Mazda on ka varemalt harrastanud tehnoloogilises mõttes vastuvoolu ujumist ja näib seda traditsiooni jätkavat, tuues turule uue tagaveolise suure mootoriga linnadžiibi, mis pealegi on varustatud suure ...
2t, ja siis? Vaata ükskõik millist tänapäeva sama mõõtu autot ja nad kõik on 2t või rohkem. Mind paneb imestama, et 3,3L turbo diislist on 450Nm ainult antud rahvale. Mingi põhjusega on see tehasest meelega maha keeratud.
loogish, et maha keeratud. Samast mootorist on ka võimsam versioon, millel ka rohkem nM. Pole vaja vaja mingit majasisest konkurentsi omaenda mootorite vahel. Kallima variandi ostjale peab mingi boonus jääma.
Jah, see kangem variant pakub 550Nm. 2003 oleks see äge olnud aga 2023 eeldaks rohkemat. Eks paistab kuidas pikas perspektiivis selline de-tune kestab.
Pigem ostaks 2,5L PHEV-i. Tegelt esimene Mazda maastur, mis välimuselt meeldib. Pole sellist liiga ära lõigatud saba välimust nagu CX5-l on.
Juhitavusega pidid ainult kehvad lood olema, vähemalt Youtube arvustustes palju kriitikat. Samas kui väga nõudlik selles vallas ei ole, siis pakun, et sõidab siiski hästi. Salong tundub ka igati viks ja viisakas.
Vot on veider rahvas. Tootja pigistab mootorist nii palju kui jaksab ja veel natukene - kõik hakkavad karjuma, et selline ei kesta, lendab kohe tükkideks, minu Audil 1.9 50 kw igavene mootor jne. Tootja jätab võimsuse mõistlikesse piiridesse - kõik hakkavad karjuma, et rahvale ei anta piisavalt võimsust, sisuliselt on vene aeg tagasi jne.
200 hj ja 450 nm on selle auto jaoks täitsa piisav - aga muidugi on 80 km/h Soome karavani taga sõitmiseks (mööda sõita ei oska või ei taha - nädalavahetusel veendusin ise) vaja vähemalt 300 hj ja 600 nm.
Ei saa ise ka aru nendest Nm otsijatest. Palju neid njuutoneid ikka vaja on, et lapsed kooli viia ja õhtul poest paar kotti toidukraami ära tuua.. Raske masin muidugi paarisaja juures jääb hätta aga paberil see konkreetne isend täiesti piisav. Ei tasu tulla rääkima, et vean igapäev täislast haagist ja 5 inimest autos kiman muudku mäest ülesse. Kõik teavad, et enamus sellise masina kilomeetreid saab suurlinna tänavatel tühjalt sõidetud.
Pistikhybriidist oli ka juttu? See on ainuke môistlik asi ja 63 km akuga tàitsa suur lubadus suure auto kohta. Sellest oleks môtet teha artikkel, aga millal see saadaval on?!
Nõus eelkõnelejatega, et pistikhübriid oleks huvitavam valik, alla 6 s sajani kiirendus ja üle 60 km elektriga sõiduulatus. Nats arusaamatuks jäi videos võrdlus RAV4-ga - et mõõtmetelt olla enam-vähem sarnased, aga hinna poolest mitte. Formaalselt on asi ju täpselt vastupidi - just hinna poolest on RAV4 suhteliselt sarnasel tasemel (vähemalt täisvarustuses pistikhübriidide puhul), aga mõõtude poolest peaks RAV4 konkurent olema pigem CX-5. Mis samas viib kohe selleni, et CX-60 juures on projekteerimisel mõne asjaga paraku päris võssa pandud. Peaaegu 20 cm pikema mudelina on selle jalaruum tagaistmel praktiliselt sama mis CX-5-l, ning pakiruum ainult 30 l suurem. Põhjus seisneb arusaamatult pikaks venitatud mootoriruumis (vaadake esiratta ja ukse vahele jäävat ala - kas on veel mõni sama suurusklassi auto, millel sihuke lahmakas selle koha peal?).Kui CX-60-st ülevaateid hakkas tulema, siis paljudele jäi silma just harjumatult “tühi” mootoriruum - et mille jaoks selline reserv õigupoolest jäetud on?
Endale tundub, et CX-60 kõige suurem probleem on hinnapoliitika. Sellist ligi 60k hinda võiks küsida CX-90 eest, mida vist Euroopasse paraku jälle ei tooda. Võrdlus Volvo ja Jaguariga on selles mõttes jura, et igasuguseid asju võib omale ette kujutada - nagu Alfa üritab ka jätkuvalt nägu teha, et on BMW konkurent - aga reaalsus on see, et Mazda maine on ikka seal, kus kõigi teiste japside oma. Jah, objektiivselt võttes see kannataks võrdlust küll, koostekvaliteet on super ja hoidutud on paljude teiste tüüpilistest pisivigadest nagu odavad kaamerad jms, aga kui pea sama suur Audi Q5 on sisuliselt sama hinnaga saadaval, siis keskmine ostja ilmselt ei kõhkle, kumba valida, isegi kui varustuses on päris märkimisväärne vahe.
