Saksa autokontsern Daimler esitles täna Unimogi uuendatud versioone, mis said endale puhtamad jõuallikad ja mitmeid muid uuendusi.
Uuteks lisandujateks mudelivalikusse on U 216 ja U 218, mis asendavad varasemat mudelit U 20.
Kõik Unimogi U XXX seeria versioonid saavad endale uuenenud disainiga kabiini, hüdraulikasüsteemi ja stangesse integreeritud LED-päevasõidutuled.
Samuti on kojamehed nüüd kolinud esiklaasi katusepoolsesse serva ning autole on paigaldatud ka uus videosüsteem, mis võimaldab paremini jälgida erinevate lisaseadmete tööd.
Interjööris on uudisteks uus multifunktsionaalne rool, muudetava asendiga roolisammas, samuti jõulisem kliimaseade ja uued näidikud.
Lisatasu eest on saadaval ka rehvirõhu muutmist võimeldav süsteem "Tirecontrol Plus", millel on olemas erinevatesse teeoludesse mõeldud töörežiimid.
Unimog U 216 ja U 218 saavad endale uhiuued jõuallikad, neljasilindriliste mootorite võimsuseks on vastavalt 156 ja 177 hobujõudu.
Euro 6 keskkonnanõuetele vastavad jõuallikad saavad endale ka Unimog U 318 ja U 530, nendele mõeldud kuuesilindrilise mootori võimsuseks on 299 hobujõudu.
Muutused ootavad ka Unimogi suuremaid versioone U 4000 ja U 5000. Need mudelid kannavad pärast uuenduskuuri nimesid U 4023 ja U 5023.
Jõuallikana leiab kasutamist kuuesilindriline diiselmootor, millel võimsust 230 hobujõudu. Samuti on täiustatud jõuallikaga kaasas käivat käigukasti.
Uut mootorit on varasema versiooniga võrreldes nihutatud ühe meetri võrra tahapoole, nii mahuvad mootoriruumi ära kõik väljalaskegaaside puhastamiseks vajalikud lisaseadmed. Seetõttu on suure Unimogi kabiin 120 millimeetrit pikem ja veidi kõrgem.
Käigukasti juhtimine käib nüüd roolisambal olevast kangist, samuti on autol multifunktsionaalne rool ja uuenenud kliimaseade.
Välistest muutustest väärivad märkimist uus radiaatorivõre ja uus stange koos esituledega.
KOMMENTAARID