ei võiks hea auto olla. Võib küll olla! :-)
21:21 22.07.2022
x to koopainimene kivikirvega (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Hind sellel küll odav pole sellepärast, et kütust tarbib palju. Need 300kw bensukad on ühed hullemad läbi BMW ajaloo vist üldse, sellepärast nad odavamad ongi. Mis krdi nautida, remontimist v :D
22:04 22.07.2022
Kmk123 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Seda 300kw mootoriga sõidukit mõistusega inimene ei osta. See vist tõesti kõige hullem mootor BMW ajaloos.
23:03 22.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mis see kellegi teise asi on mida inimene omaenda rahaga teeb? Kirstu või krematooriumisse me ju midagi kaasa ei võta niikuinii. Kogume ja säästame mingiks pensiajaks, et siis haige ja tõbisena kusagil hooldekodus sõna otseses mõttes mädaneda? Lisaks järab inflatsioon igat säästetud eurot hetkel 22% aastas.
23:09 22.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
See teemaalgataja näidatud BMW on juba selle poolest kahtlane, et number ja vin kood on ära peidetud. Järelikult on varjamiseks põhjust. 12 aastat vana diisli läbisõit on päriselus 500 000, mitte 136 000.
23:11 22.07.2022
Njah bljah (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
kahjuks jah 4,4 bensiin 300kw mootor osutus ebaõnnestunuks ja peab iga 100k läbisõidu tagant mootorit vahetama (disaini viga). Ehk siis kui oled valmis mootorit vahetama kohe peale ostmist siis muidugi tasub kaaluda, muul juhul vaataks diislit edasi. Lõviosa on F01 seitsmekad selle bentsukaga.

Aga muidu kui tõsine huvi osta, siis asi väga lihtne:

step 1: vali auto auto24 portaalist välja
step 2: telli Carmasters.ee "Ostueelne ülevaatus" teenus (125€) ehk lepi nendega aeg kokku ja sõida kohale
step 3: kui said "rohelise tule" osta auto ära, kui oli kehv, pöördu tagasi STEP 1

miks just carmastersi kontroll? No bossul Valdekul endal ka ju punane X6 olnud (samuti 3.5d), seal teavad selliseid vanu autosid nagu see 10 aastat vana X6 paremini kui margiesinduse "õpilane" staatusega lukksepad. Tallinna parim bmw remondikoht, muud midagi. Investeeri see 125 ja saad autost kõik teada

link ka kui googlet pole käepärast: https://www.carmasters.ee/remont-ja-hooldus/ostueelne-ulevaa
tus/

23:30 22.07.2022
toyota mees (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Hea auto. Mõistlik kütusekulu võrreldes võimsusega. Ilus sisu. Mida siin ikka nii väga uurida :)
01:58 23.07.2022
koopainimene kivikirvega (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Ok, minu viga, ei tea nendest mootoritest nii palju. Samas on ka reaskuuene bensukas täitsa olemas, mitte nii et kas 4.4 tiksuv pomm või diisel (kuigi jällegi ei tea sellest suurt midagi).
Muide, remont ongi hobiauto pidamise oluline osa :)
Autoturu jm "äsja Saksast" autode kontrollimisele pole mõtet raha raisata. Head autot ei müüda, veel harvem müüakse seda välismaa "raha kohe kätte" kokkuostjale. Meil ostavad ärikad kokku läbiroostetanud jaapani panne, mida eestlane enam keevitada-pahteldada ei jaksa, ja saadavaid neid Aafrikasse. Seal teevad neegrid neid põlve peal käepäraste materjalidega taas müügikõlblikuks. Lääne-Euroopas ostavad ärikad kokku vanu luksusmasinaid, mida eurooplased kohalike hindadega enam parandada ei jaksa, ja toovad neid siia. Sakslase vanametall on lasnamäelase luksusese. Korralikke autosid oskavad ka sakslased ise edasi tarbida.
Pigem vaata Eestist uuena ostetud autode poole, või siis selliseid, mida on kunagi enda jaoks Läänest toodud ja hästi hooldatud.
09:27 23.07.2022
khm (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kõik bemmide 3.0 liitrised mootorid on rämps..!
Ei ole kuulnud, et bensiinimootoritega mingeid jamasid oleks.
10:00 23.07.2022
.. (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
See ärikas müüd seda risu ka ilma vin koodita.