See BMW maine nüüd küll parem ei ole kui Mazda või japside oma on :)
Japsid ja Koreakad on sakslaste hirmuks jõudsalt arenenud ja tegelikult juba ka vastupidavamad, kui sakslased. Kaamerad, ekraanid ja sisustus isegi kvaliteetsem, ma mõtlen just selline keskklassi teema masinatel. Sest pilusilmade parimaid ja suremaid masinaid ei tule kahjuks meie väiksele turule.
Vääne veab tavaliiklejat, mitte meeletud pöörded sarnase liikumise jaoks WRC-s kus selle saavutamiseks on kütusekulud hoopis teises klassis. Väga asine aparaat selle mootorimahu juures ja kütusekulu suhtes! Selline kooslus kestab ja kestab, kui kest kestab. :) Küll aga võiks Laas lõpetada vingumise tagaistmel olles käetuge kasutades sinna pudelit toppides kiunu, et ei saa 45kraadi lösutada seal.:) Pane see pudel siis uksetaskusse. :P
"pea sama suur Audi Q5 on sisuliselt sama hinnaga saadaval"
PEA sama. Selles asi ongi.
Vaatasin huvi pärast üle, mis Q5 47000 eest saab. Selleks on Q5 2.0 TFSI Basic. Inimene, kes soovib klassikalist R6 mootorit ja tagavedu, ei hakka mingi kahelidruse kolksvaageni poole isegi vaatama. Kui soovid aga kolksvaagenile ka 3L diislit, tuleb veel 10000 juurde panna - aga noh, PEA sama raha ju. Ja see jääb ikkagi Basic varustustasemeks. Lisade nimekirja pole süvenenud, kuid tavaliselt on Audiga nii, et pead olema tänulik kui baasvarustuses selline asi nagu RAADIO on - ja püsikast ning soojendusega istmetest ära isegi unista.
Automaksu ootuses on tänavu uue auto ostu planeerivate inimeste seas fossiilkütuse ja maasturite eelistus kõrgem kui nende seas, kes planeerivad ostu tulevatel aastatel, selgub Kantar Emori autoeelistuste ...
Volvo on toonud turule taas ühe väikese elektrilise linnadžiibi, millega on seekord plaan massidesse jõuda. Sest tegelikult on see auto saadaval päris soodsa hinnaga.
Aprill Eesti uute sõiduautode turule suuri muudatusi ei toonud ja müük jäi jätkuvalt alla eelmise aasta tulemustele.
Eestis müüdi aprillis 1734 uut sõiduautot, mis ületas küll aasta esimeste kuude ...
Škoda Superb on läbi aegade olnud taksojuhtide, politseinike, müügimeeste ja pereinimeste lemmik, sest see auto on lihtsalt nii ruumikas. Ja nüüd on meil proovisõiduks Superbi kõige uuem mudel, mida muide ...
Üks Mercedes-Benzi ikoonilisemaid mudeleid, alates 1979. aastast toodetud G-klass, astub täiselektrilisena uude ajastusse. Mercedes-Benz G 580 EQ-l on neli rataste lähedale paigutatud elektrimootorit, mis ...
MINI lisab enda mudelivalikusse väikeautode premium-klassi kuuluva crossoveri MINI Aceman, mida viib edasi elektriajam ning mis enda võimalikult kompaktse välimuse juures suudab mahutada nii 5 reisijat kui ...
Inchcape Motors avas Peetris Läike teel oma esimese Fordi esinduse, mis hõlmab müügisaali ja järelteenindust. Lisaks avatakse teises kvartalis Tartus müügisaal ja teenindus ning 2025. aastal on Tallinna ...
Urus SE avab Automobili Lamborghini ajaloos uue peatüki – Lamborghini supersportmaasturi esimene pistikhübriidversioon toodi välja Volkswageni kontserni meediaõhtul 2024. aasta Pekingi autonäituse eel, ...
Kui Honda e oli pisike lustakas linnaauto, siis uus ja huvitava, aga see-eest keerulise nimega e:Ny1 on hoopis linnadžiip. Ja muide, sellel autol pole Honda sõnul mitte mingit seost meile juba ...
Auto meelelahutussüsteemid on teinud läbi märkimisväärse arengu, alates esimestest autoraadiotest kuni tänase päevani, kus meil on keerukad multimeediakeskused. Algselt olid autoraadiod lihtsad seadmed, mis ...