https://www.auto24.ee/soidukid/3725037
10:23 23.07.2022
Diislist (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Ei oska konkreetsete mootorite kohta midagi öelda, aga üldiselt rikub diisel iga premium klassi auto kogu selle saatusliku sära ära. Ilus auto paned käima, eriti külmalt ja no piinlik ikka. Diislil ei nii et v8 on ilus hääl jne. Üks traktor kõik. Tanklas on püstol rasvane ja tankimisluugist voolab mingi rasvane nire alati alla. Miks USA s diislit ei taheta. Sest seda peetakse räpaseks rekka meeste värviks.
10:28 23.07.2022
Ussrula123 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mina nüüd huvi pärast kohe tahaks teada, et mis koodiga on bmw 3,5 liitrine diisel millest siin mitu inimest juba rääkinud on.
See x6 sobib vbolla mõne armukese autoks heal juhul. Ise sõites tooniks küll häbist esimesed klaasid ka ära. Hetkel on aga kütuse hindade tõusuga läinud odavamaks päris meeste autod. Näiteks ML63
13:52 23.07.2022
Hm (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Ameerikas ei ole diisli kvaliteet ühtlane ja garantii perioodil diiselmootoritega probleeme. 3 liitrine diisel sobib X6- le hästi ja on ka töökindel. Ostsin ka x6-e aga et oleks alla 100 000 ja uuem. Sai kastides ja sildades õli lastud vahetada, et ekspluatatsioon muretum. Eks ta maitseasi ole ja praktiline on Berlingo või Twingo, mitte MB, BMW, jne.
15:02 23.07.2022
To hm (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Just BMW ei ole Berlingo. Miks ta siis diisel peab olema? Ma ei räägi üldse sellest, kas mootor dünaamika mõttes sobib. Aga premium klassi autole lihtsalt ei sobi see müra ja tunda on ka sisse vibratsiooni. Ja toss. Kui on raha osta korralik auto, siis võiks ka bensiini jaoks raha olla.
15:43 23.07.2022
V (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Raha võib ju olla aga mõtlev inimene ikka ei küta eurodega atmosfääri..selline jõmmi mentaliteet rohkem
15:53 23.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kas natukene kohatu ei ole seda roheökomöko jura ajada, ajal kui meist mõnetuhande km kaugusel lastakse suuri kütuseterminale ja kütuseronge tuimalt õhku ning sõjatehnika saastab meeletult. Või kui Hiina avab täna üha uusi söejaamu? Ning mitte üks roheline ei köhi?
16:11 23.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mis aga USA diislitesse puutub, siis googeldades tuli välja, et diiselkütus on maksude tõttu seal kallim kui bensiin. Samuti on diiselmootoriga autod kallimad. Seega ei ole rahalist säästu. Lisaks veel ajalooline arvamus diiselmootorist kui räpasest, lärmakast rasketehnika jaoks mõeldud mootorist.
19:01 23.07.2022
To V (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Diisli kogusaastamine on hullem kui bensiinil. Peened tahmaosakesed, mis kopsudest välja ei ventileeri jne. Miks muidu on suurtes linnades räägitud diisel sõiduautode keelamisest. Linnakeskkonnas on ka mürateostus oluline, ja diisel lärmab kohutavalt. Kõik bemmid ja mürsud, volvod ja audid.