Škoda linnamaasturite lipulaev on varasemast mudelist suurem ning paistab silma Modern Solid disainikeele esimeste elementidega. Uus Kodiaq pakub uusi teabe- ja meelelahutussüsteeme, sh lisavarustusena ...
Porsche Eesti ja maailma teine F2 sõitja Paul Aron teatasid reedel CarStadtis toimunud pressibriifingul koostööst. Auto100, Porsche Eesti toetab talendika võidusõitja alanud hooaega ning Paul Aron liitub ...
Alates turule toomisest 2021. aastal on Springi Euroopas müüdud juba üle 140 000 sõiduki. Nüüd põhjaliku uuenduskuuri läbinud ja uue Dusteri sarnase välimuse saanud Spring pakub endiselt soodsa hinnaga ...
Tänases proovisõiduvideos vaatame üle Jeepi kõige suurema ja luksuslikuma mudeli Grand Wagoneeri, mis võiks vabalt konkureerida näiteks Cadillac Escalade'iga. Ja nagu selgus, siis tegelikult on sellest ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt põhjustati mullu liiklusõnnetusi veerandiga kõigist äpitaksodest, lisaks põhjustati äpitaksodega kaks korda rohkem liikluskindlustuse juhtumeid kui ...
1979. aastal loodud ja sellel aastal turule jõudev uus Mercedes-Benz G-klass hoiab endiselt kindlat kohta luksuslike maastikuautode hulgas - uued versioonid toovad G-klassile elektrifitseeritud mootorite ...
Tiguan on täna Volkswageni üks kõige edukamaid mudeleid ja hiljuti jõudis Eestisse selle uus kolmas põlvkond. Lisaks turboga varustatud diiselmootorile (TDI) ja kerghübriid-bensiinimootorile (eTSI) on uus ...
Ega meil Mazda MX-30-le toona muud väga ette heita polnudki kui seda, et Mazda insenerid olid otsustanud nende esimesele elektriautole suhteliselt väikese akupaki paigutada ja seetõttu jäi ka auto ...
26. oktoobril peetakse Unibet Arenal vaatemängulise X-Trial’i maailmameistrivõistluste etapp, mis toob siinse publiku ette ala absoluutse maailma paremiku. Triali maailmatippe on Tallinnasse meelitatud juba ...
2010. aastal turule toodud ja 2017. aastal uuendatud Dusterist tuleb turule uus mudel, mis jätkab juba sissetallatud rada, pakkudes mõistliku hinnaga ja nüüd veelgi ruumikamat linnadžiipi, mida on võimalik ...
BMW Vision Neue Klasse X, mis jõuab tootmisse 2025. aastal, kujutab endast täiselektrilist sportmaasturit ning on osa Neue Klasse seeriast. Lisaks tavapärasele sõidukile on see multifunktsionaalne akupank.
...
Parkimisettevõte Snabb võimaldab Tallinnas Kaarli pst 2 asuvas parklas tasuta parkida 21. märtsist kuni 27. märtsini 2024.a.
“Näeme, et suur hulk kasutajaid ei ole vanalinna parklaid külastanud ning pigem ...
Fordi erinevate Raptoritega oleme läbi aegade korduvalt sõitnud ja nüüd on meil proovimiseks kõige uuem F-150 baasile ehitatud Raptor, millel aiste vahel 456 hobujõuline mootor.
Eeloleval nädalavahetusel peetakse Tartu Näituste messikeskuses motomessi Motoexotica, mis tähistab 20. aastapäeva läbi aegade mitmekesiseima mototehnika väljapanekuga. Näitusel on uute mootorrataste ja ...
Sõidukimüüja AutoHalle uuendas oma kaubamärki – alates tänasest, 11. märtsist tegutseb ettevõte Auto Bassadone nime all. Ettevõte esindab 11 automarki ja pakub enam kui 100 automudelit, olles Eestis kõige ...
Touareg on läbi aegade olnud üks täitsa nägus auto ja ega ka selle äsja mudeliuuenduse läbinud Touaregi välimusele meil midagi ette heita pole. Aga nagu selgub, siis on sellel autol siiski üks teine päris ...
Veebruaris jätkus Eesti uute sõiduautode turul kerge langus, aga seevastu kasvas jõudsalt tarbesõidukite müük.
Eestis müüdi veebruaris 1440 uut sõiduautot, mis jäi eelmise aasta veebruarikuu tulemusele alla ...
Inchcape Eesti BMW esindustesse jõudnud uus elektriline kupeemaastur iX2 xDrive30 on seitsmes BMW poolt väljatöötatud elektriauto.
Inchcape Motors BMW ärijuht Margus Viilebergi sõnul on iX2 tulek ...