Igasugune säästmise jutt on täiesti kohatu, kui keegi üldse sellise auto ostab. Aga sa lihtsalt ei tee inimestele ilma, et nad valusalt enda rahakoti peal seda tunneks, et osta parem säästlik väikeauto. Sellise x6 pealt peaks olema automaks vähemalt 1000 eur aastas ja tänavatelt kaoks selline 12 aastat vanade rontide hulk ära.
20:31 23.07.2022
... (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mina soovitan ära osta, kui auto meeldib, on korras ja on raha sõitmiseks ja korras hoidmiseks. Kui hiljem selgub, et ikka ei vasta ootustele, siis saad maha müüa. Enne ei tea, kui ei ole ära ostnud ja mõnda aega sõitnud.
20:42 23.07.2022
.. (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Tänapäeva diislit on puhtamad kui bensukat
21:22 23.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Sotsialistid tahtsid mõni aasta automaksu kehtestada. Siis nimetati seda kadeduse maksuks. Ja nagu näha, siis siin nõutakse automaksu samal põhjusel. Küll on ikka ebameeldiv kui keegi ostab omale suure jõulise mootoriga auto. Rsk, siberisse saadaks kohe kui oleks võimalik. Aga tegelikus saastajad Hiina, India, USA, Kanda, Venemaa, need ainult suurendavad heitmeid.
21:34 23.07.2022
ConnorFlint
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kui Google otsingusse panna "are diesel engines cleaner than gas", leiab nii mõndagi lugeda.
"Aga tegelikus saastajad Hiina, India, USA, Kanda, Venemaa, need ainult suurendavad heitmeid." - Olles ise Hiina ja India tööstuskloaakides käinud, saan tollega vaid nõustuda.
22:03 23.07.2022
x (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kui sa Diisel BMW's vibratsiooni autos tunned, siis on midagi ikka p*rses ma arvan.
23:10 23.07.2022
Njah bljah (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Kes mootori koodi küsis, siis mudeli number 30d on kolme liitrine diisel ja mudel 35d on samuti kolme liitrine diisel (pole olemas 3,5 liitrist), vahe selles, et 35d on kaks turbot ja kilowatte 210 (versus 173). Ehk siis kõik nad on kolme liitrised, lihtsalt turbode arv on erinev

Pole neil kolmeliitristel häda midagi, mul kellal hetkel 380 000 kilomeetrit ja liigub omal jõul (x5 kere peal).

Mootori kood: M57D30TÜ2TOP
00:08 24.07.2022
Automaks (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mul küll midagi selle vastu ei ole kui automaks oleks. Väikeautod oleks maksuvabad. See muudaks tänvapilti kõvasti.. ja sutopark muutuks säästlikumaks. Just sellised vanad odavad saksa võimsa mootoriga roimad kaoks ära kuna selle tänasel ostjaskonnal pole raha lihtsalt piisavalt.

00:08 24.07.2022
koopainimene kivikirvega (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Euronormidele vastav tänapäeva diisel ei peaks ju tegelikult tossama, aga kui paljud meil liikuvatest 5+ a. diislitest nendele veel vastavad? Parimal juhul 3-4 kümnest...
Sinu kohta, tiit_, ei oska küll midagi öelda, aga mina isiklikult ei tunne küll midagi, kui kuskil maakera teises otsas mingi asi plahvatab või mingi tehas avaneb. Kui minu ees sõidab tossav ja tahmav pann, siis on kohe tunda küll. Saan küll aru, et vana tossav rauahunnik on mulgieero ja lasnasibula püha lehm, kuid olgem ausad, keegi ei taha ju seda tahma sisse hingata.
Mingit automaksu polegi vaja, leiame üles need üv punktid, kus tossavaid romusid lisatasu eest läbi lastakse, paneme need kinni, lisaks teel kontroll - politsei näeb tossavat panni, kohe tee äärde, korralik trahv ja marss jälle ülevaatusele. Siis on rondid mõne kuuga teede pealt kadunud.
02:03 24.07.2022
x (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Tegelt pole ainult turbode arv erinev. Mul hetkel 280kw versioon N57'st ja siiani on nagu kõik erinev olnud, mille kohta uurinud olen: jah turbosid rohkem, pihustid teised, kõrgsurvepump teine, sisselaskekollektor teine, isegi karter oli teine niiet neid asju kindlalt veel.
08:17 24.07.2022
To connorflint (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Pane googlesse vastupidine küsimus ja leiad rohkem huvitavat lugemist. Sama on kliima soojenemise kohta. Alati leiab googlest vasteid, et kliima ei soojene. Samas teadlaste enneolematult suur konsensus on, et soojeneb ja selle põhjus on co2 suur hulk atmosfääris ja selle taga on inimtegevus.
08:30 24.07.2022
To koopainimene (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Diislil piisab ja juba väljalasketoru ümbrust vaadata ja kui selle ümbert on pamper tahmane ja auto muidu suht puhas, siis on selge, et midagi on pekkis.

Ja ei pea olema üldse vanad autod. Aga siinne 12 aastat vana roim, millel on 500k km kindlasti peal, tossab 100% kindlalt kui tal pole kõrgsurvepumbad ja ma ei mis kõik veel ära vahetatud.

Saan aru et teema algataja on noor mees, kas peale seljavalutajast pensionärile sobiliku SUV midagi muud ägedamat valida ei ole? Mulle tundub see hiinlaste ssangyong actyon järgi tehtud sittuva koera siluettiga x6 kuidagi väga hale, veel hullem kui x5 või cayenne.
08:30 24.07.2022
Njah b (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
No see 280kw on ju X6M 50d ehk hoopis teine loom, tollel ongi asjad erinevad. Aga jah küllap nipet näpet nad ikka veidi grammike erinevad. Näiteks 525d ja 530d mõlemad kolmeliitrised (E60 face lift) ning samuti leidub muid komponente mis veidi ikka erinevad. Käigukast peaks olema ka veidi erinev et ikka kilowattidele vastu peaks. Ma pigem küsiks siis nii: kumba X6 osta, kas 30d 173kw või hoopis 35d 210kw?
09:04 24.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Eesti keskmise palga eest seda eputusvahendit heas korras ei hoia, kui just makaroni söömine ja pidavalt tühi rahakott väga meeldivad, siis õue peale seismiseks võib osta küll. Kütust ikka ei jõua osta. Mõtetu auto!
11:35 24.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
See, et kellegi sissetulek ei võimalda sellist autot üleval pidada, ei tee see autot mõttetuks.
11:53 24.07.2022
63amg (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
muidugi,kõige targem on teiste inimeste rahakotis sobrada.
12:07 24.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Ei ole mingit teiste rahakotis sobramist. Lihtne matemaatika ütleb, et 90% Eestimaalastest saavad sellise auto ülevalpidamist lubada endale ainult kõhu kõrvalt. Kui kuulud ülejäänud 10% inimeste hulka, siis palju õnne, kui aga mitte, siis on tegemist lihtsa ülejõu elamise ja eputamisega!
12:25 24.07.2022
Ety412 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Minu arust suhteliselt halb auto. Seest väike, suur müra salongis, kohmakas ja raske sõita. 225 kw mootor oli küll vahel aga sõitis nagu veoauto. Mul sõbral on 520diisel ja see on hoopis krapsakam. Iga kell valiks viienda seeria kui bemmi tahaks.
12:33 24.07.2022
To M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Oled sa kunagi mōelnud, et 100% eestimaalastest vōiks oma elu elada ja lasta kōigil ise oma valikud ja eelistused teha, mida osta vōi omada.
12:44 24.07.2022
V (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Mis krdi elukas on "eestimaalane"?Kas eestlane?Kas Prantsusmaal elavad prantsusmaalased?
12:54 24.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Eestimaalane on Eestis elav ja töötav inimene, rahvusest olenemata. Teemasse ka. 90% Eestimaalasi teeb see auto lihtsalt veelgi vaesemaks, 10% jaksavad endale seda kulu lubada, ilma vaesemaks jäämata. :-)
13:07 24.07.2022
tiit_ (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Eestimaalane nagu ka eestlane kirjutatakse lause sees väikese tähega. Las igaüks elab omaenda elu ja lõpeta selle 90% pärast muretsemine. See on iga inimese enda vaba valik mida nad oma välja teenitud rahaga teevad.
13:11 24.07.2022
M40 (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Peaasi, et pärast vanematelt, valitsuselt või kiirlaenukontorist abi ei otsiks. Kui auto on pensionisamba ja rahakoti tühjendanud, siis muid lahendusi enam ju ei jää. Pealegi, sellise auto väärtus langeb endiselt püstloodis. :-)
13:13 24.07.2022
Lumehelbeke liuglemas (registreerimata)
Re: BMW X6 3,0 diisel 2010a.
Trollid andke minna,huvitav lugemine
See teema on vastusteks suletud.