Seoses saabuva kevadega meenutab Liiklusjärelevalvekeskus oma Facebooki lehel inimestele haagiste kasutamisega seotud reegleid.
Liiklusjärelevalvekeskus kirjutab haagiste kohta järgnevalt: haagiste kohta ...
Topauto ostis Pärnus Catweesi autokeskuse, millega lisandus ettevõtte müügivalikusse uue automargina Honda.
Tehinguga omandas Topauto Pärnus nii Keskuse tänaval asuva 0,33 hektari suuruse kinnistu koos ...
Sõiduki ohutust silmas pidades on vähesed autosüsteemid nii olulised kui pidurisüsteem. Linnatänavatel kulgemisest kuni maanteedel sõitmiseni: korralikult toimiv pidurisüsteem on ohutuks teekonnaks äärmiselt ...
Täna proovime järele äsja uuenduskuuri läbinud GLE Coupé, mille diiselmootor tähisega 450 d on muide tänasel päeval kõige võimsam sõiduautodele paigaldatav diiselmootor.
Kia Corporation ja Hyundai Motor Company teatasid, et teevad koostööd Korea teadus- ja tehnoloogiainstituudiga KAIST (Korea Advanced Institute of Science and Technology), et arendada uue põlvkonna isejuhtiva ...
Mercedes-Benz müügi- ja teenindusettevõte Veho AS koondab pressiteate sõnul lähiaastatel oma esinduste võrgu Tallinnasse, Tartusse ja Pärnusse, tõhustades müügi- ja hooldusteenuste osutamist Eesti turul ning ...
Scenic E-Tech electric valiti Euroopa aasta autoks. Konkursi tulemused kuulutati välja Genfi rahvusvahelisel autonäitusel Šveitsis esmaspäeval, 26. veebruaril.
Esimeses hääletusvoorus, mis toimus ...
Eesti Liikluskindlustuse Fondi (LKF) statistika kohaselt toimus tänavu jaanuaris 3800 liikluskindlustuse juhtumit, mille hinnanguline kogukahju on 8,6 miljonit eurot. See on viimase paari aasta suurim ...
Dacia avaldas täna uudise oma uuendatud täiselektrilisest mudelist Spring, mis on muutunud pressiteate sõnul veelgi ahvatlevamaks ja funktsionaalsemaks. Auto, mida on müüdud üle 140 000 ühiku alates 2021. ...
BMW i-seeria ehk elektrimudelite perekond üha laieneb ning täna vaatame üle täiselektrilise 5. seeria BMW, mis sisenes kategooriasse, kus on juba ees ootamas Mercedes EQE ja Porsche Taycan.
Proovisõiduauto ...
Uuel Superbil on mootorivalikus kolm TSI bensiinimootorit, millest üks on kerghübriid, kaks diislit ja uus pistikhübriidajam, mille elektriline sõiduulatus WLTP tsüklis on üle 100 kilomeetri. Mootorite ...
Täna on meil proovisõiduks midagi väga erilist, põrgulikult võimsat ja Eesti tingimustes ainulaadset - see on Riviani kõige käredam elektriline kastikas R1T Quad Motor.
Ja kui te küsite, kas see driftib, ...
Meie turu jaoks uued GWM ORA 03 elektriautod on jõudnud ametlikult Eestisse ja autode müük algab sel laupäeval, mis tagab ka sõidukite kohese kättesaadavuse. Autod on saadaval proovisõitudeks ja tutvumiseks ...
Eelmise aasta lõpus jõudis Eestisse üks täiesti uus auto, mis kannab nime Torres. Küll on aga veidi keerulisem lugu selle auto margiga - täna on selle nimeks SsangYong Torres, aga lähiajal saab sellest ...
Olgugi et autovarguste hulk on viimastel aastatel oluliselt vähenenud, pole see kuriteoliik siiski kusagile kadunud: läinud aastal varastati üle Eesti 69 autot.
„Avatakse elektroonilise seadmega uksed, ...
BMW esitles uuendatud 4. seeria kupeed ja kabrioletti, mille välisilme, sisekujundus ning juhtimis- ja operatsioonisüsteem on saanud värskenduse võrreldes eelkäijaga.
Esiosas paistab silma uue disainiga ...
Dacia avalikustas uue Sandrideri, millega kavatsetakse alates 2025. aastast osaleda Dakari rallil ja Rally-Raidi (W2RC) maailmameistrivõistlustel. Inspiratsiooni on saadud ideeautost Dacia Manifesto, ...
ID.3 oli Volkswageni esimene suurem tulemine elektriautode turule - ja paraku sai uus ID.3 ka päris palju kriitikat. Nüüd on kohale jõudnud ID.3 mudeliuuendus ja vaatamegi järele, et kas ja millised arengud ...
KOMMENTAARID (16)